Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 تیر 1403

چه استایل کلاسیکی برای آقایون مناسب است؟

استایل کلاسیک و مُد

در وهلۀ اول، باید بدانیم که مد و استایل متفاوت از یکدیگرند؛ در واقع، مُد آخرین ترندِ طراحان است که همواره در حال تغییر و تحول است.
در حالی‌ که استایل کلاسیک ، به ‌ندرت در طول زمان تغییر می ‌کند. هدف از استایل کلاسیک ، نمایشِ مُد روز نیست، بلکه نمایشِ شخصیتِ درونی شماست.
لباس‌ های مناسب برای استایل کلاسیک ، هرگز از مُد نمی‌ افتند و شما می‌ توانید لباستان را سالیان سال به تن کنید.

استایل کلاسیک مردانه

اگر تصمیم گرفته ‌اید تیپ کلاسیک مردانه را انتخاب کنید و حالا می ‌پرسید «چگونه تیپ کلاسیک مردانه بزنیم»، باید بدانید که استایل کلاسیک ، مثل هر استایل دیگری، اصولی دارید که باید آن‌ ها را بدانید و لباس هایتان را طبق آن ‌ها انتخاب کنید. در ادامه، اصول تیپ کلاسیک مردانه را برخواهیم شمرد.

استایل کلاسیک

لباس متناسب با سایزتان بپوشید

هرچه سایز لباستان متناسب‌ تر باشد، خوش تیپ ‌تر و جذاب‌ تر به نظر می ‌رسید. اگر اضافه وزن دارید، باید لاغر شوید و اگر زیادی لاغر هستید، باید حجم عضلاتتان را افزایش دهید.
قفسه سینه و کمرتان باید 10 سانت اختلاف سایز داشته باشند؛ در واقع، اندامتان باید V شکل باشد. کمر تیشرت ‌تان اصلا نباید گشاد باشد یا پف کند.
کمر شلوارتان نباید آن قدر گشاد باشد که به ساسبند و کمربند نیاز داشته باشد. کت و شلوارتان هم باید کاملاً متناسب با سایزتان باشد، درست مثل دستکش. ساده لباس بپوشید

ساده لباس بپوشید

کت و شلوار مشکی یا خاکستری بپوشید

همۀ مردان باید حداقل یک دست کت و شلوار متناسب با سایزشان داشته باشند. کت و شلوارهای‌ مدرن ، در مقایسه با کت و شلوارهای دهه ‌های 80 و 90 ، خوش ‌فرم‌ تر و باریک‌ تر هستند.
و اما چرا باید کت‌ و شلوار مشکی و خاکستری بپوشیم؟ این دو رنگ، جذاب ‌ترین رنگ ‌ها برای کت ‌و شلوار هستند.
کت و شلوار کلاسیک مشکی و خاکستری را در هر مراسمی می ‌توانید به تن کنید؛
از جشن عروسی گرفته، تا محل کار، قرارهای مهم و قرار ملاقات‌ های عاشقانه! در ضمن، می‌ توانید کت و شلوارتان را به صورت جداگانه نیز بپوشید.

پیراهن سفید بپوشید

هر مردی، با هر استایلی ، باید حداقل یک پیراهن دکمه دار مردانه یا پیراهن آکسفورد مردانه سفید رنگ داشته باشد.
اگر می ‌خواهید خیلی جذاب به  نظر برسید، پیراهن مردانه سفید ساده با تُن آبی انتخاب کنید، نه زرد؛ چرا که چنین رنگی، با تمام رنگ‌ ها، از جمله سرمه ‌ای و خاکستری، به‌ راحتی سِت می ‌شود.
پیراهن سفید مردانه هم باید کاملا متناسب با سایز و اندامتان باشد، نه تنگ و نه گشاد، به عبارتی، باید بتوانید دست‌ ها، بازوها، آرنج و شانه‌‌‌‌ هایتان را به راحتی و بدون محدودیت تکان دهید.

شلوار جین تیره بپوشید

در حال حاضر، شلوار جین راسته بسیار پر طرفدار است و شما می ‌توانید سال ‌ها شلوار جین راسته مردانه بپوشید و همچنان خوش تیپ و جذاب به نظر برسید؛ اما یادتان باشد که باید شلوار جین تیره بپوشید.
شلوار جینِ تیره رنگتان را می ‌توانید به همراه کت اسپرت مردانه یا تیشرت پلو بپوشید. اگر می‌ خواهید طبق اصول کلاسیک لباس بپوشید، فکر پوشیدنِ شلوار جین زاپدار و شلوار جین پاره را از سرتان بیرون کنید؛ در ضمن، شلوار بگی مردانه و شلوار چسبان مردانه هم برخلاف اصول استایل کلاسیک اند.

پلیور کشمیر مردانه بپوشید

و اما تیپ کلاسیک زمستانه مردانه ! برای این تیپ، پلیور کشمیر را هرگز از یاد نبرید. پلیور کشمیر، هم قیمت مناسبی دارد، هم در همه جا قابل دسترسی و خرید است و هم اینکه استایل شما را بسیار جذاب و مردانه می ‌کند.
پلیور کشمیر، بسیار راحت، ساده و کلاسیک بوده و  برای ماه‌ های سرد سال مناسب است و در هر مراسم و موقعیتی، می‌ توانید آن را بپوشید.
رنگ ‌های تیره و کلاسیک، مانند :

  • سرمه ای
  • قرمز تیره
  • کرمی
  • قهوه‌ ای را انتخاب کنید.

اگر می ‌خواهید طبق اصول کلاسیک لباس بپوشید، پوشیدن‌پلیور طرح‌ دار مردانه را فراموش کنید؛ چرا که همیشه مُد نیستند.

کت بلیزر سرمه ای بپوشید

حتما یک کت بلیزر سرمه ای تهیه کنید، حتی اگر چندین دست کت و شلوار دارید. کت بلیزر سرمه ای را، هم می ‌توانید به همراه شلوار کتان بپوشید و هم تیشرت و شلوار جین.
در نظر داشته باشید که کت بلیزر باید کاملا اندازۀ اندامتان باشد، نه تنگ‌ تر و نه گشادتر!

شلوار کتان بپوشید

هر مردی حداقل  یک شلوار کتان باید داشته باشد. شلوار کتان برای بیشتر مراسم ‌ها مناسب است؛ اما یادتان باشد که شلوار کتان شما نباید پیله ‌دار باشد!

تیشرت پولو بپوشید

تیشرت مردانه پولو ، هم برای استایل کژوال مناسب است و هم استایل کلاسیک . این تیشرت را به همراه شلوار جین تیره بپوشید.
به هیچ‌ وجه، تیشرت‌ مردانه گرافیکی نپوشید. این تیشرت‌ ها مناسب نوجوانان است و اصلا جذاب و مردانه نیست؛ در ضمن، نباید تیشرتی بپوشید که طرح لوگو یا برندِ سازمانی بر آن نقش بسته است. یادتان باشد که شما بیلبورد متحرک نیستید!

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user