Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 شهریور 1401

استایل ورزشی زنانه! + ویژگی های استایل ورزشی زنانه چیست؟

تیپ ورزشی زنانه جذاب

در اینبخش مجموعه اي جدید و جذاب از تیپ ورزشی دخترانه را می‌بینیم. تیپ اسپرت یا تیپ ورزشی یکی از پرطرفدارترین استایل ها خصوصا بین جوانان و نوجوانان می‌باشد، اینروزها بیشتر مـا ورزش می‌کنیم و روزانه ساعاتی رابه حضور در باشگاه هاي مختلف اختصاص میدهیم.

لباس مخصوص برای استایل ورزشی زنانه کدامند؟

مهمترین نکته در انتخاب لباس ورزشی این است که در درجه اول راحتی خود را در نظر بگیرید و صرفاً به دنبال خرید لباس ورزشی مد روز نباشید. به یاد داشته باشید که عوامل زیادی روی راحتی لباس ورزشی تاثیر میگذارد. از جمله پارچه لباس، وزن و لطافت آن.

برخی از پارچه‌ ها، عرق بدن را به خود جذب نمی ‌کنند، اما برخی دیگر، تمام عرق را کاملاً جذب می‌ کنند و در نتیجه، سنگین می ‌شوند. برخی پارچه‌ ها هم عرق را از  بدنتان می‌ زدایند و آن را به سرعت تبخیر می‌ کنند و در نتیجه، بدنتان خنک می ‌ماند.

لباس های ورزشی با جنس پلی‌ پروپیلین، انتخاب خوبی برای ورزش و فعالیت های بدنی به شمار می آیند.

زیرا به سرعت عرق بدن را تبخیر میکنند و بدن شما را در طول ورزش خنک نگه میدارند.

اما شلوار یا تیشرت کتان، عرق را به خود جذب می‌ کند و در نتیجه کمی پس از شروع ورزشی، خیس و سنگین می ‌شود.

همچنین، هرگز لباسی را که در بافتِ پارچۀ آن، مواد مصنوعی یا پلاستکی به کار رفته،  برای ورزش نخرید؛ چرا که این پارچه‌ ها باعث می ‌شوند عرق بدنتان تبخیر نشود و در نتیجه، در طول ورزش، دمای بدنتان بالا برود و اذیت شوید.

برای اینکه استایل ورزشی زنانه  مناسب داشته باشیم باید چکار کنیم؟

شلوار ورزشی فاق بلند بپوشید

اگر بخواهیم در خصوص آیتم‌های ضروری برای استایل ورزشی صحبت کنیم و نمونه‌های ضروری آن را معرفی کنیم، بهتر است از شلوار خصوصا شلوار ورزشی فاق بلند شروع کنیم. شلوار ورزشی فاق بلند تقریباً برای اکثر ورزش‌ها مناسب است. البته استفاده از شلوار در مدل‌های متنوع دیگر مانند لگ‌های ورزشی، اسلش و… می‌تواند نوع استایل شما را دگرگون کند. در انتخاب شلوار لازم است به نکاتی مانند جنس پارچه شلوار، نوع دوخت، تناسب آن با فصل و… دقت کنید. توجه به این موارد نه‌تنها از شما استایل ورزشی  زیبا می‌سازد بلکه در سلامتی شما موثر است.

شلوار شل اصلا نپوشید

به هنگام ورزش می‌توانید از شلوار یوگا یا اسپندکس استفاده کنید، بگذارید عضلات قوی پاها دیده شوند. به علاوه، لباس‌های اینچنینی کاملا به بدن می‌چسبند و به هنگام تمرین، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. همچنین وقتی در هوای آزاد قصد تمرین دارید شلوارهای یوگا گزینه مناسبی برای ماه‌های سرد سال خواهند بود.

مناسب فصل لباس خود را انتخاب کنید

انتخاب لباس ورزشی و شکل دادن به استایل همانند انتخاب لباس‌های روزمره نیازمند دقت به فصول مختلف است. درواقع یکی از نکات مهمی که در هنگام انتخاب استایل ورزشی لازم است به آن دقت کنید، تناسب استایل شما با فصل است. سعی کنید در هنگام انتخاب پوشاک و کفش ورزشی به فصلی که در آن هستید دقت کنید. این ویژگی باعث می‌شود شما هر فصلی را با سلامتی طی کنید و برای ورزش کردن آمادگی و انگیزه داشته باشید

جوراب مناسب برای ورزشتان انتخاب کنید

کوچک‌ترین آیتم در استایل ورزشکاری مربوط به جوراب است. جوراب‌ها دنیای متفاوت و رنگارنگی را به خود اختصاص داده‌اند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها استابل خود را شیک‌تر کنید. در مورد جوراب ورزشی تنها نکته قابل توجه، مناسب بودن سایز آن است. جوراب باید کاملاً سایز پای شما باشد، نه بزرگ‌تر و نه کوچک‌تر! جوراب‌های کوچک‌تر از سایز پای شما ممکن است پای شما را مورد فشار قرار دهند و بدین ترتیب در گردش خون در پا اختلال ایجاد کنند.

ژاکت اسپرت بپوشید

هنگام رفتن به باشگاه یا پس از تمرین برای گرم نگاه داشتن بدن،‌ از یک ژاکت اسپرت استفاده کنید.

عضلات‌تان را به رخ همگان بکشید!

اگر برای داشتن بدنی متناسب و زیبا زحمت می‌کشید پس در به رخ کشیدن آن به هنگام ورزش تردید نکنید. استفاده از لباس‌هایی که عضلات را کاملا در معرض دید قرار می‌دهند علاوه بر راحتی باعث می‌شود به هنگام تمرین، حرارت بدن‌ بیش از حد افزایش پیدا نکند.

استفاده از حوله حتما بکنید

وقتی به باشگاه ورزش می‌روید حتما حوله خود را همراه داشته باشید. همیشه عرق روی بدن‌ را خشک کنید؛ جهت حفظ بهتر بهداشت، وسایلی را که با آن‌ها کار کرده‌اید را خشک و تمیز کنید.

راهنمای خرید استایل ورزشی

خرید کفش مناسب

همان‌طور که گفته شد، کفش یکی از آیتم‌های مهم در شکل دادن استایل ورزشی است که لازم است در هنگام خرید آن به نکاتی مانند سایز کفش، زیره مناسب، تناسب با شاخه ورزشی و… است. چنانچه کفشی متناسب با سایز پای شما نباشد علاوه بر بهم ریختن استایل شما راحتی و سهولت در راه رفتن را از شما می‌گیرد. همچنین لازم است کفشی که انتخاب می‌کنید با نوع استایل شما تناسب داشته باشد.‌

خرید اکسسوری ورزشی جذاب

استایل ورزشی نیز همانند سایر استایل‌های دیگر می‌تواند اکسسوری مخصوص به خود را داشته باشد. استفاده از اکسسوری‌ها به شما کمک می‌کند استایل جذاب‌تری را داشته باشید. اما نکته مهم آن است که استفاده از تمامی اکسسوری‌ها برای داشتن استایل ورزشی شیک لازم نیست؛ بلکه سعی کنید از مواردی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، کارایی نیز دارد.

کلام آخر…

همان‌طور که گفته شد، استایل فرد درواقع نمود بیرونی افکار، سلیقه و ارزش‌های فرد است. استایل ورزشی نیز بر اساس همین تعریف قادر است شاخه ورزشی انتخابی فرد و نوع سلیقه او را در حوزه ورزش معرفی کند. در این نوشتار در خصوص استایل ورزشی و راهنماهایی برای انتخاب استایل نکاتی را بیان کردیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست