Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 شهریور 1401

رنگ کله غازی چیست؟ + ست کردن لباس کله غازی!

رنگ کله غازی چیست؟

سبز کله غازی رنگی خاص و جذاب است که از ترکیب دو رنگ سبز و آبی به دست می‌آید. بسیاری از افراد این رنگ را با فیروزه‌ای اشتباه می‌گیرند؛ در حالی که این همیشه درست نیست! شاید این جمله معروف را شنیده باشید: «همه مربع‌ها مستطیل هستند؛ اما همه مستطیل‌ها مربع نیستند». فیروزه‌ای نیز تنها یکی از طیف‌های رنگ سبز کله غازی است. به طور کلی، سبز کله غازی کمی از فیروزه‌ای تیره‌تر است. اما چگونه می‌توان ست رنگ سبز کله غازی پوشید؟

سبز کله غازی نماد چیست و با چه رنگی ست می شود؟

قبل از اینکه رنگ‌هایی که با سبز کله غازی ست می‌شوند را بررسی کنیم، باید با طیف‌‌های مختلف این رنگ آشنا شویم. رنگ سبز کله غازی طیف‌ تیره و روشن دارد

سبز کله غازی یکی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌هایی است که چشم انسان تشخیص می‌دهد. در واقع، از آنجایی که سبز کله غازی ترکیبی از دو رنگ آبی و سبز است، تلفیقی از آرامش رنگ آبی و نشاط رنگ سبز را به افراد القا می‌کند. از نظر راهبان تبتی، سبز کله غازی نمادی از بی‌نهایت دریا و آسمان و برای مصریان رنگ حقیقت و ایمان است.

این رنگ همچنین بیانگر شرایط روحی سالم و شفافیت اندیشه فرد است. به همین دلیل استفاده از این رنگ در دکوراسیون و لباس باعث می‌شود تا مستقل، شاد، قابل اعتماد، باوقار و آرام جلوه کنید. خبر خوب این است که رنگ سبز کله غازی را می‌توان با رنگ‌های متنوعی هم ست کرد.

بر اساس اصول ست کردن رنگ لباس ، بهترین رنگ‌هایی که با سبز کله غازی ست می‌شوند عبارت‌اند از:

صورتی
کرم
سرمه‌ای
بنفش
نارنجی
قهوه‌ای
زرد
نقره‌ای
سفید
خاکستری
مشکی
در ادامه، با روش ست کردن رنگ سبز کله غازی با دیگر رنگ‌ها آشنا می‌شویم.

ست لباس با رنگ سبز کله غازی را یاد بگیرید

رنگ کله غازی برای لباس های مجلسی و رسمی بسیار مناسب است. برای ست کردن لباس کله غازی چند پیشنهاد داریم:

  • رنگ خردلی

یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن با کله غازی، رنگ خردلی است. خردلی یا زرد قناری مکمل کله غازی می باشد و در کنار لباس کله غازی ترکیب بسیار خوبی دارد.

  • رنگ سفید یا شیری

یکی از کم ریسک ترین رنگ ها برای ست کردن با لباس کله غازی، رنگ سفید یا شیری است.

  • رنگ قهوه ای

قهوه ای و طیف های مختلف آن رنگ مناسبی برای ست کردن با لباس کله غازی هستند. بخصوص اگر رنگ قهوه ای روشن را انتخاب کنید یک استایل شیک خواهید داش

  • رنگ صورتی

اگر می خواهید در کنار رنگ کله غازی یک رنگ باز و شاد استفاده کنید، رنگ صورتی انتخاب خوبی است، لباس صورتی شما می تواند کمرنگ یا پر رنگ باشد، اما برای یسک کمتر صورتی ملایم را انتخاب کنید.

  • رنگ نقره ای 

چنانچه برای ست کردن لباس کله غازی به دنبال رنگ های کم ریسک و مطمئن هستید، رنگ نقره ای یا استخونی را انتخاب کنید. هماهنگی این دو رنگ باهم فوق العاده است.

  • نارنجی

برای داشتن یک استایل متفاوت با لباس کله غازی رنگ نارنجی را در نظر بگیرید. این ترکیب رنگ برای افرادی که در پوشیدن رنگ های شاد جسور هستند بسیار مناسب است.

ست کردن رنگ کله غازی چگونه است؟

رنگ کله غازی برگرفته از رنگ سر نوعی اردک می باشد و ترکیبی از رنگ سبز و آبی است که طیف‌ تیره و روشن دارد. به نحوی که اگر کمی رنگ سفید به آن اضافه شود، سبز آبی دیده می شود و اگر رنگ سبز آن بیشتر باشد به رنگ فیروزه ای نزدیک می شود. گفته می شود رنگ کله غازی بیانگر شرایط روحی سالم است

اگر می خواهید در استایلتان از یک رنگ خاص استفاده کنید، سبز کله غازی انتخاب خیلی خوبی است، اما باید برای ست کردن آن از رنگ های درستی استفاده کنید، در غیر اینصورت جلوه آن گرفته می شود. می توانید لباس هایی که داخل کمد دارید را در کنار لباس کله غازی خود قرار دهید و مناسبترین رنگ لباس را از بین آنها انتخاب کنید. در ادامه به معرفی چند رنگ مناسب برای ست رکدن رنگ سبز کله غازی معرفی می کنیم که می توانید از آنها ایده بگیرید و در استایل خود استفاده کنید.

کلام پایانی…

همان‌طور که برایتان توضیح دادیم، رنگ‌ها بسیار گسترده و متنوع هستند. در این مقاله قصد داشتیم رنگ خاص کله غازی را با رنگ‌های متفاوت برایتان به تصویر بکشیم تا بتوانید استایل خاص خودتان را ایجاد کنید. احتمالاً بعد از مطالعه این مقاله اگر تصمیم به خرید لباس‌های کله غازی بگیرید، به راحتی می‌توانید رنگ‌های متناسب با آن را شناخته و آنها را در تیپ خود به کار ببرید. به طور کلی توصیه می‌کنیم اگر تصمیم به استفاده از رنگ کله غازی گرفتید سعی کنید در کنار آن رنگ‌های خنثی را به کار ببرید؛ چرا که رنگ کله غازی به اندازه کافی شامل انرژی و آرامش می‌شود. بهتر است رنگ‌های خنثی این انرژی و آرامش را متعادل کنند.

امیدواریم توانسته باشیم با این پست به شما کمک کنیم همچنین امید داریم از این پست بهره کافی را برده باشید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست