Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 شهریور 1401

زنان چاق چه دامنی بپوشند؟ + ویژگی های دامن افراد چاق!

خیلی از خانم‌هایی که اندام چاق دارند و یا پلاس سایز هستند، به اشتباه فکر می‌کنند پوشیدن دامن مناسب اندام آن‌ها نیست و یا جرأت پوشیدن آن را ندارند. ما امروز می‌خواهیم راجع به این موضوع صحبت کنیم که پوشیدن دامن اگر با رعایت ترفند‌های مناسب انجام شود، نه تنها برای افراد چاق مناسب است بلکه به خودی خود می‌تواند ایراد‌های اندامشان را مثل شکم بزرگ یا پاهای توپر و چاق را به راحتی بپوشاند. پس در ادامه‌ی مطلب با ما باشید تا چند راز جالب و مفید راجع به انتخاب مناسب دامن برای افراد چاق را با هم مرور کنیم.

نکات راهنمای خرید دامن برای اندام‌های چاق را بدانید! 

دامنتان نباید خیلی برش و خط دوخت داشته باشد

قرار است دامنی بپوشید که ایرادات اندامتان را بپوشاند پس ما هدفمان این است که تا می‌توانیم کانون  توجه را از قسمتی که ناراضی هستیم منحرف کنیم. پس طرح و مدل دامنی را باید انتخاب کنید که خیلی برش و خط دوخت نداشته باشد و ترجیحا حالت آزاد داشته باشد مثل دامن‌های فون و کلوش

بلوز و شومیز را روی دامن بگذارید

برای ست کردن بلوز و شومیز با دامن در استایل مجلسی می‌توانید بلوز و شومیز را روی دامن بگذارید و با این ترفند شکم بزرگ و پهلو‌ها را بپوشانید. اما اگر می‌خواهید لباستان را زیر دامن بگذارید بهتر است از یک کمربند استفاده کنید تا توجه‌ها را به آن جلب کنید.

رنگ تیره انتخاب کنید

رنگ هم فاکتور اصلی برای انتخاب دامن مناسب افراد چاق است. بهتر است دامن‌هایتان را در توناژ‌ رنگ‌های تیره مثل مشکی یا سرمه‌ای و یا بادمجانی تیره انتخاب کنید و در عوض آن‌ها را با بلوز و شومیز‌های رنگ روشن ست کنید. با این کار با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم پایین تنه‌تان لاغرتر دیده می‌شود و هم توجه را به سمت بالاتنه‌ی خود جلب می‌کنید.

لباستان را دقیقاً هم سایز خودتان انتخاب کنید

اولین و اصلی‌ترین نکته‌ای که نه تنها در انتخاب دامن بلکه در انتخاب همه‌ی لباس‌هایتان به کار می‌آید این است که لباستان را دقیقاً هم سایز خودتان انتخاب کنید. دامن خیلی گشاد یا خیلی تنگ اصلاً به کارتان نمی‌آید و مطمئن باشید که ایرادات اندامتان را نه تنها نمی‌پوشاند بلکه آن‌ها را پررنگ‌تر هم می‌کند

بالاخره دامن کوتاه یا بلند؟ فون یا ساده؟ مسئله این است!

گاهی انتخاب از بین تنوع زیاد مدل‌های دامن برای افراد چاق، سخت و طاقت‌فرسا می‌شود. گاهی از دوست و آشنا راهنمایی‌هایی شنیده‌ایم اما وقتی به آن‌ها عمل می‌کنیم نتیجه دلخواهمان را نمی‌گیریم. در ادامه‌ی همین مطلب سعی کرده‌ایم گلچینی از بهترین نکاتی که می توانید به شما کمک کند که بهترین انتخاب دامن را برای اندام‌های پلاس سایز داشته باشید

طرح های دامن برای خانم های چاق

دامن هایی که برای خانم های چاق دوخته می شوند در انواع مدل های طرحدار و ساده و گلدار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است دامنی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. همچنین دامن های طرحدار یا گلدار که دارای طرح های ریزی هستند برای خانم های چاق انتخابی مناسب به شمار می روند.

توجه داشته باشید بعد از انتخاب طرح دامن بهتر است به سایز آن نیز توجه داشته باشید و دامنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز شما است. دامن گشاد یا تنگ برای خانم های چاق انتخابی مناسب نمی باشد زیرا این طرح دامن ها باعث می شوند تا عیب های موجود در فرم اندام بیشتر به نظر برسند.

در انتخاب دامن برای افراد چاق چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

همان طور که گفتیم، بعضی از خانم های پلاس سایز با این تصور که دامن با اندام آنها سازگار نیست، این آیتم جذاب و دوست داشتنی را از لیست لباس های خود کنار می گذارند. اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که با رعایت یک سری ترفندها، به راحتی می توانید استایل های شیک و منحصر به فردی با پوشیدن دامن داشته باشید. در ادامه به مهم ترین نکات در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

دامن هایی که در قسمت کمر دارای چین هستند برای خانم ها با پایین تنه درشت و چاق مناسب می باشند و اگر شما تمایل دارید دامنی کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است این طرح دامن را به همراه جوراب شلواری مشکی یا رنگ تیره بپوشید با این کار استایل شما مجلسی و متناسب تر به نظر می رسد.

یک نکته طلایی: اگر شما ساق پای زیبایی دارید بهتر است از دامن های کوتاه استفاده کنید.
همه خانم ها درباره انواع دامن ها اطلاعات کافی را دارند اما در این مقاله می‌خواهیم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

انواع دامن

انواع دامن ها عبارت اند از :

  • دامن های ساده که برای افراد لاغر توصیه می‌شود.
  • دامن چین دار که به علت چین های در ناحیه کمر به این نام می‌شناسند.
  • دامن های ترک که به علت مثلثی بودن همه ی قسمت های آن به دامن ترک معروف می‌باشد.
  • دامن های پلیسه که در میان خانم ها و دخترها طرفدار بسیار دارد که با پلیسه هایی روی دامن پرشده است.

این ها نمونه هایی از دامن ها بود و انواع دیگری از این دامن ها وجود دارد مانند دامن های کلوش و دامن های برش دار و دامن های فون انواع دیگری از دامن ها می‌باشند.

مدل های توصیه ای

برای مدل های راحتی دامن شما می‌توانید از پارچه های نازک و سبک مانند تور و حریر و نخ و… استفاده کنید.
برای دامن های مدل مجلسی هم می‌توان از پارچه های سنگین مثل کتان، جین و … استفاده کرد.
افرادی که اضافه وزن دارند بر این باورند که لباس های مجلسی از جمله دامن برای افراد لاغر میباشد اما این باور غلط است و می‌توانند با انتخاب دامن هایی که با اندام آن‌ها تناسب دارند را خریداری کنند.

سخن پایانی…

این پست در رابطه با دامن افراد چاق بود که تقدیمتان کردیم امیدواریم از این پست بهره کافی را برده باشید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست