Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده omdeh
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 14 دقیقه
18 تیر 1401

انواع لباس های زنانه

خانم ها همیشه به دنبال بهترین و شیک ترین لباس ها هستند تا جذاب و زیبا ظاهر شوند…

لباس های زنانه :

لباس برای همه افراد اعم از مرد و زن نوعی پوشش است که از آن ها در برابر سرما و گرما محافظت می کند، اما به طور کلی لباس های زنانه و مردانه با هم فرق دارند . از طرفی برای لباس زنانه می توان گفت :

 

لباس زنانه نوعی پوشاک متشکل از دو بخش پایین تنه و بالاتنه می باشد که بخش بالاتنه شامل انواع تی شرت- بلوز و پیراهن است و بخش پایین تنه نیز می تواند دامن و یا شلوار باشد .

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

لباس های زنانه تشکیل شده از دسته بندی های مختلفی است که خانم ها می توانند براساس سلیقه و طرح و مدل های متنوعی که وجود دارد لباس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند .

 

هر لباس مخصوص مکان های خاصی طراحی شده است . به عنوان مثال در دسته بندی لباس زنانه نمی شود گفت تی شرت را برای مجالس رسمی استفاده کرد و یا اینکه پوشیدن لباس های خانگی برای محل کار نمی تواند چندان جالب باشد .

 

برخی از مهم ترین لباس های زنانه و این لباس ها مناسب برای چه مکان هایی هستند را بررسی می کنیم :

 

  • لباس رسمی :

این لباس با پارچه و طرح کاملا رسمی و اداری دوخته شده و در اختیار سازمان های دولتی یا خصوصی، ادارات دولتی، بانک ها و … قرار داده می شود.

لباس رسمی علاوه بر اینکه متناسب با قانون پوشش کشور دوخته می شود شخص را نیز با پرستیژ نشان می دهد

.

  • لباس مجلسی :

لباس هایی مانند کوکتل لباس مجلسی برای انواع مهمانی نه چندان بزرگ استفاده می شود . این نوع لباس قدی تا زانو داشته و اغلب با کفش دارای پاشنه بلند پوشیده می شود . مهمانی هایی که اکثراً با جنبه دوستانه دارد برای پوشیدن لباس کوکتل مناسب است .

پوشیده بودن برخی قسمت های کوکتل در مهمانی های بزرگ بهتر است رعایت شود . در لباس مجلسی سعی می شود از تزیین کافی استفاده شده و از رنگ های جذابی به کار برده شود.

اگر لباس کوکتل دوست نداریدمی توانید یک بلک تای ساده بپوشید . بلک تای یکی از رسمی ترین لباس مجلسی زنانه است که برای مهمانی های بزرگ نیز کاربرد دارد .

برای فصل تابستان نیز بلک تای تابستانی است و می تواند یک انتخاب خوب برای جشن عروسی باشد . این نوع لباس بلند و نازک و نرم بوده و در آن از تزییناتی مانند جواهرات و مروارید کوچک به کار رفته است .

برخی از خانم ها در هنگام پوشیدن بلک تای تابستانی دستکش نیز به دست می کنند که این کار به عنوان یک نکته منفی در زیبایی لباس در نظر گرفته می شود .

لباس مجلسی دیگری به نام وایت تای وجود دارد که که این لباس را هر کسی شرایط پوشیدنش را ندارد . وایت تای برای مجالس سلطنتی و مهمانی های رقص اعیانی کاربرد دارد . این لباس حالتی سنتی داشته و بیشتر به لباس شاهزادگان شباهت دارد .

اما در این گونه مجالس فقط وایت را نمی پوشند زیرا هرکسی سلیقه خاص خود را دارد. می توان از دامن های پر چین و لباس بلند مشکی در مهمانی پوشید . کسانی که دوست دارند با لباس خود در مهمانی دستکش نیز بپوشند وایت تای را پیشنهاد می کنیم .

  • لباس نیمه مجلسی :

لباس نیمه مجلسی نیز از پیچیده ترین لباس های زنانه و مردانه به شمار می رود .

اگر دوست دارید با دوستان خود بروید بیرون و با آن ها ناهار یا شام را در رستوران میل کنید و مهمانی دورهمی دعوت هستید که هم دوستان صمیمی و افرادی غیر آشنا در آن جا حضور دارد ، لباس مجلسی مختص چنین شرایطی است

.

برای شیک و مرتب بودن در چنین دورهمی هایی سعی کنید که یک کفش پاشنه بلند و یا کفش تخت رسمی را بپوشید .

  • لباس خانگی :

به تن کردن یک لباس راحت در خانه با طرح های زیبا و رنگ های شاد بر روی داشتن روحیه خوب نیز تاثیر گذار است . داشتن جنس نخی و عالی در لباس های خانگی سلامت تن را نیز تضمین می کند .

داشتن کیفیت مناسب لباسی که در خانه می پوشید اهمیت بالایی دارد. بنابراین صرفاً به خاطر اینکه از بلوز یا تی شرت خوشتان آمده نپوشید بلکه به جنس و کیفیت آن نیز حتما اهمیت دهید .

داشتن حس آرامش و راحتی درون لباس راحتی خانگی در اولویت قرار دارد . انواع تاپ و تونیک زنانه با یک شلوار مناسب جنس با کیفیت ، این امکان را به شما می دهد که هم مرتب دیده شوید و هم احساس راحتی داشته باشید .

به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس های تنگ و آزار دهنده همچنین جنس داشتن جنس الیاف مصنوعی در دراز مدت می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات جسمی شود و آرامش روحی شما را نیز مختل نماید .

  • لباس خواب :

لباس خواب از جمله لباس هایی است که پوشیدن آن در هنگام شب آرامش خاص و راحتی را به شخص میدهد. دقت در نوع ، جنس و کیفیت این لباس باعث راحت بودن خواب شما شده و فواید دیگری نیز دارد .

اگر لباس خواب دارید دقت کنید که جنس آن از نخ بوده و از الیاف مصنوعی نباشد .

الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون به کار برده شده در جنس لباس خواب ، اجازه عبور هوا از داخل و خارج لباس را نمی دهد و این باعث تنفس نکردن پوست و جلوی تعریق آن را می گیرد در نتیجه باعث بروز حساسیت پوستی می شود .

وجود این الیاف ها در لباس های مهمانی و مجلسی مشکل زا نیست زیرا در طولانی مدت از آن استفاده نمی کنید و ساعات طولانی آن را بر تن ندارید . اما در لباس راحتی وجود این الیاف ها مضر محسوب می شود .

دلیل اینکه از این الیاف در لباس مجلسی استفاده می شود خاصیت چروک نشدن زود هنگام و داشتن فرم خوبی بر روی بدن است. اما در لباس خانگی راحتی چنین نیست .

  • لباس زیر :

استفاده از لباس زیر زنانه و مردانه در انواع مدل های مختلف با جنس های گوناگون وجود دارد که به دلیل استفاده مداوم و طولانی از آن باید به چند نکته دقت داشت :

سعی کنید لباس زیری را انتخاب کنید که جنس آن از نخ پنبه بوده و دچار عرق سوز شدن شما نشود .

خانم ها دقت کنند که در هنگام خرید شورت و سوتین وسواس کافی را برای راحت بودن در آن به خرج دهند . زیرا لباس زیر مجلسی و اسپورت با هم فرق داشته و هر کدام مناسب شرایط مختلف است .

  • شال و روسری :

بعضی از افراد تصور می کنند که شال و روسری مخصوص فرهنگ ایرانیان است و هدف از خرید آن تنها پوشاندن موها است اما اینطور نیست و لازم است که بدانید شال و روسری در همه جای دنیا در زمره لباس های زنانه قرار دارد و یکی از ابزارهای مد و زیبایی به شمار می آید ، حتی کشورهای غربی که بر روی حجاب اصلا حساسیتی ندارند شال و روسری را به عنوان یکی از ابزارهای زیبایی خانم ها می شناسند و آن را یکی از متنوع ترین پوشاک ها در دسته لباس های زنانه تلقی می کنند .

 

از طرفی دیگر شما زیباترین و گران قیمت ترین مانتو و یاپالتوها را خریداری کنید و کفش و شلوار زیبایی نیز به پا کنید باز هم برای تکمیل این شیک پوشی به شال و روسری زیبا و متناسب و جذاب با لباس هایتان احتیاج دارید .

 

اولین نکته ای که در زمان خرید شال و روسری باید به ان دقت داشته باشید فرم هندسی صورتتان است با در نظر گرفتن این نکته می توانید به آسانی مدل های مختلف مناسب با فرم موهایتان را نیز انتخاب و خریداری کنید .

 

نکته بعدی در انتخاب شال و روسری دقت به طرح و رنگ های آن است که باید در زمان انتخاب، طرح و رنگ شال و روسری را فرم صورتتان تلفیق کنید تا بتوانید بهترین پوشش را بری سرتان انتخاب کنید .

 

  • شلوار زنانه :

یکی از اصلی ترین لباس هایی که امروزه خانم ها از ان استفاده می کنند شلوار است ، این لباس در مدل های زنانه در جذاب تر و قشنگ تر جلوه دادن استایل بانوان نقش مهمی دارد

.

انواع شلوار زنانه شامل شلوار دم پا گشاد ، شلوار چسبان ، شلوار برموردا ، شلوار رکابی ، شلوار راحتی ، دامن شلواری و … می شود .

 

خانم هایی که در بیشترین مواقع از شلوار استفاده می کنند مجبور نیستند که برای هری لباسی رنگ شلوار مناسب آن را خریداری کنند ، می توانند با خریداری سه رنگ مشکی- کرم و طوسی به راحتی آن را با تمامی رنگ ها ست کنند ، البته برای لباس های اسپرت لازم است یک شلوار جین در کمد لباستان داشته باشید .

 

نکته دیگری که در زمان خرید شلوار باید به آن دقت داشته باشید مدل شلوار است ، که می بایست متناسب با فرم اندام و استایلتان آن را انتخاب کنید .

 

  • ژاکت زنانه :

یکی از لباس های پرکاربرد و پرطرفدار در فصل های سرد سال می باشد که علاوه بر اینکه در برابر سرما می تواند محافظ خوبی باشد شیک و راحت و زیبایی آن بسیار مورد توجه بانوان است.

 

ژاکت نیز که در دسته لباس زنانه قرار دارد در انواع مدل ها و رنگ های متنوع در بازار حاضر می باشد ،ژاکت را می توان با مدل های مختلف کفش و شلوار بپوشید که باعث زیبایی استایل خانم ها نیز می شود.

 

به طور مثال اگر قصد رفتن به یک میهمانی غیر رسمی و دوستانه دارید و می خواهید ژاکت بپوشید می توانید این لباس را با دامن مدل کوزه ای به همراه یک جفت کفش پاشنه بلند استفاده کنید بهتر است و برای زیبایی بیشتر قسمتی از جلوی ژاکت را نیز داخل دامنتان قرار دهید .

 

  • تی شرت زنانه :

تی شرت ، در دسته لباس های راحت ، ساده و خنک قرار دارد و معمولا بر روی آن هیچ تزییناتی از قبیل دکمه و زیپ قرار ندارد ، این لباس در میان خانم ها به خصوص خانم های ایرانی طرفداران زیادی دارد و در زمره راحت ترین لباس ها برای طرفداران این دسته از افراد جای دارد ، از این رو می توان تی شرت را به دلیل محبوبیتی که دارد یکی از پروفروش ترین لباس های زنانه تلقی کرد .

 

تی شرت را هم می توان به عنوان لباس راحتی منزل پوشید و هم چنین می توان آن را همراه دامن و یا شلوار برای میهمانی های دوستانه و غیررسمی استفاده کرد .

 

  • دامن زنانه :

یکی دیگر از لباس های زنانه که نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت استایل دارد دامن است ، بهتر است در انتخاب دامن نهایت دقت خود را به کار ببرید زیرا همانطور که دامن می تواند زیبایی اندام را دوچندان کند انتخاب نامناسب آن نیز می تواند نتیجه برعکس در زیبایی اندام داشته باشد ، برای این که بتوانید بهترین و زیباترین انتخاب را در مورد این لباس زنانه داشته باشید بهتر است انواع دامن را بشناسید .

 

  • پالتو و بارانی زنانه :

یکی از مهم ترین و ضروری ترین لباس ها برای فصل سرد سال پالتو است ، این لباس زنانه علاوه بر نوع کاربرد آن بایستی از نظر ظاهری نیز زیبا و جذاب باشد .

 

بهتر است قبل از خرید پالتو و یا بارانی ، با خودتان فکر کنید که می خواهید آن را کجا بپوشید؟ اگر قصد دارید که هر روز از آن استفاده کنید و یا این که می خواهید تنها برای برخی مکان ها و روزهای خاص آن را بپوشید در هر دو صورت انتخاب ها با هم فرق دارد .

 

انتخاب مدل و رنگ پالتو به سلیقه خود فرد بستگی دارد اما لازم است که به این نکته را توجه کنید که رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن گرمای بیشتری دارند .

 

به دلیل مدل های متنوعی که در این نوع لباس زنانه وجود دارد ممکن است انتخاب مدل و رنگ آن برای برخی خانم ها کمی دشوار باشد بهتر است مدل هایی را انتخاب نمایید که رنگ های تیره تر و کلاسیکی دارند ، اگر اندام پر و یا چاقی دارید رنگ مشکی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد

.

* انواع لباس های زنانه :

1 – بالاتنه زنانه :

تیشرت :

  • یقه هفت
  • یقه کراواتی
  • سجاف دار
  • یقه حلزونی
  • یقه اسکوپ
  • پولشرت و…
  • تیشرت یقه گرد

 

تاپ :

  • تاپ بندی
  • تاپ اسپرت
  • تاپ جین
  • تاپ حلقه ای
  •  تاپ مجلسی بدون بند
  • تاپ ریون ، لمه ، گیپور

 

نیم تنه :

  • نیم تنه اسپرت
  • نیم تنه دخترانه فانتزی
  • نیم تنه ورزشی
  • نیم تنه توری کاپ دار
  • نیم تنه لیزری
  • نیم تنه ضربدری
  • نیم تنه کبریتی

 

بلوز :

  • بلوز آستین کوتاه
  • بلوز آستین پفی
  • بلوز ترنسپرنت
  • بلوز های آف شولد
  • بلوز دوتیکه

 

شومیز :

  • شومیز آستین کلوش
  • شومیز آستین کوتاه
  • شومیز بارداری
  • شومیز پیلی دار
  • شومیز کراواتی
  • شومیز یقه حلزونی
  • شومیز پشت بلند
  • کت شومیز دامن
  • کت شومیز بلند
  • شومیز رگه دوزی
  • شومیز زیرو رو
  • شومیز آستین پفی

 

پیراهن :

  • پیراهن پرنسسی
  • پیراهن آستین پفی
  • پیراهن کوتاه و بلند مجلسی
  • پیراهن آستین کوتاه
  • پیراهن مجلسی دکلته
  • انواع پیراهن های عروس
  • پیراهن نامزدی

 

تونیک :

  • تونیک بارداری
  • آستین بلند

 

سارافون:

  • سارافون دامن
  • کت سارافون
  • سارافون بلند
  • سارافون اداری
  • سارافون اسپرت
  • سارافون آستین بلند
  • سارافون پیش بندی
  • سارافون جلو بسته و دکمه دار

 

سوتین :

  • سوتین فنردار
  • سوتین بافتنی
  • سوتین دکلته
  • سوتین پد دار
  • سوتین جک دار
  • سوتین استراپلس
  • سوتین پارچه ای ساده
  • سوتین اسفنجی لیزری
  • سوتین بدون بند مجلسی
  • سوتین پلانچ ، شلف ، برلت

 

لباس زمستانی زنانه :

  • پالتو
  • بافت
  • ژاکت
  • هودی
  • کاپشن
  • سوئیشرت

 

2 – پایین تنه زنانه :

شلوار ، شلوارک ، ساق :

  • ساق
  • شورت
  • شورتک
  • شلوارک
  • شلوار کتان
  • شلوار خمره ای
  • شلوار اسلش
  • شلوار غواصی
  • شلوار پیلی دار
  • شلوار پارچه ای
  • شلوار دمپا کلوش
  • شلوار سند بادی
  • شلوار دمپا کش
  • جوراب شلواری
  •  ساق شلواری
  • شلوار جین ، سنگشور

 

دامن :

  • دامن پُفی
  • دامن راسته
  • دامن ماهی
  • دامن اسپرت
  • دامن متناسب
  • دامن کلوش
  • دامن نیم کلوش
  • دامن لایه ای
  • دامن دایره ای
  • دامن بلند
  • دامن لاله ای
  • دامن گوده دار
  • دامن شیپوری
  • دامن شلواری
  • دامن پلیسه دار
  • دامن کلوش نامتقارن
  • دامن بند دار( لُنگی )
  • دامن یوغ دار ( Yoke )
  • دامن چند طبقه / چند لایه
  • دامن دراپۀ سارنگ ( لُنگی )
  • دامن Drindl ( نوعی دامن بلند با کمربند بلند )

 

3 – لباس ست زنانه :

  • مایو
  • سرهمی
  • ست کت ، دامن
  • ست کت ، شلوار
  • ست لباس زیر زنانه
  • ست کت ، سارافون
  • ست بلوز شلوار
  • ست تاپ ، دامن
  • ست مانتو شلوار
  • ست کاپشن شلوار
  • ست هودی شلوار
  • سوئیشرت شلوار ورزشی
  • ست تاپ و تی شرت شلوار
  • ست تاپ و تی شرت شلوارک

 

4 – اکسسوری زنانه :

  • هد
  • کلاه
  • کیف
  • کفش
  • مقنعه
  • جوراب
  • زانوبند
  • دستکش
  • شالگردن
  • ساق دست
  • روسری ، شال

 

همه افراد از زمان تولد تا زمانی که بمیرد نیاز دارند بر اساس جنسیتی که دارند لباس در شأن خود را بپوشد .

پوشش افراد سلیقه و شیک بودنشان را نمایان می سازد . اگر کسی لباسی گران قیمت بپوشد ولی او را شیک نشان ندهد و یا رنگ آن به شخص نیاید بر روحیه خود فرد نیز ممکن است تاثیر منفی بگذارد .

این نکته ای است که می‌تواند ظاهر شما را کارآمدتر و مطرح‌تر کند . ضرب المثل “تو می توانی مرد را از روی کفشش قضاوت کنی“جمله ای است که اگر می‌خواهی خوب لباس بپوشی باید از آن پیروی کرد!

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

سبک لباس پوشیدن بازتابی از شخصیت شماست.

در مورد لباس پوشیدن احساس می‌کنم پذیرش شخصیت شما اهمیت دارد. بنابراین مدل موهایتان را جوری آرایش کنید که به تیپ شما بیاید. لباسی بپوشید که نشان دهد شما کی هستید.  سعی نکنید شخص دیگری باشید، دیگران به راحتی آن را درک خواهند کرد .

بنابراین از خود بپرسید که چه کسی هستید ، چه چیزی را دوست دارید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست