Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
16 مهر 1401

انواع شلوار کتان زنانه را بدانید! + سایز بندی شلوار کتان زنانه چیست؟

همه چیز در رابطه با انواع شلوار کتان زنانه!

شاید یکی از بدیهی‌ترین مواردی که در طول روزمره نسبت به آن بی‌توجه هستید دقت در انتخاب نوع شلوار و آشنایی با انواع مدل آن است. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ده‌ها مدل شلوار زنانه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع مراسم انتخاب منحصر به فردی داشته باشید. شلوار کتان زنانه با ایجاد استایل نیمه رسمی برای شما یکی از انواع آن است. در این مقاله قصد داریم در مورد مدل شلوار کتان زنانه بیشتر بدانیم.

شلوار کتان زنانه

داشتن یک انتخاب شلوار زنانه متناسب با تیپ و استایل موجب می‌شود تا استایل شما جذاب‌تر و ایده‌آل‌تر به نظر آید. شما می‌توانید این انتخاب را بر اساس فصل, وزن، سلیقه و علاقه خود و هم چنین مراسم و یا مکانی که قصد حضور در آن را دارید، انجام دهید.
همان طور که گفته شد شلوار‌های زنانه در دسته‌بندی‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد خود تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شلوار کتان زنانه با توجه به جنس پارچه به کار رفته در آن یکی از این تقسیم‌بندی‌ها است.شلوار کتان اسپرت زنانه از جمله شلوار‌هایی است که از الیاف کتان که منشأ آن‌ها ساقه‌های گیاهان طبیعی است تولید و دوخته می‌شود. وجود الیاف طبیعی در ساختار شلوار موجب می‌شود تا به دلیل جذب رطوبت یک خنکی ویژه‌ای را برای فرد ایجاد نماید. همین امر در تولید شلوار کتان زنانه مورد توجه تولید‌کنندگان قرار گرفته است.
یکی از مزیت‌هایی که شما را ترغیب به خرید و انتخاب شلوار کتان زنانه می‌کند داشتن احساس راحتی و خنکی در آب و هوای گرم به ویژه فصول گرم سال است. استفاده از الیاف طبیعی در ساختار شلوار کتان، قدمت استفاده از آن را از دیرباز مورد توجه قرار می‌دهد که عمر استفاده این نوع شلوار‌ها حتی از شلوار‌های جین هم بیشتر است.

اگر شما هم با شلوار جین، احساس راحتی ندارید و از طرفی شلوار‌های رسمی شما را اذیت می‌کنند می‌توانید از مدل شلوار کتان زنانه استفاده نمایید. این نوع شلوار همانند شلوار جین دارای مدل‌های متفاوتی است که متناسب با هر سلیقه‌ای قدرت انتخاب را برای شخص فراهم می‌کند.

شلوار کتان اسپرت

یکی از انتخاب‌هایی که برای استفاده روزانه و انجام فعالیت‌ها مناسب است، شلوار کتان اسپرت زنانه است. تفاوت این شلوار با مدل شلوار کلاسیک در نوع برش و دوخت آن‌ها است. در شلوار کتان اسپرت زنانه قسمت‌های ران گشادتر و در قسمت ساق پا به سمت مچ تنگ‌تر می‌شود در واقع یک حالت جذب و اندامی دارد

شلوار کتان زنانه راسته

شلوارهای کتان راسته این روزها بسیار پرطرفدارند. چرا که برای هر اندام و سنی متناسب هستند. در ضمن می‌توانید آن‌ها را در مکان‌های مختلف بپوشید. به عنوان مثال این شلوارها یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای رفتن به محل کار خود به تن کنید. چرا که هم تیپ نیمه رسمی به شما می‌بخشند و هم با آن احساس راحتی خواهید کرد. از سوی دیگر از دوام و کیفیت بالای شلوار کتان نیز بهره‌مند می‌شوید. مدل این محصولات به گونه‌ای است که عرض شلوار از ران تا مچ یک اندازه بوده و از زانو به پایین تنگ‌تر یا گشادتر نمی‌شود. همچنین چسبان نبوده و از بالا تا پایین در تمام قسمت‌ها مقداری آزادی دارد. شلوار کتان زنانه راسته را می‌توانید در مدل‌های مختلف از جمله ساده، چاک‌دار، مجلسی، کوتاه یا بلند و همچنین در رنگ‌های متنوع بیابید.

شلوار کتان کلاسیک

یکی از انتخاب‌های مناسب برای داشتن پوشش رسمی و غیر رسمی است. انتخاب رنگ می‌تواند تأثیر به سزایی در استایل شما داشته باشد. به راحتی می‌توانید با استفاده از یک پیراهن یا تی شرت این شلوار را ست نمایید. داشتن اندامی برش خورده و راستا را می‌توانید با این مدل شلوار کتان زنانه تجربه نمایید.

نحوه شست و شو شلوار کتان زنانه

به دلیل استفاده از پارچه‌های کتان بهتر است با نحوه شست و شوی این مدل پارچه آشنا شوید تا بتوانید مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده نمایید.
به منظور شست و شوی شلوار کتان زنانه از آب با درجه 30 سانتی‌گراد و یا کمتر استفاده نمایید. به دلیل مقاومت این نوع شلوار‌ها در برابر چروک می‌توانید شست و شو را به دو صورت دستی و ماشینی انجام دهید.

به دلیل اینکه قدرت نفوذ‌پذیری پارچه‌های کتان بالا است و مقدار زیادی از عرق بدن را به خود جذب می‌کند بهتر است زود به زود شست و شو انجام شود. برای حفظ فرم شلوار و مراقبت از آن بهتر است از یک مایع لباسشویی متناسب با رنگ لباس خود استفاده نمایید.
برای شست و شوی دستی ابتدا لگن را از آب سرد پر کرده و مقداری مایع لباس‌شویی مناسب را به آن اضافه نمایید. شلوار را به مدت 10 الی 15 دقیقه درون آب قرار دهید و به صورت ملایم و با حرکات آرام آن را درون ظرف بچرخانید.

نکته مهم در هنگام شست و شو، عدم استفاده از آب گرم است. زیرا باعث از بین رفتن فرم اولیه شلوار شده و خاصیت کشسانی در طول زمان کاهش یافته و موجب گشادی شلوار کتان می‌شود.

اگر از ماشین برای شست و شو استفاده می‌کنید بهتر است با لباس‌های هم رنگ داخل ماشین قرار داده شود. مقداری از مایع را درون ماشین ریخته و دمای آن را بر روی 30 درجه سانتی‌گراد یا پایین‌تر تنظیم کنید.

نکته قابل توجه در این شست و شو عدم استفاده از حالت خشک کن ماشین برای شلوار کتان است. علاوه بر این به هیچ عنوان از سفیدکننده‌ها برای تمیزی شلوار کتان زنانه استفاده نکنید زیرا موجب تغییر رنگ آن می‌شود.
پس از شست و شو بهتر است شلوار را به صورت صاف آویزان نمایید تا از ایجاد چروک بر روی آن جلوگیری شود. در هنگام اتو کردن برای پیشگیری از برق افتادن شلوار کتان بهتر است از یک پارچه دیگر بر روی شلوار استفاده کنید.

جنس شلوار کتان دخترانه :

الیاف کتان یکی از قویترین الیاف طبیعی است. و تاریخچه خانواده آن طولانی و غنی است،که قدمت آن به چند هزار سال می‌رسد. پارچه‌ی کتان از فیبر و الیاف ساقه‌ی گیاه کتان که گیاهی گل‌دار است تهیه می‌شود. و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این پارچه به خاطر مواد طبیعی تشکیل‌دهنده‌اش بسیار نفوذپذیر، انعطاف‌پذیر و خنک است و به همین دلیل برای استفاده در فصل تابستان،به‌شدت توصیه می‌شود.

یکی از نکات مثبت و خوب پارچه کتان شستشوی راحت و بی دردسر آن است.به دلیل مقاومت بالای این جنس در برابر لکه ها و چرک ها برای از بین بردن کثیفی نیاز به کار خاصی نیست فقط باید از شوینده مناسب و دمای مناسب استفاده کنید.

چند نکته در خرید شلوار کتان

  • انتخاب سایز
  • فاق شلوار
  • قد شلوار

فاق شلوار کتان دخترانه

در هنگام خرید شلوار کتان دخترانه سعی کنید شلواری را انتخاب کنید. که فاق آن کوتاه نباشد.شما می توانید شلوارهای فاق بلند یا فاق متوسط را خریداری کنید.زیرا با این مدل شلوارها راحت تر می توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.اگر قصد خرید شلوار کتان زنانه فاق کوتاه را دارید .سعی کنید سایز انتخابی شما مقداری بزرگ باشد تا زمان پوشیدن آن ها احساس راحتی کنید.

انتخاب سایز شلوار کتان زنانه

اگر هنگام خرید شلوار کتان زنانه راسته در انتخاب سایز دچار مشکل شده اید .به شما توصیه می کنیم شلوارهایی را خریداری کنید که مقداری برای شما تنگ باشند.زیرا بافت پارچه های کتان به گونه ای است که با مرور زمان دچار حالت کشش می شود و فرم خود را از دست می دهد.

قیمت شلوار کتان دخترانه

شلوار کتان یا به عبارت صحیح‌تر، پارچه‌های کتان از الیاف به دست آمده از گیاه طبیعی تولید می‌شوند. از این رو احتمال حساسیت یا هر مشکل دیگری نزدیک به صفر است. این پارچه‌ها ضخامت‌های مختلفی دارند. محصولات مختلف، از شلوارهای ضخیم مردانه تا شلوارهای لطیف همچون انواع شلوار کتان کش دخترانه را در نظر بگیرید. برخی از آنها صد در صد کتان هستند اما برخی دیگر جهت یافتن قابلیت‌هایی همچون حالت کشسان(کتان کشی)، ضد چروک بودن و.. با مواد دیگری مانند الیاف مصنوعی یا پلی استر ترکیب می‌شوند. از سوی دیگر، آن‌ها از نظر طراحی و سایزبندی نیز متفاوتند. تمامی این عوامل در تعیین قیمت این محصولات دخیل هستند. از این رو کاملاً طبیعی است که هنگام خرید یک شلوار کتان دمپا گت زنانه (شلوار دمپاکش) یا هر مدل دیگر از شلوارهای کتان با قیمت‌های متفاوتی رو به رو شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست