Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 شهریور 1401

افراد قد بلند چگونه لباس بپوشند؟ + ویژگی لباس افراد قد بلند چیست؟

 لباس پوشیدن مردان قد بلند چگونه باشد؟ 

هارمونی و هماهنگی در ترکیب و ست لباس خیلی مهم است. مثلا یک مرد قد بلند نباید پیراهنی با راه راه عمودی بپوشد. یا شلوار کبریتی اورا قدبلندتر نشان میدهد. اما می تواند با پوشیدن پیراهن چهارخانه  استایل با پیراهن چهارخانه
یا راه راه افقی با ایجاد خطای دید قد خود را کوتاه تر نشان دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم مردان قد بلند باید چه لباس هایی بپوشند

رنگ لباس مناسب افراد قد بلند کدامند؟ 

به استفاده کردن از رنگ های روشن فکر کنید. همچنین از پوشیدن لباس های تک رنگ (مخصوصا مشکی و تیره) خودداری کنید.  چرا که ممکن استوشما را بلند تر و نافرم تر نشان دهند.

اگر تصمیم داشتید این رنگ ها امتحان کنید سعی کنید لباس های طرحدار انتخاب کنید. مثلا پیراهن مشکی با راه راه افقی و شلوار چهارخانه

این سبک پوشش باعث می شود لاغر و بلند قدتر بنظر بیایید. پس سعی کنید از رنگ های مکمل، متضاد و متفاوت بیشتر استفاده کنید که البته  این کار دست شما را در انتخاب بیشتر باز می گذارد و در نتیجه با ایجاد خطای دید به تعادل استایل شما کمک شایانی میکند.

طرح لباس مناسب

برای طرح لباس افراد قد بلند سعی شود از شکل هایی با خطوط افقی و شکسته استفاده کنید، این خطوط باعث ایجاد توازن در شما می‌شود.

این خطوط و طرح ها صرفا مخصوص لباس تان نیست، لوازمی که به همراه لباس استفاده می‌کنید مثل کراوات، هم اگر دارای خطوط افقی و شکسته باشند کفایت می‌کنند.

پوشیدن لباس های طرح دار بالاتنۀ شما را کوتاهتر از آنچه که هست نشان می‌دهد.

لباس های چند لایه نیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای افراد قدبلند باشد، مثلاً پوشیدن جلیقه می‌تواند استایل شما را جذاب تر کند.

پوشیدن لباس یقه هفت، گردن شما را کشیده تر از آنچه که هست نشان می‌دهد و این باعث می‌شود قدتان نیز بلند تر از معمول به نظر برسد.

اگر می‌خواهید کت و شلوار بخرید، پیشنهاد می‌کنیم کت و شوار دو دکمه استفاده کنید.

در مورد خرید کفش هم می‌توانید از کفشهایی که سرپنجه های گرد دارند انتخاب کنید.

سایز لباس افراد قد بلند چیست؟ 

افراد قد بلند عموما استخوان بندی درشتی دارند پس بآید به عنوان یک مرد بلند قامت سایز خود را بدانید و لباس متناسب با آن را انتخاب کرده و بپوشید.

در انتخاب لباس حتما به اندازه شانه ها و قد آستین توجه کنید.

پوشیدن لباس تنگ (چسبان) و گشاد برای شما اصلا مناسب نیست چرا که شما را شلخته نشان میدهد

در انتخاب شلوار نیز باید به این موارد توجه کرد. بطور مثال شلوار جین تنگ اصلا مناسب هیکل شما نبوده و بهتر است بجای آن از شلوار جین راسته استفاده کنید.هم چنین شلوار کتان طرح دار به خوبی می تواند در استایل شما هارمونی ایجاد کند.

هم چنین پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان شلواری که برایتان کوتاه هست را انتخاب نکنید.

ما استفاده از لوازم ضخیم و پهن را به شما پیشنهاد می کنیم. بطور مثال کمربند ضخیم یا کراوات پهن بپوشید تا قد شما از آنچه هست بلندتر نشان ندهد.

لباس مجلسی برای خانم های قد بلند را بشناسید

لباس های مجلسی تان را سعی کنید با یک کمربند (فرقی نمی‌کند باریک باشد یا پهن) بپوشید. این مدل پوشش، شما را به شکل ساعت شنی درمی‌آورد و باعث می‌شود اندام شما به صورت متعادل تری تقسیم شوند.

همینطور می‌توانید یک پیراهن بپوشید و آن را داخل شلوارتان قرار دهید. این کار هم تأثیر همان کمربند را دارد.

شلوار رسمی مناسب برای آقایان لاغر و قدبلند

سایز شلوار مردانه با دو عدد مشخص می‌شود: دور کمر و طول داخلی پاچه شلوار. این دو عدد هیچ معیاری از میزان تنگی و گشادی پاچه‌های شلوار و یا میزان گشادی فاق را بیان نمی‌کنند و باعث ایجاد مشکل برای آقایان لاغر و قدبلند می‌شوند

به همین دلیل این افراد در پیدا کردن شلواری که برایشان گشاد یا کوتاه نباشد دچار دردسر می‌شوند. برخی برندهای بین المللی برای آقایان قدبلند لباس‌های خاصی طراحی و تولید می‌کنند که این مشکلات را برطرف کرده است اما با مراجعه به خیاط هم می‌توان شلواری سفارش داد که از هر جهت اندازه شما باشد، پارچه شلوار را از انواع سفت و فرم دار انتخاب کنید تا روی تن شما به خوبی بایستد.

اگر قد شما زیادی بلند است می‌توانید به خیاط سفارش دهید که لبه شلوار را کمی گشاد‌تر بدوزد تا بتوانید لبه‌ها را تا کنید و از مزایای این خطوط افقی روی اندام بهره ببرید. در مورد شلوارهای غیررسمی هم بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که جیب‌های افقی دارند و خطوط اندام را می‌شکنند. بستن کمربند عریض روی شلوار با سگک مستطیلی هم به افزایش عرض بدن کمک می‌کند اما اگر خیلی لاغر هستید این کار توصیه نمی‌شود.

لباس مناسب خانم‌های قدبلند کدام دسته هستند؟

زمانی که یک خانم قدی بلندتر از نرمال جامعه دارد، در صورت حضور در هر مکانی، به احتمال زیاد بسیاری از نگاه‌ها را به‌خود جلب می‌کند. این جلب توجه زمانی بیشتر می‌شود که سایر قسمت‌های اندام او، مانند گردن، انگشت‌ها و … نیز کشیده‌تر از حد معمول باشند. این نکته شاید برای برخی از خانم‌هایی با این خصوصیت خوشایند به نظر نیاید، اما با در نظر داشتن برخی نکات در انتخاب لباس می‌توان تا حدی از کشیده به نظر رسیدن کاست و ظاهری متناسب‌تر داشت نکات زیر را مطالعه بفرمایید..

  • استفاده از اکسسوری‌های غیرظریف نیز تأثیر به‌سزایی در بهبود ظاهر افراد بلندقدها دارد. به عنوان مثال اکثر افراد بلندقد دارای گردنی کشیده هستند. استفاده از گردن‌بندهای شلوغ و رنگارنگ می‌تواند این کشیدگی را کمتر کند. استفاده از دست‌بندهای بزرگ و زمخت نیز می‌توان کشیده بودن دست‌ها را بپوشاند.
  • افراد بلندقد لازم است در انتخاب کفش نیز دقت کافی به خرج دهند. البته این سخن بدین معنی نیست که این افراد هرگز نباید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنند، اما بهتر است که کفش انتخابی این افراد بیش از ۳ سانتی‌متر پاشنه نداشته باشد. از طرف دیگر، پاشنه‌ی کفش باید در تناسب با اندازه‌ی آن باشد. بدین معنی که کفش کوچکی را با پاشنه‌ی بلند انتخاب نکنیم. البته پوشیدن کفش پاشنه‌کوتاه نه تنها زیباست بلکه برای سلامت پاها نیز مفیدتر است.

چه لباس‌هایی ما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند؟

متاسفانه در ترندهای جدید این آیتم‌ها کم نیستند و باید در استایلینگ بر اساس قد خیلی حرفه‌ای باشید که بتوانید توازن قدتان را با آیتم‌هایی که شمارا کوتاه نشان می‌دهند برقرار کنید.
اما بهتر است سخت نگیریم و سراغ اصل مطلب رفته و با این آیتم‌های کوتاه کننده بیشتر آشنا شویم.

دامن و شلوارهایی که کمی بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند: این لباس‌ها در کوتاه نشان دادن قد شما بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند پس اگر قد متوسط و بلندی نداری وارد این قمار نشوید!

شلوارهای خیلی تنگ: این باور به طور کلی غلط است! بله اگر قدتان کوتاه است شلوار‌های تنگ قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند!

استین سه ربع قد این آستین‌ها روی آرنج یا پایین‌تر قرار می‌گیرد و می‌تواند به راحتی قد دستان شما را کوتاه تر از حد معمول نشان دهد.

یقه‌های خیلی بسته: یقه‌های کیپ و بسته هم می‌توانند به کوتاه شدن قد شما کمک چشم‌گیری داشته باشند البته یقی اسکی‌های زمستانه جزو این دسته قرار نمی‌گیرند.

شلوارهایی با فاق خیلی بلند یا کوتاه: شلوارهایی که فاق آن خیلی بلند است بالاتنه شما را کوتاه و شلوارهایی که فاق کوتاهی دارند پاهایتان را کوتاه‌تر از حد معمول می‌کنند، پس از اغراق در این دو مورد خودداری کنید!

لباس‌های اورسایز: بله می‌دانم آنها را خیلی دوست دارید اما واقعیت این است که آنها قد بلندها را بیشتر از شما دوست دارند.

نکاتی مهم و کلیدی در رابطه با استایل قد!

  • قد لباس تاثیرگذارترین پارامتر در استایلینگ بر اساس قد است.
  • لباس‌های لخت و بلند شما را کشیده و بلند نشان می‌دهند.
  • شلوار بلند معجزه می‌کند، اگر قد کوتاهی دارید از شلوار راسته بلند و دمپا گشاد یا boot cut چشم‌پوشی نکنید.

کلام پایانی…

امیدواریم مطالعه این پست برای شما ارزشمند واقع شده باشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست