Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
12 آذر 1401

استایل چادری مناسب چیست؟ + اکسسوری‌ مناسب چادر!

همه چی درباره استایل با چادر!

قطعا این اتفاق برای شما نیز پیش آمده است که خانم محجبه، مرتب و شیک پوشی را دیده اید و از نوع پوشش حجاب و آراستگی آن فرد بی نهایت لذت برده اید، به طوری‎که حس خوشایندی، نسبت به حجاب آن فرد پیدا کرده اید.

 

شیک پوشی با چادر مشکی، نه تنها منافاتی با حجاب ندارد، بلکه یک عامل موثر و تشویق کننده برای دیگران است تا به سمت این پوشش برتر، سوق پیدا کنند. در واقع نظم وزیبایی در حد متعادل هیچ تناقضی با پوشش اسلامی و حجاب ندارد. آراستگی ظاهری یکی از نشانه های ایمان شمرده می‎‌شود.

 

نقش آراستگی و زیبایی در روحیه فردی ونشاط اجتماعی غیر قابل انکار است. متاسفانه یکی از مواردی که زیاد گفته می‎‌شود این است که هنگام پوشش چادر شلخته دیده می‎‌شویم.

 

اگر اصول شیک پوشی را رعایت کنید و بدانید چگونه لباس خود را بپوشید، دیگر هرگز این جملات را تکرار نخواهید کرد. پس در ادامه این مقاله همراه با ما باشید تا مهمترین نکات شیک پوشی با چادر و حفظ آراستگی را بیاموزید.

 

  1. چه مدل چادری زیباتر است؛ انتخاب مدل چادر متناسب با اندام

بهتر است قبل از هر کاری بدانید، که یکی از مهمترین فاکتورها در شیک پوشی با چادر، انتخاب مناسب مدل چادر، متناسب با اندامتان می باشد. باید بدانید اگر به طور مثال فردی لاغرهستید بهترین مدل های چادری برای شما چه مدل‎هایی است؟ باید بدانید چه چادری سرتان کنید تا توپر تر دیده شوید؟ در این خصوص در مقالات قبلی مفصل صحبت کرده ایم. به طور خلاصه در این جا موارد مهم انتخاب مدل چادر را خدمتتان عرض می‎نماییم.

 

  • برای افراد لاغر چه مدل چادری زیباتر است

مدل‎های چادربی آستین مناسب‌ترین گزینه می‎‌باشد. مدل‎های چادری که آستین دار هستند، شما را لاغرتر نشان می‎‌دهند. چادر صدف بدون آستین، چادر صدف رنگی، چادر عربی و چادر لبنانی یکی از بهترین گزینه ای انتخابی برای افراد لاغر اندام هستند.

 

  • افراد چاق و توپر چه مدل چادری زیباتر است

بهتر است از چادرهای اندامی استفاده نکنند. یکی از بهترین مدل‌ها برای افراد توپر چادر صدفی آستین دار است. اگر فردی تپل هستید از چادرهای ساده ایرانی با نقوش کمتر استفاده نمایید. استفاده از طرح های چادری گل درشت اندام شما را درشت تر نشان می‌دهد.

 

  • برای افراد قدبلند چه مدل چادری زیباتر است

چادر های کمری و ساده مناسب نمی‌باشد. اگر فردی لاغر و قد بلند هستید چادر زنانه مدل هیوا بهترین گزینه انتخابی برای شما است. زیرا این چادر با داشتن آستین های گشاد هم شما را توپرتر نشان می‌دهد و هم باعث کشیده شدن شما نمی‎‌شود. چادر مدل ترنم، عربی، لبنانی نیز برای افراد قد بلند از دیگر گزینه هاست.

 

 

مدل مانتو مناسب زیر چادر

انتخاب کردن مانتوی مناسب زیر چادر مهمترین چیزی است که خانم های چادری باید به آن توجه کنند.

 

خانم های استایل چادری بیشتر به خرید مانتو جلو بسته فکر میکنند. به شما پیشنهاد می کنیم به نکات زیر در خرید مانتو برای

 

زیر چادر برای استایل حجاب توجه فرمایید.

  • از مانتو های جلو بسته با ارتفاع زیر زانو استفاده کنید.
  • برای خرید مانتوی جلو بسته در فصل های گرم، حتماً از مانتو های رنگ روشن انتخاب کنید.
  • از مانتو ها و تن پوش های گشادتر برای فصل گرما استفاده کنید.
  • برای پوشیدن کت و شومیز زیر چادر می توانید از سلیقه شخصی استفاده کنید. فقط بهشیک بودن مدل و دوخت مانتو توجه کنید.

تیپت شلوغ ممنوع

برای انتخاب مانتو و روسری زیر استایل حجاب, تضاد رنگی را در عین هارمونی در نظر بگیرید.

 

اگر مانتو شما طرح دار است, روسری تان نباید طرح دار باشد, روسری های ساده با رنگ متناسب و هماهنگ با مانتو بهترین گزینه است.

 

و برعکس, برای مانتو های ساده, روسری های طرح دار شکل بهتری به استایلتان می دهند.

 

برای انتخاب شلوار, از شلوار های جین وشلوار پارچه ای می توانید استفاده کنید.

 

به یاد داشته باشید کفش بهترین گزینه برای ست شدن با چادر است.

 

کمتر پیش میاد کتونی با چادر ست خوبی بسازد. کیف های دستی و رودوشی نیز می تواند گزینه خوبی برای انتخاب

کیف برای ست شدن با استایل حجاب باشد.

 

لباس های رنگی بپوشید:

استفاده از بعضی رنگ ها، سبب جلب توجه نامحرم ها نمی شود پس اشکال ندارد که شما از رنگ های آرامش بخش مثل صورتی و سبز و دیگر رنگ های ملایم استفاده کنید. خانم های چادری که حتما و همه جا نباید از رنگ های تیره یا مشکی استفاده کنند و سراسر مشکی پوش و تیره پوش باشند.

 

در انتخاب لباس هایتان دقت کنید:

اگر می خواهید یک خانم چادری و شیک پوش باشید، در انتخاب مانتو، شلوار، شال، کیف دوشی، کفش، روسری و مقنعه دقت کنید و لباس های مطابق مد اما معقول را زیر چادرتان بپوشید. خانم هایی که چادری هستند و در محیط زنانه کار می کنند، می توانند لباس هایی مطابق مد روز و شیک با رنگ های شاد انتخاب نمایند و در محل کار خود چادرخود را درآورند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست