Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 شهریور 1401

استایل پاییزی بچگانه! + نکات استایل پاییزی بچگانه چیست؟

یکی از بزرگ ترین دغدغه های والدین خرید لباس پاییزه بچه گانه است. لباس های پاییزی مخصوص کودکان در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

طرح های لباس پاییزه بچه گانه را بشناسید

لباس های بچگانه امروزه در انواع مدل های متنوع تولید می شوند و همین تنوع زیاد کار انتخاب لباسی مناسب را برای والدین تا حدودی دشوار کرده و بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس برای فرزندتان نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بعد از خرید لباس احساس پشیمانی نکنید.

طرح های لباس پاییزی دخترانه بچگانه را بشناسید

تنوع لباس های پاییزی برای کودکان دختر بیشتر است و بهتر است شما لباس دخترانه بچگانه ای را خریداری نمایید که از ضخامت کافی برخوردار باشد و در زمان سردی هوا فرزندتان پوشش کامل داشته باشد تا بدنش گرم تر نگه داشته شود.

لباس های آستین دار برای روزهای پاییزی مناسب تر هستند زیرا بالاتنه را گرم تر نگه می دارند و از سرماخوردگی بچه ها نیز جلوگیری می کنند. علاوه بر انتخاب لباس ها باید در انتخاب شلوار پاییزی نیز توجه داشته باشید و شلواری را برای فرزند خود انتخاب نمایید که دارای کش باشد زیرا زیپ و دکمه باعث اذیت بچه ها می شود و ممکن است مشکلاتی را برای آن ها بوجود آورد.

کلاه و دستکش و شال گردن نیز از انواع اکسسوری های مورد نیاز برای فصل پاییز و زمستان می باشند و شما می توانید با انتخاب این اکسسوری ها جذابیت استایل پاییزی فرزندتان را تکمیل نمایید همچنین می تونید رنگ کلاه و شال و دستکش را با یکدیگر ست نمایید.

طرح های لباس پاییزی پسرانه بچگانه را بشناسید

لباس های بچه گانه پاییزی در انواع طرح های مختلف نظیر سویشرت و بارانی و پلیور و سرهمی  و کت تک و بلوز و ژاکت و … موجود می باشند که بهتر است در هنگام انتخاب لباس پاییزی به سایز فرزند خود توجه کنید. لباسی که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید با قد و هیکلش متناسب باشد و علاوه بر این شما می توانید لباس های پاییزه نظیر کت و سویشرت و … را کمی بزرگ تر انتخاب کنید تا فرزندتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس پاییزی پسرانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لباس های رنگ روشن را برای فرزند خود انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شود تا فرزندتان روحیه خوبی داشته باشید و با پوشیدن آن ها احساس شادی کند. علاوه بر این در هنگام انتخاب لباس برای کودکان پسر بهتر است به هارمونی رنگ لباس ها نیز توجه داشته باشید و رنگ لباس ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ اکسسوری های مورد استفاده فرزندتان نیز مطابقت و همخوانی داشته باشد.

نکات مهمی که باید برای استایل های پاییزی رعایت کنید کدامند؟

انتخاب رنگ مناسب

سعی کنید در ترکیب رنگ ها از رنگ های گرم و انرژی زا استفاده کنید! ترکیب رنگ های نارنجی و قهوه ای، قرمز و نارنجی، قرمز و قهوه ای میتواند انتخاب مناسبی باشد. همچین میتوان از ترکیب رنگ هایی مثل طوسی و مشکی، آبی و سرمه ای استفاده کرد.

انتخاب کفش متناسب

ست کردن رنگ کفش و یکی از لباسهای بالاتنه میتواند ترکیب بسیار جذابی باشد. بخصوص انتخاب پوتین های رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای سوخته و ترکیب آن با لباس های نارنجی و قرمز بسیار شیک و زیبا است.

انتخاب طرح خاص

لباس های بافت درشت (رنگ های طوسی و آبی کمرنگ)، لباس های با طرح چهارخانه (قرمز، نارنجی) میتواند یک استایل زیبا و گرم برای کودک عزیز شما فراهم کند. همچنین پلیور و سویشرت های شیک هم میتواند گزینه مناسبی برای لباس پاییز باشد.

انتخاب جنس با کیفیت

لباسهایی با الیاف طبیعی و نرم انتخاب کنید. زیرا الیاف مصنوعی ممکن است موجب بروز حساسیت در پوست کودکان شود. جنس های پنبه ای، نخی و کتان میتوانند انتخاب های مناسبی باشند. اما در بین الیاف طبیعی لباس های پشمی میتواند موجب حساسیت پوستی شود و انتخاب مناسبی نیست. همچنین از انتخاب لباس های زبر و ضخیم اجتناب کنید. پوشیدن دو لایه لباس، مثل اورکت و پلیور بسیار جذاب تر از پوشیدن یک لباس بسیار ضخیم است.

انتخاب عینک

اگر نگران چشم های فرزندانتان هستید. در فصل پاییز میتوانید از عینک هایی با سایه های قرمز و نارنجی استفاده کنید، تا هم دید خوب و زیبایی را در فصل پاییز داشته باشید و هم از چشمانتان در مقابل اشعه فرابنفش محافظت کنید.

جنس لباس مناسب برای پاییز را انتخاب کنید

لباس های پاییزی و زمستانی باید به گونه ای باشند که کودک را از سرما محافظت نمایند. به همین خاطر لباس های از جنس پشم و مخمل بهترین انتخاب برای آنها می باشد. لباس های پشمی از الیاف طبیعی تهیه می شوند و بدن را به خوبی گرم نگه می دارند.

طرح و رنگ لباس های پاییزی

پاییز فصل خداحافظی از رنگ های روشن و پاستلی میباشد.بهترین رنگ ها در پاییز عبارت اند ازقهوه ای،زرشکی،نارنجی، خردلی،سبز و غیره می باشد. بهترین طرح ها برای کودکان لباس های گل گلی (برای دختران) و چهارخانه می باشد. اشکال هندسی و با مزه،شخصیت های کارتنی دوست داشتنی از جمله طرح هایی هستند که نظر کودکان را به خود جلب می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست