Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 شهریور 1401

استایل استریت چیست؟ + خصوصیات استایل استریت

تاریخچه استایل استریت(استایل خیابانی) چیست؟

همه چیز از بین دهه ۵۰ تا ۶۰ در لندن شروع شد، وقتی که طراحان مد جوان و شجاع شروع به کار کردند و می‌خواستند ایده‌های عجیب غریب خود را به بازار مد و پوشاک ارائه دهند. ایده‌های خلاق و ظریف آنها سبب شد که سبک پوشش و استایلی که مردم، در جامعه و خیابان بر تن می‌کردند، دستخوش تغییر شود. دیگر هیچ زمان استایل مردم شبیه به یکدیگر و تکراری نبود و این تغییرات دلیلی بر تفاوت سبک لباس پوشیدن مردم شده بود. در دهه ۷۰ و ۸۰ روحیه آزادی خواهی بر سراسر مردم جهان در بحث پوشاک و لباس حاکم شد و باعث شد که مردم بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در پوشش خود تغییر ایجاد کنند؛ بعد از اینکه تحولات گسترده اجتماعی در دنیای مد سبب تغییرات زیادی شد؛ در این دوره تمامی مردم سعی بر آن داشتند تا بیش از هر زمان دیگری متفاوت و منحصربفرد به نظر برسند.

استایل خیابانی از قرن ۲۰ وارد دنیای صنعت پوشاک و مد روز شده است. استایل خیابانی نمایان‌گر نشاط و فرهنگ جوانی بود؛ این سبک، همانطور که از اسمش پیداست از خود خیابان ‌الهام گرفته و با توجه به این موضوع که این تیپ به عنوان مد جدیدی که از داخل آتلیه‌ها یا مجلات بیرون نیامده بسیار پر طرفدار است و هر ساله با ترندها و مدهای جدید، بازار را دستخوش تغییر می‌کند.
امروزه نیز استایل خیابانی در جامعه و صنعت مد از جایگاه ویژه ای برخوردار است، یکی از دلایل بسیار مهم و مورد توجه در استایل خیابانی این است که هر فرد با مدل لباس‌های متفاوت بر اساس سلیقه شخصی استایل خاصی را برای خود می‌تواند بسازد و در واقع آزادانه لباس خود را انتخاب کند!

ویژگی های مهم و کلیدی استریت استایل

در بین نکاتی که در مورد سبک استریت استایل بهاری وجود دارد، یکی از نکاتی که خوب است در مورد این سبک بدانید، ویژگی های بارز آن است. همان طور که در ابتدا گفتیم، لباس هایی که برای استریت استایل استفاده می شوند، بی شمار هستند و با آن ها می توان الگو های بسیار زیادی را ایجاد کرد؛ اما خوب است بدانید که تمامی الگو های استریت استایل بر سه اصل پایبند هستند و این سه ویژگی را در تمامی الگو های آن می توان پیدا کرد. این سه ویژگی عبارت هستند از:

راحتی : در استایل خیابانی معمولا از لباس های ورزشی و غیر رسمی مانند سوئیشرت استفاده می شود. در مورد استریت استایل بهاری باید بدانید که یک سبک خیابانی حتما باید لباس های راحتی داشته باشد. لباسی که در آن به راحتی نتوانید بدوید و فعالیت داشته باشید، لباسی نیست که بتوان آن را در دسته لباس های استایل استریت به حساب آورد.

مردانه بودن : سبک استریت استایل بهاری، برای هر دو جنس زن و مرد مناسب است و هر دو می توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر آن، این سبک هم اکنون در بین هر دو جنس محبوب است و هر دو از آن استفاده می کنند؛ اما یک سری لباس ها مانند کت های بمب افکن وجود دارند که به عنوان لباس های مردانه شناخته می شوند و فقط مردان می توانند از آن در استریت استایل بهاری استفاده کنند.

هنری بودن : بسیاری از لباس هایی که در سبک خیابانی استفاده می شوند، طرح و نقش هایی دارند که هر کدام آن ها معنی خاص خودشان را دارند. همین باعث می شود که بتوان لباس های طراحی شده برای سبک خیابانی را نوعی هنر دانست.

توجه بیشتر به کتانی : یکی از نکات مهم دیگری که در استریت استایل وجود دارد این است که شما باید بیشترین دقت را بر روی خرید کتانی داشته باشید. به نوعی دیگر، تمامی توجه شما باید روی کتانی باشد و باید بقیه لباس های خود را بر اساس کتانی انتخاب کنید و آن ها را با کتانی هماهنگ کنید؛ زیرا باید گفت که کتانی ها به عنوان مهم ترین و تاثیر گذار ترین قسمت در استریت استایل بهاری شناخته می شوند و انتخاب نادرست آن ها باعث می شود تا به طور کلی سبک خیابانی شما خراب شود و دیگر نتوانید استایل خوبی داشته باشید.

روش های ست کردن استایل خیابانی مردانه شیک

در قسمت‌های قبلی در ارتباط با ارزش استایل خیابانی، محبوبیت آن و تاریخچه به وجود آمدنش صحبت کردیم، اما سؤالی که در این جا به وجود می‌آید این است که چگونه باید یک استایل خیابانی شیک داشته باشیم؟ به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی آپشن‌هایی که می‌تواند باعث زیبا‌تر شدن یک استریت استایل مردانه شود، صحبت کنیم.
 یک استریت استایل جذاب به وجود بیاورد.
ایده‌ ششم؛ استفاده از شلوار‌های ساق کوتاه: شلوارهای ساق کوتاه همواره به عنوان یکی از آیتم‌های بسیار جذاب در استریت استایل مردانه معرفی می‌شود.
ایده هفتم؛ پیراهن‌های طرح دار: چنین پیراهن‌هایی نیز می‌تواند برای مردان یک استریت استایل زیبا فراهم آورد که استفاده از آن‌ها توصیه می‌شود.
ایده‌ هشتم؛ اکسسوری‌های جذاب: به طور کلی استفاده از اکسسوری‌های خاص و زیبا کمک می‌کند که شما یک استایل خیابانی بهتری داشته باشید. اکسسوری‌هایی مثل کمربند‌های دارای طرح‌های خاص، گردنبند، انگشتر‌های منحصربه‌فرد و …
ایده‌ نهم؛ لباس سفید: یکی دیگر از آیتم‌های بسیار جذاب برای مردان پیرهن‌های سفید است. این نوع لباس را می‌توان با هر نوع آیتم دیگری ست کرد و یک استایل خیابانی زیبا خلق کرد.
ایده‌ دهم؛ پیراهن‌های آستین کوتاه: به طور کلی ‌ایده پیراهن‌های آستین یکی از ایده‌های دوست داشتنی در سبک استایل خیابانی است که افراد زیادی این ایده را به کار می‌بندند و از این آیتم در استریت استایل خودشان کمک می‌گیرند.

کلام پایانی….

استریت استایل از محبوب‌ترین استایل‌های دنیای مد و فشن است که تنوع بسیار بالایی دارد و هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این استایل از خیابان‌های بریتانیا شروع شده و امروزه به لطف گسترش اینترنت و فعالیت بلاگرها و … در تمام دنیا طرفداران خود را دارد. استایل خیابانی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و خوشبختانه برای ست کردن آن نیازی به هیچ ترندی ندارید و می‌توانید به راحتی از سلیقه شخصی خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست