Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 مهر 1401

استایل راکر چیست؟ + ویژگی استایل راکر را بدانید!

خاستگاه استایل راک

بعد از جنگ جهانی دوم، در دهه ی پنجاه میلادی، به دلیل کم شدن کالا همه چیز جیره بندی شد. از جمله پارچه. نتیجه آن که فرهنگ استفاده از لباس هایی که در دوخت آن ها پارچه زیاد مصرف می شد کنار گذاشته شد. به عنوان مثال در ست لباس روزمره ی خانم ها، دامن بلند جای خود را به دامن کوتاه و بالاپوش های سنگین جای خود را به لباس هایی مانند تاپ دادند. در ست لباس آقایان سوییشرت، تی شرت و کت های سبک جایگزین کت و شلوار شدند. به طور کلی لباس ها هرچه بیش تر به سمت غیر رسمی و راحت و روزمره شدن پیش رفتند.

فیلم تینیجری “یاغی بی هدف” با بازی جیمز دین که در سال ۱۹۵۴ منتشر شد یکی از فیلم های بسیار تاثیرگذار بر استایل جوانان بود. جیمز دین شخصیت محبوب میان دخترها و تحسین برانگیز میان پسرها، با شلوار جین، سوییشرت قرمز و تیشرت سفید، موهای آرایش شده به سمت بالا و کتانی – یا به بیان دقیق تر کفش اسنیکر – در این فیلم ظاهر شد و بسیاری از نوجوان ها را به استفاده از این استایل ترغیب کرد

یکی از محبوبترین تیپ های دنیا، مد و استایل راکر است. این مدل تیپ بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. حتما برای شما هم جالب خواهد بود که بدانید این نوع از استایل چگونه ایجاد شد!؟ برای داشتن استایل راک چه کار باید کرد!؟ ویژگی های خاص این سبک چیست!؟ در این مقاله از مجله وقت مد به همه این سوالات جواب داده شده است. از این پس شما به خوبی مد و استایل راکر را تشخیص خواهید داد. همچنین آموزش میبینید که چگونه تیپ خود را با این استایل محبوب، زیباتر کنید

مد و استایل راکر (Rocker Style) چیست؟

همانطور که از نام استایل راکر (Rocker) پیداست، این سبک از موسیقی راک گرفته شده است مثل سبک گرانچ که در مجله وقت مد در مورد آن به تشریح آموزش داده شده است. ریشه این استایل و مد به دهه ۵۰ میلادی در آمریکا باز میگردد. خوانندگانی مانند الویس پریسلی، چاک بری، فردی مرکوری، دیوید بویی از خوانندگان معروف و پیشگام موسیقی راک هستند که در شکل گیری این استایل و پوشش نقش بسزایی داشتند.

چگونه یک استایل راکر برای خود بسازید؟

این سبک لباس پوشیدن؛ عمدتاً کژوال با مقداری پیچیدگی است. شلوار جین پاره با تکه دوزی چرم و تیشرت هایی که اشکال گرافیکی دارند؛ مهم ترین بیک مد و استایل راکر هستند. شما نباید با داشتن این نوع پوشش، نظر دیگران برایتان مهم باشد! چون با این تیپ گشتن در خیابان، ممکن است نگاه های عجیبی را به دنبال خود داشته باشید.

اگر دوست ندارید زیادی متفاوت از مردم باشید و جلب توجه کنید، میتوانید آن را به استایل مینیمال تبدیل کنید. بهتر است فقط از کت چرم مشکی که مولفه اصلی سبک و مد راک است، بهره بگیرید.

آیا استایل و مد راکر مخصوص مردان است!؟

مد و استایل راک به ظاهر خشن، فقط مختص مردان نیست، بلکه زنان نیز با آمیختن عناصر ظریف و زنانه با عناصر زمخت، سبک راکر مختص به خودشان را میسازند. کت بمبر، شلوار جین چسبان و پاره، کتانی اسنیکرز، تیشرت گشاد و پوتین بلند از عناصر اصلی استایل راکر برای زنان محسوب میشوند.

تیپ راکر مخصوص خانم ها و آقایان جذاب

سبک پوشش راکر شامل آیتم های اصلی زیر می باشد که این آیتم ها عبارتند از :

  • کت بمبر
  • شلوار جین جذب و پاره
  • کتانی اسنیکرز
  • تیشرت گشاد و راحت
  • پوتین های بلند و کفش های ساق بلند

و هر کسی می توانید با توجه به سلیقه شخصی اش عناصر دیگری را هم وارد این سبک پوشش نماید. اگر شما تمایل دارید ظاهری شبیه به یک ستاره راک داشته باشید بهتر است پیراهن یا تیشرتی را برای پوشیدن انتخاب کنید که نام یک گروه موسیقی راک روی آن وجود داشته باشد.

