Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 شهریور 1401

اندام ساعت شنی چیست؟ + لباس برای اندام ساعت شنی چیست

فرم اندام ساعت شنی چیست ؟

اندام ساعت شنی بهترین فرم شناخته شده در بین اندام زنان است، این نوع اندام دارای شانه‌ ودور سینه‌ی پهن، کمر باریک، باسن بزرگ و عریض و ران‌های پر و گرد است. البته در نوعی دیگری از این فرم، علاوه بر این مشخصات، زنانی با سینه‌های بزرگ نیز دیده می‌شوند.

اگرچه اغلب در دهه‌های مختلف فرم اندام ساعت شنی مورد ستایش قرار گرفته است، اما برخی از خانم‌ها با این نوع اندام برای پیدا کردن لباس‌هایی که کاملا اندازه‌ی آن‌ها باشد به مشکل برمی‌خورند. در نهایت باید بگویم اگر شما دارای این فرم اندام هستید، بسیار خوش شانس‌اید! چون سینه و باسن شما کاملا استاندارد است، کمری بسیار خوش فرم و زیبا به علاوه شانه‌های خوش ترکیبی دارید؛ همچنین فرورفتگی و برجستگی پهلو، ترکیب زیبایی از اندام زنانه را به نمایش می‌گذارد که با انتخاب یک استایل مناسب می‌توانید جذاب و استایلیش به نظر برسید.

افراد با فرم اندام ساعتی شنی چه آیتم‌هایی برای پایین تنه خود انتخاب کنند؟

دامن تنگ راسته که کمی در قسمت پایین گشاد است کمک می‌کند تا تناسب بین سینه‌ها و پایین تنه حفظ شود. علاوه بر آن شلوارهای دم‌پا گشاد یا راسته و همچنین شلوارهای جین برای اندام ساعت شنی بسیار بسیار مناسب‌اند. اضافه کردن تزئینات و جزئیات به شلوار، مانند جیب یا گلدوزی در قسمت ران‌ها و باسن‌،  به قسمت پایین تنه انحنای بیشتری می‌بخشد.

اگر از آن دسته ساعت شنی‌هایی هستید که سینه های بزرگی دارید، پیشنهاد می‌کنم دامن‌هایی با فرم A بپوشید تا هارمونی هر دو قسمت اندام شما حفظ شود. علاوه بر این نوع دامن ها شلوارهای بسیار گشاد هم می‌توانند صاحب یک جایگاه ویژه در کمد لباس شما باشند.

زنان مشهور دنیا با اندام ساعت شنی کدامند 

بسیاری از زنان و سلبریتی های مشهور دنیا هستند که اندام زیبای ساعت شنی را به رخ میکشند. سیلیبریتی و افراد معروفی مانند مرلین مونرو، الیزابت تیلور، اسکارلت جوهانسون، سوفیا ورگارا و البته کیم کارداشیان دارای فرم بدن ساعت شنی میباشند

بهترین کت برای فرم بدن ساعت شنی یا منحنی چیست

اگر علاوه بر داشتن اندام ساعت شنی، شانه های شیب داری دارید، بهترین گزینه برای شما پوشیدن یک کت و یا ژاکت میباشد. فرم بدن منحنی میتواند یک کت شیک را با یک تیشرت و دامن کوتاه ست کند. یک کت تیره و یا روشن از جنس محکم و ضخیم که در تن شما به راحتی بنشیند و در زیر باسن یا زیر کمر قرار گیرد، شکل بدن را زیباتر نشان میدهد.

مدل لباس عروس مناسب برای اندام ساعت شنی چه چیزی است 

یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها برای این شب به یاد ماندنی، انتخاب و خرید یک لباس عروس شیک و متناسب با اندام آنها میباشد. باید این مژده را به شما بدهیم که اگر خانمی با اندام ساعت شنی هستید، نگران انتخاب خود نباشید زیرا گزینه های متعددی از مدلهای لباس عروس پیش روی شما است

برای مثال، لباس عروس دو تکه یکی از بهترین و جذابترین لباسهای انتخابی برای دختر خانم ها میباشد زیرا اندام شما را بهتر نشان میدهد. همچنین امروزه لباس عروسهایی با پف بسیار زیاد، دیگر ترند و مد نیستند. فرم بدن های ساعت شنی نیز از خرید لباس عروس با پف زیاد خودداری کنند تا کمر آنها بسیار باریک و لاغر دیده نشود.

اخیرا لباس عروس های مدل غربی و ساتن که در قسمت کمر خود یک کمربند زیبا دارند، وارد دنیای مد شده اند. شما میتوانید با این فرم بدن از این سبکها بهرهمند شوید. در نهایت اینکه این زنان هیچ محدودیتی برای خرید لباس عروس خود ندارند و میتوانند هر مدلی از لباس را که میخواهند انتخاب کنند.

اکسسوری های مناسب برای اندام ساعت شنی را بدانید 

معمولا بسیاری از اکسسوری ها و لوازم جانبی برای استفاده با اندام ساعت شنی و یا منحنی مناسب هستند. مهمترین اکسسوری برای فرم بدن ساعت شنی، بستن یک کمربند باریک و یا پهن متناسب با لباستان در قسمت کمر میباشد. در اصل، استفاده از یک کمربند و کت، یکی از ترفندهای بازیگران مشهور برای لاغرتر به نظر رسیدن آنها است.

ویژگی فرم بدن ساعت شنی را بدانید 

  • هم‌عرض بودن شانه و لگن
  • شانه‌ها کمی دارای انحنا و گردی هستن
  • کوچک و مشخص بودن کمر
  • باسن و ران‌ها نسبتا پر و حجیم هستن
  • وزن تو کل اعضای بدن تقسیم میشه

توی این فرم بدن سعی کنید که خط کمرتون رو نشون بدید.
از توجه کردن به پایین‌تنه و بالاتنه بپرهیزید.
در واقع سعی کنید از لباس‌های جذب‌تر و فیت و لباس‌های برش‌دار استفاده کنید تا فرم بدنتون به خوبی نشون داده بشه.

ویژگی های اندام ساعت شنی چیست

اگر اندام ساعت شنی دارید باید خوشحال باشید چون بیشتر زنان دنیا در تلاش اند که به چنین اندامی برسند.

  • سینه و باسن شما متعادل است.
  • کمر باریک و زیبا دارید.
  • سرشانه  متناسب با لگن است.
  • کمر شما بسیار چشمگیر است و با انحنای زیبایی به پائین تنه می رسد.
  • اندام شما از تمام زوایا چه پهلو چه جلو عالی است.
  • بالاتنه ی فوق العاده  و پاهای کشیده ی خوش فرم مشخصه ی شماست.
  • از بالا به پائین شما یک تصویر از تعادل و هماهنگی هستید.

کلید لباس پوشیدن برای این اندام این است که لباسی انتخاب کنید که کمر شما جلوه ی بیشتری پیدا کند.کمربند های پهن روی پیراهن یا شومیز و بلوز راه عالی برای نشان دادن زیبایی کمر شماست. یا می توانید با حجم دادن به طور یکنواخت به قسمت های بالاتنه یا پائین تنه لباسی انتخاب کنید ولی همیشه سعی کنید تعادل حفظ کنید چون این دارایی با ارزش شماست. پاهای زیبای شما باعث می شود که به راحتی دامن های مختلف را امتحان کنید.

راهنمای انتخاب لباس مخصوص فرم اندام ساعت شنی

لباس ها و پیراهن های بندی برای افراد با این فرم اندام مناسب هستند زیرا این طرح لباس ها در قسمت دور کمر جمع می شوند و پایین آن ها نیز کلوش می شود. لباس های کشباف و لباس هایی که در قسمت بالاتنه چسبان هستند و سینه را نمایان می کنند مخصوص افراد با فرم اندام ساعت شنی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر شما تمایل دارید تاکید چشم ها را به دور کمر خود جلب کنید بهتر است از لباس های آستین دار استفاده نمایید و اگر تمایل دارید بازوهایتان را به نمایش بگذارید می توانید از لباس آستین کوتاه یا لباس هایی که دارای آستین کلوش سه ربعی هستند استفاده نمایید. پوشیدن لباس های دکلته و آستین حلقه ای نیز برای خانم ها با این فرم اندام انتخابی مناسب می باشد.

اگر شما تمایل دارید کت بپوشید بهتر است کتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که باریکی کمر شما را به خوبی نمایان کند همچنین خانم ها با این فرم اندام بهتر است ژاکتی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که باریکی کمرشان قابل مشاهده باشد.

نکاتی برای انتخاب بهترین لباس مناسب اندام ساعت شنی

  • اگر اندام ساعت شنی دارید، از چین زیاد در لباس بپرهیزید.
  • کفش های تخت را انتخاب نکنید و سعی کنید کفش‌ هایی با پاشنه‌ متوسط بپوشید.
  • لباس های گل گلی نپوشید.
  • اگر اندام ساعت شنی دارید، لباس هایی با یقه پهن را فراموش کنید.
  • از پوشیدن مانتوهای که از قسمت کمر به پایین پر از چین است خودداری کنید.
  • اگر ران های بسیار پهن و ساق پایی باریک دارید، بهتر است به جای شلوارهای پاچه تنگ از شلوارهایی استفاده کنند که راسته یا پاچه گشاد باشند.

کلام پایانی…

امیدوارم این پست برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست