Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
29 مرداد 1403

آشنایی با پروتز لب ! + پروتز لب چیست ؟

پروتز لب یک روش کم تهاجم برای بزرگ و برجسته کردم لب‌ها است که این روزها طرفداران زیادی دارد.

پیش از این استفاده از پروتز برای ایجاد لب‌های بزرگ مرسوم بود اما در حال حاضر سعی می‌شود لب‌های باریک حالت طبیعی و ظاهری زیبا داشته باشند.

با توجه به تنوع روش‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده قصد داریم در این مطلب هر اطلاعاتی که در مورد پروتز لب نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

پروتز لب چیست؟

پروتز لب یکی از انواع جراحی‌های زیبایی است که با هدف بزرگ و قلوه‌ای کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انجام این روش باعث جذاب شدن چهره و بالا رفتن اعتماد به نفس می‌شود.  این شیوه مدل‌های مختلفی دارد.

انواع مدل پروتز لب با توجه به وضعیت آناتومی لب بیمار انتخاب می‌شود و حجم مناسب برای او تعیین می‌کند. برخی از افراد دوست دارند پروتز لب مدل عروسکی یا مدل لب روسی یا لب اردکی انجام دهند.

اما با توجه به اینکه احتمال پشیمانی بعد از انجام مدل‌های پروتز فانتزی بیشتر است، معمولاً پزشکان با توجه به مدل و سایز لب بهترین روش پروتز لب و مدل‌های طبیعی را به بیمار پیشنهاد می‌کند.

پروتز لب

انواع روش‌های پروتز لب بر اساس تکنیک مورد استفاده

  • یکی از راه های  طبیعی برای تقویت و حجیم کردن لب این است که به آن‌ها چربی تزریق شود. این چربی از بدن فرد خارج می‌شود و بعد از تمیز کردن در لب‌ها تزریق می‌شود.
  • یکی دیگر از شیوه‌های مرسوم برای حجیم کردن لب‌ها استفاده از پرکننده‌های هیارولونیک است. هیالورونیک یک ماده‌ی طبیعی در بدن است که که می‌تواند شکل و ساختار لب‌ها را بهبود ببخشد.
  • برجسته کردن لب با پروتز و تزریق کلاژن  یکی دیگر از شیوه‌های حجیم کردن لب‌ها است.کلاژن پروتئین طبیعی بدن است که بعد از تزریق علاوه بر حجیم کردن لب به از بین بردن چین و چروک‌های اطراف دهان هم کمک می‌کند.

ماندگاری پروتز لب چقدر است؟

با بالا رفتن سن میزان چربی و کلاژن بدن به طور طبیعی کاهش پیدا می‌کند و موجب ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست صورت و باریک شدن لب‌ها می‌شود.

تزریق ژل یکی از راه‌هایی است که باعث می‌شود لب‌ها حجیم به نظر بیایند. اما ماندگاری آن بستگی به نوع ماده تزریق شده دارد.

به طور مثال کلاژن یکی از رایج‌ترین ژل‌هایی است که برای تزریق استفاده می‌شده است اما در حال حاضر به دلیل ماندگاری کم و عوارض جانبی استفاده از ان محدود شده است.

در حال حاضر اسید هیالورونیک رایج‌ترین ژلی است که برای پروتز لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.  البته اگر می‌خواهید بدانید دوام تزریق پروتز به لب چقدر است باید به برند ژل تزریق شده هم دقت کنید.

ژل‌های مختلف ماندگاری‌های متفاوتی دارند. میزان ماندگاری برندهای مختلف پروتز لب از ۶ ماه تا دو سال متغیر است.

عوارض پروتز لب چیست؟

عوارض تزریق ژل به لب خیلی شایع نیست و در موارد نادری اتفاق می‌افتد.  اما پروتز لب و عوارض احتمالی که انجام آن را خطرناک می‌کند شامل موارد زیر است:

  • واکنش آلرژیک به اسید هیالورونیک و احتمال ایجاد توده در بافت یکی از عوارض پروتز لب است.
  • انسداد عروق خونی که باعث کاهش جریان خون درلب‌های فرد می‌شود.
  • تورم و کبودی در محل تزریق ژل به لب ممکن است در برخی افراد مشاهده شود. با اینکه این عارضه با استراحت کردن و مصرف دارو بهبود می‌یاید اما می‌توان از آن به عنوان عوارض تزریق ژل در دراز مدت نام برد، چون در خیلی از افراد تا مدت‌ها از بین نمی‌رود.
  • تزریق ژل در برخی افراد موجب ایجاد عفونت می‌شود. به همین دلیل برای جلوگیری از عوارض پروتز لب با تزریق بهتر است قبل از تزریق از لب بیمار نمونه برداری شود.

پروتز لب مدل روسی

روس‌ها از زیباترین نژاد‌ها هستند و دختران بسیاری زیبایی در این سرزمین وجود دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد زیبایی چهره روس‌ها، لب‌های آنهاست.

هنگامی که به لب‌های یک دختر روسی یا حتی عروسک‌های روسی دقت می‌کنید، متوجه می‌شوید که مرکز لب‌های آنها بیشتر حجیم است و خط لب‌های آنها نیز برجسته است.

برای تزریق ژل لب از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود و بر نکات مختلفی تمرکز می‌شود. یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که برای برجسته‌کردن لب‌ها در نظر گرفته می‌شود و امروزه بسیار پرمخاطب شده‌است، ژل لب روسی یا پروتز لب روسی است.

در این روش تزریق ژ‌ل برعکس روش‌های دیگر استفاده می‌شود. معمولا از خط لب تزریق‌ها شروع شده و به مرکز لب می‌رسند اما در تزریق لب روسی اینطور نیست.

در این روش، ابتدا داخل لب‌ها پر می‌شوند و آرام آرام به سمت خط لب می‌رسند و خط لب برجسته‌تر از جاهای دیگر می‌شود.

همچنین لب‌ها حالتی قلبی شکل به خود می‌گیرند. هنگامی که خط لب برجسته‌تر از اطراف لب باشد، زیبایی بیشتری به لب‌ها می‌دهد و این یکی از تکنیک‌ها در لب روسی است.

پروتز لب

روند بهبود بعد از عمل پروتز لب چگونه است؟

زمان بهبود پروتز لب معمولا ۱ تا ۳ روز است. پس از جراحی پزشک توصیه می‌کند، حدود ۷ تا ۱۴ روز از هرگونه فشار یا کشش در لب‌ خودداری کنید.

باز شدن بیش از حد دهان می‌تواند باعث جابجایی پروتز شود. حدود ۱ تا ۲ هفته طول می‌کشد، تا بافت لب به طور کامل ترمیم شود و پروتز را در جای خود نگه دارد.

در صورت لزوم می‌توان از داروهای تسکین‌دهنده درد استفاده کرد.

همچنین برای کاهش تورم و بهبود جای زخم استفاده از کمپرس یخ مفید است. چند روز اول بعد از عمل پروتز بهتر است، سر خود را بالا بگیرید. مصرف آب را افزایش دهید.

بهتر است، برای نوشیدن آب از نی استفاده کنید. در ۳ تا ۵ روز اول غذاهای نرم بخورید. غذاهایی که نیاز به جویدن زیاد داشته باشند، به بخیه‌ها فشار وارد می‌کنند.

 

برای تامین پوشاک فروشگاهت نگران نباش! چون عمده استایل با ضمانت فروش و ضمانت قیمت پوشاک عمده بچگانه مغازت رو تامین میکنه 

 

در هفته اول پس از عمل باید از فعالیت‌های شدید مثل خم شدن یا بلند کردن وزنه‌های سنگین خودداری کنید. به مدت ۲ هفته لازم است، به پشت بخوابید. خوابیدن به پهلو‌ها در این مدت توصیه نمی‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user