در صورت تمایل شما می توانید از لباس ها و اکسسوری های ساده نظیر تیشرت ساده و کت چرم موتور سواری و شلوار جین در پوشش تان استفاده کنید ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که این سبک پوشش دارای زیر شاخه های مختلفی می باشد. همچنین شما می توانید لباس هایتان را با کفش ساق بلند یا پوتین ست کنید.

رنگ غالب در این سبک پوشش مشکی است ولی شما می توانید از رنگ هایی نظیر طوسی و نقره ای تیره نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

اکسسوری های سبک راک

شما می توانید به سبک راک برای خود اکسسوری های شیک را در نظر بگیرید که در کنار استايل هایی مانند پاپ قرار می گیرند و ظاهر فوق العاده را به شما می بخشد. اين اکسسوری ها بسیار منحصر به فرد بوده و فوق العاده جذاب هستند که بررسی کردیم استایل راک سال هست که به قوانین جامعه و قوانین موجود نه گفته است. بنابراین، شما باید بررسی کنید که هر چیزی که عدم پذیرش جامعه در آن شرکت داشته است که هم اکنون در زمینه قرار گرفته است و در سبک راک اند رول می دهند و بطور مثال استفاده از گوشواره برای مردان در سبک های های زیرمجموعه دیده می شود که افراد از گوشواره های مردانه بزرگ کوچک در ترکیب های رنگی مختلف پوست استیل و مشکی استفاده میتا بتوانند ظاهر شیک تری را برای خود به ارمغان آورند از اکسسوری هایی که در سبک های راک استفاده می شود می توان به استفاده از جوکر اشاره کرد که یک گردنبند سبک راک را به تصویر می کشد و اکسسوری ها در این سد می توان به استفاده از گردنبند های استیل وزول و ضخیم اشاره کرد که با قرارگیری در کنار انگشتر های بزرگ در رنگبندی دارک دارد و همینطور استفاده از لاک ناخن برای ساخت استایل آقایان از جمله مواردی است که در استایل های را که به آن پرداخته می شود. نکته دیگر استفاده از دستمال گردن به عنوان دستبند است. شما می توانید از این دستبند ها در کنار کت های چرم خلبانی خود استفاده کنید تا ظاهر بهتری را برای خود بیاورید و همچنین استفاده از کمربندهای سگک دور بزرگ میتواند استایل راک و شیک را برای شما بیافریند.

آیا استایل و مد راکر مخصوص مردان است؟

راک، از پرطرفدارترین ژانرهای موسیقی است که رفته رفته، به سبک زندگی و پوشش مردم هم راه پیدا کرد و امروز، استایل راک مردانه از پرطرفدارترین سبک های لباس پوشیدن به شمار می آید. استایل راک، زیرمجموعه های بسیاری دارد و هر کدام از این زیرمجموعه ها، اصول مختص به خودشان را دارند. اگر اصول کلی استایل راک را بدانید، می توانید سبک راک مختص به خودتان را طراحی کنید. اگر هم دوست داشته باشید، می توانید مدل های راک مورد علاقه تان را الگو قرار دهید و از سبک لباس پوشیدن آن ها الهام بگیرید. مد و استایل راک به ظاهر خشن، فقط مختص مردان نیست، بلکه زنان نیز با آمیختن عناصر ظریف و زنانه با عناصر زمخت، سبک راکر مختص به خودشان را میسازند. کت بمبر، شلوار جین چسبان و پاره، کتانی اسنیکرز، تیشرت گشاد و پوتین بلند از عناصر اصلی استایل راکر برای زنان محسوب میشوند. اگر میخواهید که به سبک راک لباس بپوشید؛ باید ظاهرتان به گونه ای باشد که انگار تازه از خواب بیدار شده اید و همانطور به بیرون رفته آید. دختری ژولیده و با لباس های رنگ و رو رفته، عالی خواهد بود. در نتیجه لباس های نو در استایل راکر، هیچ گونه سنخیتی ندارند. اگر هم لباس تازه ای دارید که میخواهید در این سبک پوشش آن را دخیل کنید، باید کاری کنید که ظاهرش کمی رنگ و رو رفته باشد و خیلی هم نو به نظر نرسد. برای مثال چند بار آن لباس را بشویید و یا اینکه چند روزی جلوی نور خورشید آنها را پهن نمایید تا از حالت نو بودن در بیایند. یادتان باشد با وجود اینکه در دنیای مدرن شلوار جین فاق کوتاه مد شده است اما در استایل راکر شلوارهای فاق بلند مناسب تر هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست