Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 مهر 1401

استایل چرم ‌چگونه تشکیل می‌شود؟

همه چی درباره استایل چرم

در گذشته کلیت سبک لباس پوشیدن در هر قومی معمولا یکسان بوده و تغییرات چندانی نداشته است. اما امروز استایل نیز همچون سایر جنبه های زندگی بشر تحت تاثیر فناوری و تکنولوژی قرار گرفته است. امروزه شما در هر جایی میتوانید هر استایلی را که طرف دارش هستید لااقل در منزل خود برای خودتان مهیا کرده و از پوشیدن لباس با آن سبکی که دوست دارید لذت ببرید.

حال همه اینها را گفتیم تا به موضوع مد نظر خودمان یعنی استایل چرم بپردازیم. منظور از استایل چرم استایلی است که المان های آن از پوشاک چرم تشکیل شده باشد. ساخت لباس و پوشاک با جنس چرم ریشه در تاریخ و سنت دارید و به همین جهت است که میتوان گفت استایل چرم، یک استایل اصیل میباشد. استایل چرم هیچگاه از مد نمیفتد. طرف داران استایل چرم اصالت را دوست دارند و استایل خود را آگاهانه انتخاب میکنند. استایل چرم نوعی سبک کلاسیک و در عین حال مدرن محسوب میشود. استایل چرم علاوه بر ظاهر زیبا راحتی نیز با خود به همراه دارد. شاید استایل چرم اندکی گران تمام شود لیکن کیفیت و مادنگاری و دوام المان های استایل چرم را نمیتوان نادیده گرفت.

منظور از استایل چرم استایلی است که در اقلام لباس خود از لباس های چرمی استفاده کرده باشید و به طور معمول قالب متریال پوشاکی که بر تن دارید چرم باشد.

خود استایل چرم نیز میتواند چند سبک خاص داشته باشد. برای مثال اگر پوشاک چرم شما سبک اسپرت داشته باشند آنگاه شما یک استایل چرم اسپرت را خواهید داشت. در زیر به برخی از استایل های چرم اشاره میکنیم.

  • استایل چرم مینیمال
  • استایل چرم ماکسیمال
  • استایل چرم اسپرت
  • استایل چرم مونوکرام
  • استایل چرم کلاسیک

استفاده از چرم برای پوشاک ریشه در سنت دارد و رسمی دیرینه است. استایل چرم هیچگاه از مد نمیفتد. شاید بتوان گفت قدیمی ترین و ماندگارترین نوع استایل چرم، سبک کلاسیک آن میباشد. استایل چرم کلاسیک در همه جای دنیا طرف دارد و بسیاری از بزرگان و سلبریتی ها از این استایل استفاده می‌کنند.

استایل چرم تنوع و انواع مختلفی دارد 

در سال‌های اخیر تنوع پوشاک و محصولات چرم به‌شدت افزایش یافته است پس با هر سلیقه­‌ای می‌توانید انواع استایل چرم مناسب خود را پیدا کنید. چه طرفدار استایل اسپرت، کلاسیک یا هر استایل دیگری باشید، می‌توانید با محصولات چرم یک استایل بسیار زیبا و شیک برای خود بسازید. به‌نظر شما چند نوع استایل چرم وجود دارد؟

استایل کلاسیک چگونه است؟ 

انتخاب سبک­ لباس و استایل، به نوعی نشان دهنده خصوصیات فردی اشخاص است. ترندهای دنیای مُد به‌طور مدام در حال تغییر هستند، اما برخی ترندها فارغ از گذر زمان، همیشه محبوب هستند. گذشته از اینکه در هر دوره‌­ای چه چیزی ترند است، لباس پوشیدن به سبک کلاسیک همیشه مد است. سبک­‌های کلاسیک، از گذشته تاکنون برای مدت طولانی در میان مردم مُد و محبوب بوده‌­اند.

وجود یک المان چرم در داشتن یک استایل کلاسیک شیک بسیار تاثیرگذار است. به‌ویژه اینکه استفاده از چرم برای پوشاک در گذشته هم بسیار رایج بوده است. با استفاده از محصولات چرمی مثل کیف و کفش چرم کت چرم، کاپشن چرم و سایر اکسسوری­‌های چرم می‌توانید یکی از شیک‌ترین سبک­‌های استایل کلاسیک را ایجاد کنید.

آیا در تابستان هم می‌توان از استایل چرم استفاده کرد؟

پاسخ این سوال مثبت است. زمانی که صحبت از استایل چرم می‌شود، ممکن است برخی به اشتباه تصور کنند که استایل چرم یعنی ست کردن دستکش و کاپشن چرم که فقط مخصوص فصل زمستان است. اما کسانی که طرفدار چرم و محصولات چرم هستند، به خوبی می‌دانند که در تابستان هم می‌توان با استفاده از محصولات چرم، استایلی بسیار زیبا و شیک داشت.

استایل اسپرت چرم چگونه میشود؟ 

استایل اسپرت به معنای پوشیدن لباس‌هایی است که در آنها احساس راحتی داشته باشید. این استایل شامل لباس­‌های ورزشی و همچنین لباس‌­های بیرونی راحت نیز می‌شود. امروزه تنوع محصولات چرمی به‌گونه‌ای است که طرفداران استایل اسپرت می‌توانند با استفاده از کالاهای چرم، به راحتی یک استایل اسپرت چرم داشته باشند. توصیه می­‌کنیم اگر طرفدار استایل اسپرت چرم هستید، یک جفت کفش اسپرت چرم را با کیف کراس بادی ست کنید.

ست کیف و کفش در استایل چرم

یکی از سبک­‌های متداولِ پوشش که همیشه افراد به ویژه بانوان به آن توجه می‌کنند، ست کردن کیف و کفش است. ست کیف و کفش زیبایی خاصی به استایل شما هدیه می‌دهد و شما را جذاب­‌تر نشان می‌دهد. هر شخص با توجه به سلیقه خود و موقعیتی که در آن قرار دارد، می‌تواند سبکی خاص برای کیف و کفش خود انتخاب ‌کند. ضمن اینکه روش‌های ست کردن کیف و کفش در فصول مختلف بهار، تابستان، پاییز و زمستان با هم متفاوت است. برای مثال ست صندل و کیف با رنگ‌­های روشن مناسب تابستان و ست چکمه و کیف مجلسی با رنگ‌های تیره مثل مشکی و قهوه‌ای مناسب استایل زمستانی است.

استایل با کت چرم مردانه چگونه میشود

در بین آقایان کت چرم مردانه در رنگ‌­های متنوعی چون مشکی، قهوه‌­ای و عسلی بسیار محبوب است. داشتن یک استایل با کت چرم مشکی یا کت چرم قهوه‌ای بسیار جذاب است. انواع استایل همراه با کت چرم بسیار کلاسیک هستند و اگر با یک جفت دستکش چرم و همچنین بوت یا نیم بوت چرم هم ست شوند، جذاب‎‌‌‌‎تر از همیشه خواهید بود.

چرم نیمه سنگین چیست

چرم نیمه سنگین نوعی چرم لوکس است که از حیواناتی مانند کوروکودیل و شترمرغ ساخته می‌شود. این نوع چرم کمیاب است و قیمت بالایی در دنیا دارد. معمولا از چرم نیمه سنگین ابزار لوکس، مانند دیوارکوب می‌سازند و کمتر کاربردی در تولید پوشاک دارد.

چرم سبک چیست

به طور معمول قیمت چرم سبک کمتر از چرم سنگین و نیمه سنگین است، چرا که از حیواناتی از جمله گوسفند، بره، بز و بزغاله ساخته می‌شود. از چرم سبک یا به اصطلاح چرم گوسفندی، دستکش چرم و کت‌ چرم اسپرت می‌سازند که وزن سبک‌ و قابل تحمل‌تری دارد.

اکسسوری چرم چیست؟

این روزها اکسسوری نقش پر اهمیتی در استایل کژوال خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. یکی از محبوب‌ترین مدل اکسسوری در دنیا، دستبند چرم است. شما می‌توانید انواع مدل دستبند چرم را تهیه کنید و به استایل خود یک جلوه جذاب ببخشید.

چرم را حتما واکس بزنید

هنگامی که یک لباس چرم می‌خرید، یک واکس براق مخصوص به چرم یا هم‌رنگ لباس‌تان نیز تهیه کنید. واکس نه تنها باعث درخشش چرم می‌شود، بلکه مانع بسیاری از آسیب‌ها می‌گردد.
واکس، چرم را مرطوب می‌کند، از این رو چرم شما خشک نخواهد شد. توصیه می‌کنیم پس از واکس زدن چرم، آن را با یک دستمال نخی تمیز پاک کنید تا گرد و خاک کمتری به خود جذب کند.
در صورتی که واکس چرم ندارید، از ترکیب آب و روغن زیتون استفاده کنید. با این حال پیش از استفاده از این محلول، گوشه لباس یا کیف و کفش چرم خود را امتخان کنید تا اتفاق ناگواری برای لباس‌تان نیافتد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست