Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

انواع اکسسوری بهاری را بشناسید!

همه چی درباره اکسسوری های بهاری!

برای به وجود آوردن یک استایل قدرتمند، انتخاب اکسسوری های مناسب همیشه باید در اولویت قرار گیرد و از اهمیت آن نباید چشم پوشی کرد. به مجموعه ای از لوازم جانبی به غیر از لباس مانند کیف، کفش، کمربند، کلاه، زیورآلات و موارد مشابه اکسسوری گفته می‌شود که به نوعی تکمیل کننده استایل شما هستند و در نمایش شخصیت و خصوصیات فردی شما نقش بسیار مهم دارند. به همین دلیل هم یک انتخاب به جا می‌تواند استایلتان را جذابتر کند؛ در حالی که یک اکسسوری کوچک نادرست می‌تواند همه چیز را به هم بریزد.
اکسسوری ها در رنگ ها، شکل ها، سایز ها و طراحی ها و مواد مختلف ساخته و تولید می شوند تا هر کدام در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرند.
اکسسوری ها اگر به درستی انتخاب شوند می توانند یک استایل تک رنگ و ساده را به استایلی بسیار چشمگیر با هارمونی رنگ دلنشین تبدیل کنند. یکی از خاصیت های اصلی اکسسوری تاثیر آن بر استایل و پوشش شماست و با انتخاب مناسب آن سبک و استایل شما تغییر چشمگیری خواهد داشت.

توجه کنید که استفاده از هر نوع اکسسوری باید متناسب با المان هایی همچون فصل، محیطی که در آن حضور داریم و نوع فرهنگ و علایق باشد اما همانطور که می دانید ترند شدن هر چیزی که به مد و فشن و استایل مربوط باشد؛ امری طبیعی است و در هر بازه زمانی یک مدل لباس یا رنگ مو و یا حتی اکسسوری عنوان ترند را به خود اختصاص می دهند.
در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 اکسسوری برتر 2022 که برای بهار و تابستان مناسب هستند بپردازیم. با آشنایی با این اکسسوری های جذاب و استفاده آن در استایل خود علاوه بر زیبایی، ترند بودن را هم به نمایش بگذارید.

ساعت مچی

یکی از ترند های جذاب بهار ساعت های مچی هستند که خانم های خوش سلیقه می توانند برای تکمیل کردن استایل خود از  این اکسسوری در طرح و رنگ های مختلف استفاده کنند. بهتر است برای استفاده روزمره و مهمانی های خود از ساعت مچی زنانه ظریف و ساده استفاده کرد چرا که این سبک همه پسند بوده و با انواع استایل ها قابل ست شدن هستند. جالب است بدانید که امروزه استفاده از دستبند در کنار ساعت مچی مُد بوده و طرفداران زیادی هم دارد پس برای رقم زدن بهاری شیک و متفاوت از هر سال، تأثیر این اکسسوری را در استایل خود دست کم نگیرید.

عینک آفتابی

یک عینک آفتابی استاندارد و شیک علاوه بر اینکه از چشمان شما در برابر اشعه های مضر محافظت می کند، قطعا یک اکسسوری ضروری برای بیرون رفتن در یک روز آفتابی بوده و ظاهرتان را دو چندان زیبا و شیک نشان می دهد. عینک های آفتابی ترند شده امسال عینک های رنگی، مدل گربه ای و هندسی با گوشه‌ های تیز هستند. این مدل عینک ها در طرح‌ ها و رنگ‌ های هیجان انگیز طراحی شده اند که انتخاب خوبی برای فصل بهار هستند بنابراین شما می‌ توانید زیباترین مدل را به سلیقه خود انتخاب کنید و به راحتی با رنگ لباس، کیف و کفش آن را ست کنید تا ظاهری شیک و جذاب تر داشته باشید. 

هدبند و تل

استفاده از هدبند و تل همیشه از قدیم‌ یک اکسسوری مرسوم و کلاسیک برای خانم‌ ها بوده است که چند سالی از آن ها خبری نبود، اما بهار امسال بار دیگر شاهد این اکسسوری جذاب و زیبا خواهیم بود. تل و هدبند در انواع پارچه‌ ای، ساتن، مخمل، و فلزی که پارچه روی آن کشیده شده ترند می باشند. یکی از خوبی‌ های تل و هدبند این است که می ‌تواند مو‌هایتان را مرتب و آراسته نشان دهد بنابراین شما می‌ توانید با توجه به لباستان طرح و رنگ مورد علاقه آن را انتخاب کرده و ست کنید.

کیف های حصیری

این کیف‌ ها که ساختنشان تنها وابسته به کمی ذوق و سلیقه است یکی از آیتم‌ های پرطرفدار و خاص در ترند بهار 2021 به شمار می ‌آیند. کیف های حصیری در عین سبکی و راحتی در اشکال و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند و به خوبی با هر استایل و لباسی در روزهای آفتابی ست می شوند. جالب است بدانید که این کیف‌ ها را زمانی استفاده کنید که در استایلتان نقطه قابل توجهی به غیر از آن‌ها وجود نداشته باشد چرا که این نوع کیف ها به تنهایی می توانند استایل شما را زیباتر و خاص تر جلوه دهند.

گردنبند چند لایه

یکی از شیک ترین ترند های 2021 در جواهرات طراحی شده برای فصل بهار گردنبند های چند لایه در رنگ های طلایی و نقره ای است که به صورت لایه لایه و از چندین گردنبند ساده و آویز دار تشکیل شده اند. آویختن گردنبند هایی ظریف اما چند تایی با پیراهن و کت بهاره می تواند فوق العاده زیبا به نظر برسد به این ترتیب شما می ‌توانید از گردبند‌ های چند لایه استفاده کنید یا این که خودتان چند گردنبند را با هم بیاندازید.  با توجه به این نکته از آنجا که این مدل گردنبند‌ها شلوغ و توی چشم هستند، بهتر است که لباس تان را ساده انتخاب کنید تا استایلتان خیلی شلوغ نباشد.

کیف های کوچک

کیف‌های کوچک و حتی خیلی کوچک به دلیل راحتی، زیبایی، شیک بودن و تنوع در مدل و رنگ این کیف‌ ها را به محبوب‌ ترین مدل کیف در چند سال اخیر تبدیل کرده است. کیف های کوچک می توانند مکمل های فوق العاده ای در کنار استایل های کلاسیک، کژوال و اسپرت شما باشند بنابراین استفاده از آن ها در رنگ‌ های خاص و جذاب به دلیل کوچک بودن سایز آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌ کند. پس اگر قصد خرید کیف برای فصل بهار را دارید پیشنهاد ما به شما مدل‌ کیف‌ های کوچک می باشد.

کلاه

اگر به استفاده از کلاه علاقه دارید و آن را به عنوان یک اکسسوری می پسندید، بهتر است برای بهار از کلاه های سبک و رنگ روشن استفاده کنید تا شما را خنک نگه دارد. کلاه های کپ و سطلی که حاشیه پهنی دارند می توانند از شما به خوبی در برابر نور خورشید محافظت کنند و برای فصل بهار بسیار مناسب می باشند که میتوانید با انتخاب این اکسسوری استایلتان را کامل تر کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز