Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 شهریور 1401

استایل بوهو چیست؟ + مشخصات استایل بوهو

استایل بوهو (Boho)، استایل شیک، راحت و جذابی است و اگر دوست دارید کمی خاص‌تر باشید و نسبت به دیگران کمی متفاوت‌تر لباس بپوشید، به سراغ خرید لباس‌هایی در این سبک و سیاق بروید. از شاخصه‌های اصلی استایل بوهو می‌توان به لباس‌هایی آزاد و گشاد، طرح و شکل‌های بومی و محلی پارچه‌ها، سِت کردن رنگ‌ها به شکلی نامتعارف و غیرسنتی اشاره کرد. این روزها استایل بوهو در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و افرادی که از کلیشه‌های رایج در مد و فشن پیروی نمی‌کنند با به کارگیری خلاقیت، استایل بوهو را برای خود انتخاب می‌کنند.. سبک لباس پوشیدن بوهمین یا استایل بوهو، ۲۰۰ سال است که پا به دنیای مد و پوشاک گذاشته است

ژاکت‌ها و کت‌های آزاد، سویشرت‌های بلند، دامن و پیراهن های نخی بلند و طرح‌دار، کلاه‌های بزرگ و زیبا و … در استایل بوهو کنار هم قرار می‌گیرند و از تیپ و ظاهرتان، فردی می‌سازند که آزاد زندگی می کند و دوست دارد به شکلی خارج از کلیشه‌ها و چارچوب‌های پوشش، سبک زندگی خود را طراحی کند. 

اصلی‌ترین مزایای استایل بوهمین در این است که شما را محدود نخواهد کرد و به شما چیزی را دیکته نمی‌کند. مثلا هیچ ایرادی ندارد که دامنی بلند را با یک عدد کتانی ساده بپوشید.

تاریخچه ایی کوتاه از استایل بوهو

استایل بوهو نوعی استایل جایگزین به شمار می‌آید و از بسیاری ترندهای جریان اصلی بسیار متفاوت است. بیش از 200 سال پیش واژه بوهو به استایلی عجیب‌وغریب اشاره داشت که مختص به هنرمندان، نویسندگان و روشنفکران جامعه آن عصر بود.

اولین نشانه‌های سبک بوهو به قرن هجدهم یعنی دوران انقلاب فرانسه باز می گردد. در آن زمان به دلیل جو اقتصادی و اجتماعی، قشر هنرمند و روشنفکر جامعه شرایط مالی خوبی نداشتند . درنتیجه مجبور بودند لباس‌های کهنه و دست‌دوم بپوشند.

رنگ‌ های متناسب برای استایل بوهو را بدانید

رنگ ‌های سرد و گرم، هر دو برای استایل بوهو مناسب هستند. اگر می‌ خواهید طبق اصول استایل بوهو لباس بپوشید، می ‌توانید رنگ ‌های مختلف را با یکدیگر ست کنید؛ اما اگر می‌ خواهید استایل بوهوی شما کمی به سمت استایل مینیمالیسم گرایش داشته باشد، باید تعداد رنگ‌ های کمتری را انتخاب کنید. سعی کنید طیف‌ های مختلف از یک رنگ را در تیپ ‌تان بگنجانید؛ برای مثال، سه طیف از رنگ قهوه‌ ای یا چهار طیف از رنگ آبی را انتخاب کنید. یادتان باشد که تیپ تک رنگ بوهو، جذاب نخواهد بود؛ در ضمن، رنگ ‌های خنثی و رنگ‌ های معمولی را انتخاب کنید و از رنگ ‌های نئونی بپرهیزید.

رنگ طلایی برای استایل بوهو بسیار مناسب است؛ از این ‌رو، بهتر است زیور آلات و اکسسوری‌ های طلایی رنگ را در استایل بوهوی خود بگنجانید. مروارید طلایی، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای استایل بوهو است.

شاخص اصلی استایل بوهو در چیست

از شاخص‌های اصلی می‌توان به لباس‌هایی آزاد و گشاد، طرح و شکل‌های بومی و محلی پارچه‌ها و ست کردن رنگ‌ها به شکل نامتعارف و غیر سنتی اشاره کرد.

استایل بوهو امروزه در سراسر دنیا بسیار پرطرفدار شده. افرادی که از کلیشه‌های دنیای مد خسته شده‌اند به سراغ این استایل می‌روند. سبک لباس پوشیدن بوهمین یا استایل بوهو 200 سال است که پا به دنیای مد و فشن گذاشته است.

  • رنگ و الیاف طبیعی انتخاب کنید

اگر به دنبال ساخت استایل بوهو هستید باید بگوییم که باید به سراغ الیاف طبیعی مانند کتان، چرم، مخمل و … بروید.

  • رنگ‌های بژ، قهوه ای، سفید و سبز تیره از رنگ‌هایی است که این استایل را برای شما می‌سازند.

نکاتی که باید بدانید

طلایی یکی از رنگ‌هایی است که با تمام‌رنگ‌های موجود در پالت این استایل هماهنگی دارد و به‌خوبی با آن‌ها ترکیب می‌شود. درنتیجه استفاده از برخی لوازم جانبی با رنگ طلایی در لباس‌های این سبک همیشه ایده خوبی است. آویزهای مروارید طلایی یکی از گزینه‌های پرکاربرد دراین سبک است.

نکته دوم این است که از سایه‌های مختلف در یک رنگ استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال سه سایه قهوه‌ای (کارامل، مارون، لاته) یا چهار سایه آبی (فیروزه‌ای، استیل، آبی آسمانی و سرمه‌ای) را در خود جای دهید و از رنگ‌های منزوی یک‌نفره خودداری کنید. این نکته به شما کمک می‌کند هر لباسی در کمد شما به‌راحتی با لباسی دیگر تطبیق داده شود.

نکته سوم این است که لباس‌های شما شامل رنگ‌های خنثی، پاستیلی و همچنین رنگ‌های غنی باشند. از رنگ‌های مصنوعی، نئون و همچنین لباس‌های بسیار اشباع‌شده خودداری کنید.

نکات طلایی استایل بوهو

  • یک دامن ماکسی به همراه یک تونیک با طرح‌های گل‌گلی درشت می‌تواند تیپ شما را بسازد.
  • اگر تمایل داشته باشید می‌توانید یک شلوار تنگ را زیر دامن خود بپوشید.
  • همه لباس‌های خود را گشاد انتخاب نکنید. برای تأکید بیشتر می‌توانید از شلوار تنگ یا پیراهن تنگ استفاده کنید.
  • برای داشتن سبک بوهو بهتر است از الیاف طبیعی در لباس استفاده کنید. هرگز لباس پلی‌استر و الیاف مصنوعی را برای این سبک انتخاب نکنید.
  • موهای فر برای این سبک لباس پوشیدن مناسب‌تر از موهای صاف است.
  • تا جای ممکن کمتر آرایش کنید.
  • اگر پوست برنزه دارید شما به این سبک خیلی نزدیک هستید.
  • در انتخاب شال روسری نیز دقت کنید و بر اساس ظاهر اصلی خود آن‌ها ست کنید.

سوالات متداول شما دوستان

استایل بوهو چه ویژگی هایی دارد؟

لباس‌ های استایل بوهو، راحت و گشاد هستند و اکسسوری‌ های بوهو، شبیه به اکسسوری ‌های کژوال اند. استایل بوهو، نوعی ایدئولوژی زندگی است و محدودیت‌ های اجتماعی را می ‌زداید.

تاریخچه‌ استایل بوهو چیست؟

استایل بوهو، نوعی استایل جایگزین به شمار می آید و از بسیاری از ترندهای جریان اصلی، بسیار متفاوت است. بیش از 200 سال پیش، واژه‌ بوهو به استایلی عجیب و غریب اشاره داشت که مختص به هنرمندان، نویسندگان و روشنفکران جامعۀ آن عصر بود.

آیا شما آموزش دوره های طراحی لباس و دوره های خیاطی را هم دارید ؟

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیمبرای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

اصول استایل بوهو زنانه چگونه است؟

باید یک سری لباس‌ های خاص داشته باشید. خبر خوب اینکه در استایل بوهو، می ‌توانید همه چیز را با هم ست کنید، هیچ محدودیتی ندارید از پیراهن و شلوار گرفته تا کفش و اکسسوری.

بلوز متناسب برای استایل بوهو چگونه است؟

اگر استایل بوهو را دوست دارید، بلوزهای گشاد با آستین‌ های گشاد را انتخاب کنید. یقه هفت و یقه آف شولدر، جذاب‌ ترین یقه ‌ها برای استایل بوهو هستند.

چه شلوار و دامن متناسب برای استایل بوهو است؟

شلوار جین پاچه گشاد، دامن بلند بوهو، شلوارک جین، شلوارهای مدل یا همان شلوارهای سندبادی، مناسب‌ ترین گزینه ‌ها برای استایل بوهو زنانه محسوب می شوند. یادتان باشد که دامن‌تان باید گشاد و رنگارنگ باشد.

چه اکسسوری‌ هایی برای برای استایل بوهو مناسب است؟

در استایل بوهو، اکسسوری ‌ها و زیورآلات هم به اندازه لباس‌ ها اهمیت دارند. کیف قهوه ‌ای حاشیه ‌دار، کوله پشتی سنتی، جواهرات دارای فیروزه و شال ‌های اوورسایز، با استایل بوهو زنانه بسیار هماهنگی دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست