Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

از سارافون مانتویی چه میدانید؟

سارافون مانتویی چیست؟ انواع مدل های سارافون مانتویی را بدانید

این روزها تنوع در مانتوها خیلی زیاد شده و هر کسی به راحتی می‌تواند هر مدل مانتویی که می‌خواهد را بپوشد. یکی از انواع مدل مانتوها که باعث دوری از کلیشه‌ها می‌شود، سارافون است. اگر شما از جمله خانم‌ها و دخترانی هستید که دوست دارید همیشه خاص باشید؛ سارافون مانتویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سارافون؛ شما را فردی خاص و ویژه میکند!

  به طور کلی سارافون، مانتویی فاقد آستین است. به طور معمول بلندی آن از گردن تا زانو است، این میزان می‌تواند از این اندازه بیشتر یا کمتر باشد. سارافون‌ها در انواع مختلف جلو باز، جلو بسته، دکمه دار و بدون دکمه وجود دارند. این لباس‌ها به صورت کلاسیک، مدرن و سنتی در بازار موجود هستند. معمولاً از بلوز یا شومیز به عنوان زیرسارافونی استفاده می‌شود که با توجه به مدل سارافون، با آن ست می‌شود. سارافون از جمله لباس‌هایی است که هم برای افراد لاغر اندام و هم افراد پلاس سایز مناسب است. همچنین از آن جایی که سارافون فرم و ساختار یک‌دست دارد، برای خانم‌های باردار بسیار مناسب است. سارافون مدل‌های مختلفی دارد و منعی برای پوشیدن آن وجود ندارد. شما می‌توانید در خانه، مهمانی، عذاداری، عروسی و محل کار سارافون بپوشید. با سارافون به سادگی می‌توانید استایل منحصر به فرد خود را بسازید.

سه مدل سارافون مانتویی جذاب را بدانید

سارافون جلو باز زیبا و جذاب

  سارافون جلوباز بسیار پرطرفدار است. این لباس‌ها خیلی راحت هستند و در فصل‌های بهار و تابستان هواداران زیادی دارند. با توجه به جنس و کاربرد سارافون خود، می‌توانید از شومیزهای گیپور و حریر به عنوان زیرسارافونی استفاده کنید. گاهی طراحان، شومیز مناسب با سارافون را هم طراحی می‌کنند و دغدغه‌ی پیدا کردن شومیز مناسب را برای شما رفع می‌کنند. برای دوخت سارافون‌های جلو باز از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود. یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای دوخت این سارافون‌ها، پارچه‌ی ابر و باد است.

سارافون مجلسی جذاب

  تا این‌جا انواع مدل‌های سارافون مانتویی را گفتیم. اما اجازه بدهید کمی هم از سارافون مجلسی بگوییم. سارافون‌های مجلسی اغلب از پارچه‌های کرپ دوخته می‌شوند. این نوع سارافون‌ها برای خیابان مناسب نیستند. سارافون مجلسی گاهی دو تکه و همراه با دامن دوخته می‌شود اما در بیشتر موارد یک دست است. معمولاً سارافون مجلسی را با زیرسارافونی نمی‌پوشند؛ چون در این صورت کمی از حالت رسمی خارج می‌شود. این سارافون‌ها اغلب همراه خود کت دارند که بسیار ترکیب جذابی است و برای مراسم‌های رسمی، زیبا و شیک است. خانم‌ها می‌توانند کت و سارافون گیپور را برای پوشیدن در مجالس امتحان کنند. سارافون مجلسی بدون کت و زیرسارافونی، یعنی به صورت آستین حلقه‌ای هم پوشیده می‌شود.

 سارافون جلو بسته ترندی

  نوع دیگری از سارافون که وقتی صحبت از سارافون می‌شود، تقریباً همه‌ی ما به یاد آن می‌افتیم، سارافون جلو بسته است. این لباس‌ها یک تکه و جلوبسته هستند. این سارافون‌ها با توجه به طرح خود می‌توانند اسپرت یا مجلسی باشند. سارافون جلو بسته اندازه‌ی خاصی ندارد. اندازه‌ی آن می‌تواند از بالای زانو تا مچ پا باشد. این سارافون‌ها با جوراب شلواری، استایل شما را برای یک مهمانی دوستانه تکمیل می‌کنند؛ اما اگر سارافون شما کوتاه است و برای خیابان آن را می‌پوشید، شلوار جذب و اسکینی انتخاب مطمئن‌تری است.

سارافون دکمه‌ای خاص

  اگر با سارافون‌های جلو باز راحت نیستید؛ سارافون دکمه‌ای هم انتخاب مناسبی است. در سارافون دکمه‌ای، دو طرف لباس به وسیله‌ی دکمه به هم متصل می‌شوند. این سارافون‌ها با توجه به طرح لباس اندازه‌های مختلفی دارند، اما بلندی آن‌ها تقریباً تا زانو می‌رسد. سارافون‌های دکمه‌ای در ترکیب رنگی مختلفی وجود دارند. می‌توانید این سارافون‌ها را با بلوز آستین پفی در مهمانی‌های خودمانی بپوشید، تا شیک و رسمی‌تر باشید. سارافون بلند با شلوار بگی خیلی جور نمی‌شود، بهتر است از شلوارهای جذب یا جوراب شلواری استفاده کنید.

قبل از خرید یک سارافون کاربردی و زیبا به چه مواردی باید توجه کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشیم؟

  خوش‌بختانه سارافون‌ها در هر سنی قابل پوشیدن و جذاب هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند؛ پس از این بابت خیالتان راحت باشد. با این وجود قبل از خرید، مورد مصرف خود را مشخص کنید. جنس و نوع دوخت سارافون‌های مجلسی و خانگی با هم متفاوت است. از این رو باید مشخص کنید که برای دورهمی دوستانه خارج از منزل به دنبال سارافون هستید یا برای مجلس عروسی! در مرحله‌ی بعد به نوع اندام و رنگ پوست خود توجه کنید. سارافونی انتخاب کنید که اندام شما را متناسب نشان دهد. همچنین رنگی را پیدا کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

نکاتی مهم برای جذاب شدن استایل با سارافون را بدانید!

  1. برای سارافون خود، زیرسارافونی مناسب انتخاب کنید. یک زیرسارافونی مناسب، در شیک شدن استایل شما نقش مهمی ایفا می‌کند. اگر سارافون شما خیلی ساده است، زیرسارافونی طرح دار مثل شومیزهایی که در قسمت شانه و آستین پف دارند، بلوزهای چین دار و گل گلی بپوشید. می‌توانید لباسی انتخاب کنید که رنگ گل‌های آن با رنگ سارافون ست باشد.

2. با توجه به جنس و مدل سارافون، می‌توانید آن را با شلوارهای مختلف ست کنید. ترکیب سارافون مانتویی با شلوار جین بسیار عالی می‌شود.

3. با توجه به مدل سارافون می‌توانید کفش‌های مختلفی را با آن ست کنید. اگر سارافون شما کژوال و جلو بسته است، با کتانی یا صندل ست زیبایی می‌سازد.

4. با توجه به رنگ سارافون خود، زیر سارافونی مناسب با آن را انتخاب کنید. اگر سارافون شما سفید است، زیرسارافونی‌های مشکی، کرم، عسلی و صورتی روشن ترکیب زیبایی با آن می‌سازند.

5. در فصل‌های بهار و تابستان، سارافون‌های شیک را با کیف و کفش رسمی ست کنید. در فصل‌های سرد، سارافون‌ها همراه با بوت‌های بلند و رسمی استایل جذابی به شما می‌دهند. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی سارافون‌ها وجود دارد این است که آن‌ها هرگز از مد نمی‌افتند. سارافون‌ها محدودیت سنی ندارند و در هر فصلی قابل پوشیدن هستند. بنابراین اگر به دنبال استایل خاص و متفاوت هستید و جای خالی سارافون را در کمد خود حس می‌کنید، حتماً آن را تهیه کنید و سال‌ها با خیال راحت آن را بپوشید. همانطور که می‌دانید، از میان سارافون‌ها، سارافون مانتویی پرکاربردترین سارافون است. آیا شما تا به حال از سارافون به عنوان مانتو استفاده کرده‌اید؟

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست