Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مرداد 1401

استایل کژوال، استایلی مخصوص خانم ها!

از آنجایی که استایل کژوال دنیای بزرگی از پوشاک را در بر می‌گیرد، بهتر است نه بر اساس آنچه که هست، بلکه بر اساس آنچه که نیست، تعریف شود به عبارتی به لباسی که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد کژوال گفته می‌شود. استایل کژوال انواع مختلفی دارد ولی ویژگی مشترک و مهمی که همه‌ی کژوال‌ها باید داشته باشند این است که شما با آن‌ها احساسی خوب، سبک و راحت داشته باشید.

 

همچنین استایل کژوال، سبکی از لباس پوشیدن است که در آن زنان و مردان از نظر جنسیتی محدودیتی در استفاده از اکسسوار و پوشاک ندارند و با این استایل به راحتی می توانند، خودشان باشند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

به طور مثال در یک دوره‌ای از تاریخ، استفاده از جواهرات و اکسسوار برای مردان امری بسیار غیر عادی بود ولی امروزه در استایل‌های کژوال مختلف بسیار مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد.

 

همچنین پوشیدن شلوار برای خانم‌ها در دوره‌های گذشته غیرممکن بود، در صورتی که امروزه شلوار به عنوان یکی از قسمت‌های اصلی استایل کژوال برای خانم‌هاست. خانم امیلیا بلومر، یکی از زنان فمینیستِ بسیار تأثیرگذار در ایجاد لباس‌های کژوال زنانه بود، زیرا او شلوار مخصوصی را به جای دامن‌های حجیم، فنردار و دست و پاگیر ویکتوریایی استفاده کرد و به خانم‌ها پیشنهاد داد.

 

هرچند که در ابتدا مورد استقبال زیادی قرار نگرفت و حتی مورد تمسخر مردم، مجله‌ها و نشریه‌ها قرار گرفت، اما باید بدانیم که امروزه شلوار در استایل کژوال زنانه و دخترانه می‌تواند مدیون خانم بلومر باشد

 

 

لباس‌های کژوال به شما این فرصت را می‌دهد که علاوه بر اینکه در طول روز راحت باشید بتوانید همچنان با مد روز هم پیش بروید و لذت کافی را ببرید. به عبارتی دیگر سبک کژوال به شما این اجازه را می‌دهد که در انجام فعالیت‌های روزانه، کاری و حرفه‌ای و یا حتی مراسم‌های مهم، راحت‌تر بوده و در عین حال ظاهری بسیار آراسته و شیک داشته باشید.

 

البته توجه کنید با اینکه وسعت انتخاب شما برای داشتن استایل کژوال بسیار بالاست اما به این معنا نیست که هر لباسی که داخل کمدتان بود شما آن را برتن کرده و بتوانید نام آن را استایل کژوال بگذارید زیرا در استایل کژوال باید به مکان و موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید توجه زیادی داشته باشید. همچنین به تیپ اندامی خود، شناسایی فرم چهره و انتخاب رنگ چهره مناسب هم دقت کنید.

 

اهمیت جنس پارچه در استایل کژوال

یکی از نکات مهمی که در انواع استایل کژوال مطرح است نوع پارچه‌ی آن‌هاست که خیلی باید دقت کنیم. نمی‌توانیم با اطمینان کامل فقط چند پارچه را برای یک استایل کژوال نام ببریم زیرا پارچه‌ها برای خود دنیای بسیار بزرگی دارند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند قابلیت و ویژگی لازم را برای ایجاد یک لباس کژوال داشته باشند.

 

پس بهترین راهی که می‌تواند شما را به سمت انتخاب پارچه‌ی کژوال مناسب ببرد، شناخت برخی از ویژگی‌هایی است که یک پارچه‌ی کژوال باید داشته باشد.

 

  • پارچه‌ی کژوال به پارچه‌ای گفته می‌شود که زیر دست آن‌ نرم و لطیف است به این معنی که با لمس کردن پارچه به خوبی لطافت و نرمی آن را زیر انگشتانتان احساس می‌کنید.

 

  • پارچه‌های کژوال کمی خاصیت کشی دارند تا هنگامی که به عنوان لباس روی بدن قرار می‌گیرند مانع حرکت راحتِ دست و پا نشوند.

 

  • پارچه‌های کژوال، پارچه‌هایی هستند که باید قابلیت شست‌وشوی بالایی داشته باشند، زیرا معمولاً مدت زمان زیادی را با آن‌ها سپری می‌کنید و زودتر کثیف می‌شوند.

 

  • پارچه‌هایی مانند جین، کتان، پنبه، پارچه‌های‌ کشباف و… می‌توانند چند مثال ساده برای پارچه‌های کژوال باشند

انواع استایل کژوال زنانه

استایل کژوال زنانه روزمره

 

استایل‌کژوال روزمره یک نوع پوشش حرفه‌ای و بسیار راحت برای فعالیت‌های روزمره‌ی ما به حساب می‌آید، به طور مثال رفتن به خیابان، سینما، پاساژ و … از فعالیت‌های روزمره‌ی ما هستند که می‌توانند با استایلی شیک و راحت به سر انجام برسند.

 

این استایل یکی از ساده‌ترین استایل‌های کژوال زنانه است که می‌تواند شامل شلوار جین یا کتان، تی‌شرت و یا دامن و پیراهن‌های پنبه ای باشد. در این استایل کژوال زنانه، شما بیشترین احساس راحتی را دارید زیرا نه قرار است کفش‌های پاشنه بلند بپوشید و نه از اکسسوارها یا لوازم جانبی اضافی استفاده کنید. با این استایل کژوال زنانه، ساده و راحت می‌درخشید

 

لباس‌های ورزشی را با لباس‌های کژوال روزمره اشتباه نگیرید!

حتماً شنیده‌اید که بعضی از مردم لباس‌های کژوال مانند تی شرت‌های کژوال، شلوار جین و کفش‌های کژوال و راحتی را به اشتباه اسپرت می‌نامند در حالی که تعریف لباس اسپرت کاملاً متفاوت است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

لباس اسپرت به معنای لباس ورزشی است و از پارچه‌هایی تهیه می‌شود که به علت داشتن ویژگی‌های نساجی مخصوص به خود، از جمله خاصیت کشسانی (کشش) بالا، تنها برای ورزش کردن طراحی شده‌اند و آزادی عملی که برای انجام حرکات ورزشی باید داشته باشیم تنها با لباس‌های ورزشی قابل اجرا می‌باشد.

 

البته ناگفته نماند که در قرن بیستم با محبوب شدن ورزش‌های دارای تماشاچی مانند دومیدانی، لباس‌ها و کفش‌های ورزشی بر فرمِ استایل کژوال تأثیر زیادی داشته‌اند اما هیچ گاه نمی‌توانند جایگزین یکدیگر شوند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست