Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 مهر 1401

انواع تیشرت زنانه کدامند؟ + تاریخچه تیشرت زنانه چیست؟

همه چیز درباره انواع تیشرت زنانه

در لباس های زنانه تیشرت ها بیشترین کاربرد را برای خانم ها دارند. تیشرت ها در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید و در بازار ارائه می شوند. در دهه پنجاه میلادی مرسوم نبود که مردم از تیشرت ها استفاده کنند حتی از تیشرت های نخی خنک در تابستان استفاده نمی ‌کردند، اما بازیگرانی امثال مارلون براندو انقلاب بزرگی در صنعت تیشرت به پا کردند.  دهه پنجاه  میلادی به بعد استفاده از این لباس ها به طور عجیب مورد استقبال آقایان و خانم ها قرار گرفت. تیشرت ها جز لباس های کلاسیک قرار می گیرند و می توان آن ها را با هر چیزی هماهنگ کرد.این لباس های کوتاه  بسیار راحت و آماده استفاده در هر موقع از شب و روز هستند.  تیشرت ها  از محبوب ترین لباس ها در بین خانم ها و دختر خانم ها است، گستردگی در تنوع تیشرت های زنانه و دخترانه بسیار بیشتر از تیشرت های مردانه است. ما در این مقاله می‌ خواهیم درباره انواع تیشرت های زنانه صحبت کنیم لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید

تاریخچه تیشرت زنانه را بدانید 

تی‌شرت زنانه T-shirt یکی از پرمصرف‌ترین لباس‌های حال حاضر در تمام دنیا است. اگر چه از نظر تاریخی شاید چندان هم قدیمی نباشد. اما به دلیل استقبال روزافزون از این لباس در سراسر جهان، گویی هزاران سال است که انسان‌ها تی‌شرت را به‌عنوان یکی از اصلی ‌ترین لباس‌های خود می‌پوشند. در واقع تیشرت ها لباس های زیر بودند که گاها به صورت یکسره در قرن نوزدهم مورد استفاده قرار می گرفت. ابتدا، لباس زیر یکسره به دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تقسیم شد، به شکلی که قسمت بالاتنه به حد کافی بلند بود تا به زیر خط کمربند برسد. با دکمه یا بدون آن. این لباسها در اواخر قرن نوزدهم توسط معدنچیان و کشتی گیران به عنوان پوشش مناسب برای محیط های گرم پذیرفته مورد استفاده قرار می گرفت. کم کم و به مرور زمان، تیشرت از شکل لباس زیرهای استفاده شده در قرن نوزدهم تغییر یافته و در اواسط قرن بیستم از لباس زیر به لباس معمولی مورد استفاده همگانی، تغییر شکل یافت.

تیشرت ها خیلی زود به عنوان یک لایه ی زیرین لباس برای کارگران صنایع مختلف، از جمله کشاورزی، محبوب شدند. تیشرت برای پوشیدن راحت و بی دردسر بود، به راحتی قابل شستشو و ارزان بود و به همین علت، به پیراهن انتخابی برای پسران جوان تبدیل شد. پیراهن پسرها در رنگ ها و الگوهای مختلف طراحی شده است. کلمه “تیشرت” در دهه 1920 به یک واژه انگلیسی آمریکایی تبدیل شد و در فرهنگ لغت مریام وبستر قرار گرفت.

در دوره رکود بزرگ، تیشرت لباس غالبی بود که در هنگام انجام کارهای مربوط به مزرعه یا مرتع ، و همچنین زمان های دیگری که حجب و حیا ایجاب می کرد که اندام تحتانی دیده نشود، پوشیده می شد. پس از جنگ جهانی دوم، سربازان نیروی دریایی تیشرت را به عنوان لباس زیر استفاده کردند و کم کم، دیدن سربازان قدیمی که شلوار یونیفرم خود را با تیشرت به عنوان لباس غیر رسمی پوشیده اند عادی شد.

تیشرت در دهه 1950 بعد از اینکه مارلون براندو در فیلم “اتوبوسی به نام هوس” یکی از آنها را پوشید بیشتر مورد توجه قرار گرفت در دهه 1960، انواع تیشرت های چاپ شده برای ابراز عقاید ، تبلیغات، تظاهرات و سوغاتی عمومیت پیدا کردند.
نمونه های فعلی در طرح ها و پارچه های مختلف در دسترس هستند و الگوی آنها شامل یقه گرد و یقه هفت می باشد. تیشرت ها به یکی از پوشیدنی ترین لباس های امروزی مبدل شده اند. تیشرت ها به دلیل فرآیند تولید و خرید ارزان ، خصوصا برای نامهای تجاری ، شرکت ها و یا محصولات تجاری بسیار محبوب هستند.

تیشرت ها از چه جنسی تهیه و ساخته می شوند؟

جنس تیشرت ها به طور کلی از پارچه های کشی، سبک و ارزان تهیه می شوند که به راحتی قابل تمیز شدن باشند. این تیشرت ها معمولاً از پارچه های کشباف یا ژرسه تهیه می شوند، که مشخصا در مقایسه با پیراهن های درست شده از پارچه های پشمی، بافت نرم تری دارند. بعضی از نمونه های جدید تیشرت دارای بدنه بافته شده یکپارچه ای هستند که در ماشین های بافتنی مدور بافته می شوند به طوری که کناره ها کاملا بدون درز هستند

تی شرت آستین کوتاه زنانه

تکلیف تی شرت آستین کوتاه زنانه کاملا واضح و مشخص است. تقریبا همه خانم ها یک تیشرت آستین کوتاه زنانه در کمد لباس خود (فارغ از رنگ و شکل و شمایل خاص) دارند. امروزه، مدل تیشرت زنانه آستین کوتاه متنوعی در بازار وجود دارد که برخی با طراحی های خاص و برخی دیگر با طراحی های سنتی و پایدار قابل تهیه هستند.

اکثریت تی شرت های آستین کوتاه زنانه ظاهر کلاسیک و خاص خود را دارند و برای فصل تابستان طراحی و ارائه می شوند. سعی کنید همواره تیشرت هایی را بخرید که وجودشان در کمد لباس تان لازم و ضروری است و می توانید آنها را با لباس های دیگر به راحتی ست کنید یا برای مجالس مختلف بپوشید. تی شرت های آستین کوتاه زنانه سفید و مشکی دو مورد از ابتدایی ترین مدل های این تیشرت ها هستند.

این نوع تیشرت نیز برای یک استایل تابستانی با لباس های جین مناسبند، و پیدا کردن نوع نخی و خنک آنها چندان سخت نیست. انتخاب این نوع تیشرت ها البته، به چند مورد کوچک و محدود خلاصه نمی شود. در واقع نوع یقه ها و طراحی روی این مدل تیشرت هم داستان انتخاب را کمی دشوار و کمی جذاب می کند. این مدل تیشرت ها توسط برند های مختلفی از جمله، چیبو، اسماراو غیره تولید می شوند که کیفیتی پایدار و شناخته شده ای دارد.

تیشرت زنانه راه راه

مدل تیشرت زنانه راه راه، یک مدل محبوب است که تقریبا هرگز از مد نمی افتد. براساس رنگ بندی های موجود در هر تیشرت راه راه زنانه شما می توانید رنگ های دیگر لباس خود را تعیین کنید. بنابراین اگر کمی از ترکیب بندی و تطابق رنگ ها اطلاع داشته باشید به خوبی خواهید دانست که مثلا با یک مدل تیشرت زنانه راه راه سیاه و سفید یا خاکستری و غیره چه رنگ های دیگری مناسب ترند. اصولا، وقتی یک تیشرت راه راه ریز و نسبتا شلوغ داشته باشد، پیشنهاد می شود که دیگر لباس هایتان را ساده و بدون طرح مشابه انتخاب کنید تا ظاهر آن تیشرت بیشتر به چشم بیاید.

الگو های مختلفی برای این مدل تیشرت زنانه وجود دارد. گاهی دو طرح تیشرت راه راه درشت و ریز با هم ترکیب می شوند و گاهی هم یک طرح ساده بدون جیب و بدون مدل برای خرید وجود دارد. اغلب برند هایی  و اچ اند ام تولید کنندگان شناخته شده این مدل تیشرت های زنانه هستند. برخی افراد برای داشتن استایل ساده تر از یک تیشرت راه راه زنانه آستین کوتاه (یا حتی بلند) و یک شلوار کتان همرنگ با رنگ اصلی تیشرت استفاده می کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز