Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 شهریور 1401

استایل اگزوتیک چیست؟ + ویژگی استایل اگزوتیک

شاید اسم استایل اگزوتیک ( exotic ) را کمتر شنیده باشید . این سبک ، پیشینه ای طولانی  به قدمت چند هزار سال دارد . اگزوتیک پایش را فراتر از قوانین مد می گذارد  و افراد را به رنگ و نقش محدود نمی کند ویژگی اصلی این سبک  عجیب و غیر معمولی بودن است .  طرفداران آن اغلب شخصیتی برون گرا و جسور دارند تا با نحوه ی پوشش خود از دیگران متمایز کنند . اگزوتیک در جذابیت و هیجان حد و مرزی ندارد و فراتر از  یک مدل لباس است .

تاریخچه استایل اگزوتیک را بدانید

مبدا این استایل عجیب و غریب از رم باستان بوده است.شما می توانید عکس ها و آثار به جا مانده

ویژگی های استایل اگزوتیک چیست

استایل اگزوتیک را می توان با لباس های جسورانه که طرح های پیچیده و شلوغ دارند و می توان آن ها را با رنگ های تند و جیغ ،جواهرات خاص و کفش های غیر معمولی ترکیب کرد ، تعریف کرد. زیبایی این سبک به رنگ های غنی استفاده شده ، الگو های زینتی ،موزائیک ها ، چاپ های گل و جنگل ، بافت های درخشان و زیورآلات زرق و برق دار زیبا و خیره کننده است

چگونه وارد سبک اگزوتیک شویم؟

برای داشتن استایل اگزوتیک نیاز است که ابتدا تصمیم بگیرید که قوانین رایج مد را بشکنید و جسورانه دست به انتخاب بزنید. استایل اگزوتیک را می‌توان با لباس‌هایی که طرح‌های پیچیده و شلوغی دارند بسازید؛ این لباس‌ها معمولاً رنگ‌های تند و جیغ و همچنین طرح‌های چاپی عجیب و غریب دارند. استفاده از جواهرات خاص و سنگین و کفش‌هایی برخلاف مد مرسوم از دیگر خصوصیت‌های استایل اگزوتیک است. شاید بیشتر از هر چیزی زیبایی این استایل به رنگ‌های خیره‌کنندۀ استفاده شده در لباس‌های اگزوتیک باشد که توجه همه را به خود جلب می‌کند.

در استایل اگزوتیک زنانه و استایل اگزوتیک مردانه همۀ آیتم‌ها به شکل اغراق‌آمیزی بزرگ هستند و گاهی اوقات این مسئله سبب می‌شود راحتی درحرکت از شما سلب شود. دوخت پارچۀ لباس‌ها در مواقعی می‌تواند پیچیده و عجیب باشد که این از قواعد مرسوم استایل های عجیب است. اکسسوری‌های که در استایل اگزوتیک بکار می‌روند نیز معمولاً ساختارشکنانه و عجیب هستند.

مدل موی مناسب برای استایل اگزوتیک!

در استایل عجیب، مدل موهای کوتاه جایی ندارند و از مدل‌ موهای بلند استفاده می‌شود؛ مدل موی بافت بلند و تیره یکی از مدل‌های پرطرفدار در استایل اگزوتیک زنانه محسوب می‌شود که توسط خانم‌های جذاب مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته میان خانم‌هایی که موهای کوتاهی دارند، اکستنشن مو یک روش رایج برای جذاب‌تر شدن استایل اگزوتیک یا عجیب است.

نقش اکسسوری در استایل اگزوتیک خیلی مهم است!

شاید هنگام یادآوری یک استایل اگزوتیک، اکسسوری‌ها را کمتر به یاد داشته باشید اما در حقیقت اکسسوری عنصر جدایی‌ناپذیر این سبک مد است. النگوهای پهن، جواهراتی با طرح‌های پیچیده و شلوغ و حتی زیورآلات چوبی حس لباس‌های خاورمیانه یا هندی را به استایل شما می‌افزاید. عینک‌های با فریم‌های عجیب و کیف‌های دست‌ساز یکی دیگر از پرکاربردترین اکسسوری‌های استایل اگزوتیک هستند.

چگونه استایل اگزوتیک دخترانه ایرانی داشته باشیم؟

شال های سنتی با رنگ های اصیل ایرانی قرمز، آبی و سبز می تواند یکی از عناصر استایل شما باشد. همچنین می توانید از پارچه های دیگری نیز در ترکیب با پارچه روسری خود استفاده کنید.

تعدادی از ایده هایی که می توانید از آن ها برای خلق استایل اگزوتیک خود استفاده کنید:

  • پارچه های پر زرق و برق ایرانی با گل و بوته های بزرگ
  • استفاده از رنگ های اصلی فرهنگ ایرانی مانند قرمز، سبز و آبی
  • استفاده از عناصر اسلیمی و ایرانی که در طرح مساجد به چشم می خورند
  • الهام از طرح و نقش های فرش ها
  • ترکیب عناصر لباس های محلی با لباس های مد روز خود
  • استفاده از رنگ قرمز ایرانی

پارچه هایی با طرح نقوش و سنتی  یا طرح کاشی کاری، همراه با زیورآلاتی به سبک هندی، به راحتی در بازار پیدا می شوند که می توانید طبق سلیقه خود از آن ها برای طراحی یک استایل اگزوتیک جذاب استفاده کنید.

آرایش استایل اگزوتیک چگونه است

استایل اگزوتیک در بیشتر مواقع الهام گرفته شده از فرهنگ هند و فرهنگ عربستان است. همانند لباس های متفاوت و خاص، آرایش متفاوتی نیز این استایل را کامل می کند. استفاده از سرمه یکی از مواردی است که بیشتر اوقات در این سبک دیده می شود.

سایه های چشم طلایی و دودی و اکسسوری های آنتیک و عتیقه، از عناصر استایل اگزوتیک هستند. در این استایل سعی می شود تا گونه ها به شکل شرقی آرایش شوند به همین دلیل برای آرایش گونه ها از رنگ های  غنی و جیغ استفاده می شود.

در استایل اگزوتیک موی کوتاه به ندرت دیده می شود. زنانی که به سبک اگزوتیک لباس می پوشند بیشتر اوقات از اکستنشن برای بلند نشان دادن موهای خود استفاده می کنند.

می توانید برای کامل کردن آرایش موها به سبک اگزوتیک از انواع ترد یا بافت استفاده کنید. استفاده از انواع اکسسوری ها بین موها می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

شاید با کمی خلاقیت بتوانید اکسسوری هایی که به طور معمول برای مو استفاده نمی شود را با کمی تغییر در ظاهرشان به موهایتان وصل کنید.

کلام پایانی…

این لباس محور اصلی سبک مد Exotic است. از زمانی که کیم کارداشیان در بازدید از دبی لباس کاهتان را پوشید ، دیدیم که لباسهای پر طرفدار محبوبیت زیادی پیدا می کنند. شما می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاه های آنلاین  پیدا کنید و بسیار متنوع باشند. پوشیدن لباس های عجیب و غریب در طول هر مناسبت یا رویدادی آسان است.

اگر به دنبال یک لباس عجیب و غریب و گاها عجیب و غریب هستید ، باید یک کمد شرقی اساس لباس های خود قرار دهید یا از لباس های گلدوزی شده مناسب استفاده کنید . شلوار استرچ اضافه کنید و در کنار آن اکسسوری را فراموش نکنید تا استایلتان شیک و خاص به نظر برسد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست