Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مرداد 1401

این طوری لباس بپوشید تا قد بلند دیده شوید!

اکثر افراد  مخصوصن توی جامعه های آسیایی که میانگین قد کمتری دارن از قد خودشون ناراضی هستن و دوست دارند که قد بلند تری داشته باشن. اگر شما هم جزوه این دسته هستین این نوشته رو از دست ندین.

 بلند تر شدن قد فقط تا آخر سن بلوغ ممکنه؛ پس اگر سن بلوغ رو رد کردین باید بهتون بگم که دیگه راهی برای بلند تر شدن ندارید. ولی ناراحت نباشید هنوز هم میتونید با رعایت یه سری اصول و استفاده از ترفند های مناسب خودتون رو قد بلند تر نشون بدید.

انتخاب شلوار مناسب

انتخاب و پوشیدن شلوار مناسب می تونه به مقدار زیادی شما رو قد بلند تر نشون بده.

پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد کلاسیک پاهای شما را کشیده تر نشون میده؛  مخصوصن وقتی که دمپای شلوار تا روی پاشنه باشه و جوراب ها رو کاملا بپوشونه.

 شلوار هرچه تنگ تر و چسبیده تر باشه پاهای شما رو کوتاه تر و چاق تر نشون خواهد داد؛ پس بهتره که از شلوارهای جین دمپا گشاد استفاده کنید.

شلوارهای فاق کوتاه و رنگ روشن اصلن برای شما مناسب نیستن؛ به خاطر اینکه شلوارهای فاق کوتاه پاهای شما رو کوتاه تر نشون میدن و باعث میشن که شما قد کوتاه تر به نظر بیاید.

همانطوری که رنگ های تیره شما رو لاغر و کشیده تر نشون می دن؛ پوشیدن شلوارهای تیره هم پاهای شما رو کشیده تر و شما رو قد بلند تر نشون میده. همچنین اصلن از شلوارهای بگ استفاده نکنید. چون پاهای شما رو چاق تر و هیکل شما رو کوتاه تر نشون میدن

انتخاب طرح و رنگ مناسب

استفاده از لباس هایی که راه راه های عمودی دارن خطای دید ایجاد میکنه و باعث میشه که شما کشیده تر به نظر برسید. مثل لباس هایی که در فصل بهار و زمستان حسابی پرطرفدارن.

همچنین بهتره که لباس‌های با نقش و نگار رو نپوشید؛ اگر قد بلندی ندارید؛ لباسهایی که گلهای درشت یا خال خالی و گل بزرگ و چهارخانه و نقش و نگارهای زیاد دارن برای شما مناسب نیستن. هرچقدر لباستون ساده تر باشه اندام شما کشیده ‌تر به نظر می‌ یاد.

یکی از بهترین کارهایی که میتونید بکنید برای اینکه از خطای دید بقیه بهترین استفاده رو کنید، استفاده از شلوار و پیراهن یک دست برای آقایون و استفاده از مانتو و شلوار یک رنگ برای خانم هاست. اگر بلوز یا لباس بالاتنه و پایین تنه شما هم رنگ نباشه بدن شما به دو نیم تقسیم خواهد شد و همین باعث میشه شما کوتاه تر به نظر برسید. استفاده از رنگ های خنثی مثل کرم یا خاکستری می تونه انتخاب خوبی برای شما باشه.

انتخاب کت و مانتو مناسب

اگر قد بلندی ندارید پوشیدن مانتو و کت های بلند برای شما مناسب نیست. چون که هرچقدر کت و مانتوهای شما بلندتر باشه قد شما کوتاهتر به نظر میاد. پس بهتره که از مانتو یا کت هایی استفاده کنید که حد اکثر تا روی زانوی شما باشن.

از مانتو و پالتوهای چهار دکمه دوری کنید این مدل لباس ها شما رو چاق و کوتاه نشون خواهد داد. بهتره که از مانتو و کت هایی که یک ردیف دکمه دارن استفاده کنید.

همچنین بهتره که لباس های دقیق و اندازه سایز تنتون بخرید. لباس های گشاد شما رو کوتاه تر و پهن تر نشون می دن

انتخاب کفش مناسب

کفش های دارای لژ برای کسایی که دنبال بلند تر دیده شدن هستن کاملن مناسبه. اگر لاغرید از کفش های با پاشنه بیشتر از ۷ سانتیمتر هم میتونید استفاده کنید اما اگر اضافه وزن دارید از پاشنه بیشتر از ۶ سانتیمتر استفاده نکنید.

اگر کفش ها و یا صندل های بند دار رو میخواید  بپوشید باید حواستون باشه که رنگ بندهای صندل و یا کفش پاشنه بلندتون نزدیک به پوست شما باشه. کفشهای رنگ تند پاهای شما رو کوچک تر نشون میدن.

 انتخاب بلوز و تیشرت مناسب

اصلن سمت بلوز و تیشرت های آستین کوتاه نرید. تیشرت و بلوز های آستین کوتاه دست های شما رو کوتاه تر نشاون میده و شما کوتاه تر دیده میشید.

لباس های یقه اسکی برای شما کاملن مناسبه این لباس ها با پوشاندن گردن شما اون رو کشیده تر و بلندتر نشون خواهد داد.

یکی از بهترین انتخاب ها برای شما لباس های یقه هفت هست که اندام شما رو کشیده تر بنظر میاره.

پوشیدن لباسهای آزاد و گشاد برای شما مناسب نیستن چونکه قد شما کوچکتر نشون داده میشه. درعوض لباس های جذب که کمر باریکی دارن قد شما رو بلند تر نشون میدن

انتخاب اکسسوری مناسب

اگر دنبال بلند تر دیده شدن هستین؛ در انتخاب کیف دستی، سراغ کیف های کوچک تر برید. کیف هایی که سایزهای بزرگ دارن قد شما رو کوتاه تر نشون خواهند داد. سراغ کیف هایی برید که اندازه متوسط دارن و در طراح های خط های عمودی داشته باشن.

گردبند های کوتاه رو استفاده نکنید. سعی کنید  گردنبند های ظریف و بلند رو انتخاب کنید. این مدل از گردنبند ها چشم بقیه رو مدام به بالا و پایین می کشه و به صورت ناخودآگاه شما رو فردی قد بلند می بینن.

یکی دیگه از اکسسوری هایی که می تونید استفاده کنید تا قدتون بلند تر بنظر بیاد، کمربند هایی با پهنای کم هستن. کمربند های باریک برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب ترند. بهتره که قفل کمربند تون رو هم از مدل های ظریف و کوچکتر انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست