Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 آبان 1401

انواع کیف زنانه چیست ؟ + کیف دستی زنانه!

همه چی درباره انواع کیف زنانه !

آیا اولین کیف دستی خود را به یاد دارید؟ مطمئنا همچنان که بزرگتر شده‌اید، انواع کیف زنانه در مدل‌های متنوع‌تری را امتحان کرده‌اید. کیفی که دقیقا مناسب شما باشد، به شدت به سلیقه‌ی شخصی‌تان وابسته است. افراد معمولا کیفی را انتخاب می‌کنند که مطابق با سبک زندگی و استایلشان طراحی شده‌باشد.

 

در ادامه لیست کاملی از ۱۰ مدل از انواع کیف زنانه را به همراه محصولات قابل خرید آن دسته، معرفی می‌کنیم:
برای مشاهده‌ی عکس‌های بیش‌تر ، مشخصات و قیمت خرید هر کیف، روی آن کلیک کنید.

 

کیف دستی زنانه مدل بولینگ Bowling handbag :

کیف دستی بولینگ یک کیف حدودا با سایز متوسط است که بسیار شبیه به ساک‌هایی است که برای حمل توپ‌های بولینگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. کیف‌های بولینگ معمولا یک بند جدا شدنی دارند تا در صورت لزوم برای آویختن به شانه مورد استفاده قرار گیرند. این کیف یکی از کیف‌های پرطرف‌دار و راحت با ظاهری منحنی شکل است که دسته‌ای برای حمل دارد.
اگر کیف‌های با ساختار مشخص می‌پسندید، می‌توانید با خیال راحت یک کیف دستی بولینگ بخرید و مطمئن باشید که هیچ گاه از مد نمی‌رود. این مدل از انواع کیف زنانه برای استایل اداری و محل کارتان نیز فوق‌العاده خواهند بود.

 

کیف دستی زنانه مدل کلاچ Clutch :

کیف کلاچ یک کیف با جلوه‌ی مستطیلی و ساده، بدون بند و کوچک است. یک کیف دستی زنانه برای مهمانی شبانه، جشن و عروسی، جایی که فقط چیزهای بسیار ضروری را با خود در حالتی مینیمال، ظریف و شیک حمل خواهید کرد.

 

کیف دوشی – دستی زنانه مدل توت Tote Bag :

این مدل از کیف‌های زنانه، ظاهری مستطیلی دارند. این کیف‌ها عموما دارای دو دسته برای نگه داشتن روی دست یا آرنج هستند و گاها بندی جدا شدنی برای استفاده به صورت کیف دوشی نیز دارند. شاید بتوان گفت این کیف، از شیک‌ترین، زنانه‌ترین و پرفروش‌ترین انواع کیف زنانه است.

 

انواع کیف های دخترانه و زنانه از نظر کاربرد

مهم‌ترین شکل دسته‌بندی انواع مدل کیف های زنانه، کاربرد یا مورد استفاده آن‌هاست. از نظر کاربرد کیف‌ زنانه را می‌توان به دسته بندی‌های زیر تقسیم‌بندی کرد:

 

  • کیف‌های مجلسی
  • کیف‌های اداری
  • کیف‌های اسپرت
  • کیف‌های دانشجویی
  • کیف پول
  • کیف لوازم آرایش

انتخاب انواع کیف دستی زنانه بر اساس نوع مراسم

اهمیت و نوع مجلسی که قرار است در آن شرکت کنید شاخص مهمی است که هنگام انتخاب انواع کیف دستی دخترانه و زنانه باید به آن دقت کنید. مثلاً اگر کیف را برای شرکت در یک مهمانی شب معمولی مانند مراسم عروسی می‌خواهید، یعنی قرار است کمی وسیله اضافه مانند کیف لوازم آرایش یا ادکلن را نیز با خودتان ببرید؛ بنابراین لازم است کیفی انتخاب کنید که از نظر اندازه متوسط یا کمی بزرگ بوده و به‌اندازه کافی جا برای لوازم ضروری شما داشته باشد.

 

اما اگر قرار است در یک مراسم خیلی ویژه مانند یک کنسرت خیلی خاص شرکت کنید، باید کیف مجلسی خود را با ظرافت و دقت بیشتری انتخاب کنید. برای حضور در چنین مراسمی به کیفی نیاز دارید که فقط به‌اندازه یک گوشی موبایل و کیف کارت‌های بانکی شما جا داشته باشد.

 

شکل انواع کیف زنانه 

کیف های امروزه در انواع شکل های جدید طراحی و دوخته میشوند. برای مثال امروزه کیف هایی با شکل های هندسی مانند دایره و بیضی و … بسیار ترند شده اند. ولی باید دقت کافی در هنگام خرید این کیف های هندسی را داشته باشیم.
مثلا این مدل کیف ها برای خانم هایی با کمی قد کوتاه تر توصیه نمیشود اما همین مدل کیف ها برای خانم هایی با استایل ورزشی بسیار کار مناسبی است.

 

کیف های با بند بلند و خیلی بزرگ را برای خانم های با وزن بالا و کمی چاق تر استفاده نکنید و بهتر است که این خانم ها از کیف های کوچک تر استفاده کنند.

 

کیف های لپ تاپ

امروزه اکثر ما برای قرار دادن لپ تاپ به یک فضای خوب و امن نیاز داریم.
داشتن یک کیف لپ تاپ برای قرار دادن آن، هم از نظر امنیت و هم راحتی در حمل بسیار ضروری و یک گزینه خوب و مناسب خواهد بود.

 

کیف خود را متناسب با سن خود انتخاب کنید

گاهی وقت ها بسیار پیش میاید که از یک مدل کیف خوشمان می آید. ولی نه از کاربرد آن اطلاعات کافی داریم و نه اینکه متناسب با سن ما است.

خانم های جوان معمولا از کیف های رنگ روشن و جذاب با سایز های بزرگ استفاده میکنند. برای خانم های میان سال اغلب کیف های کوچک تر با رنگ های کمی خنثی پیشنهاد میشود.

 

و اما خانم های با سن بالاتر اغلب از کیف سنتی و شیک و یا کیف های دستی کوچک برای مهمانی ها استقبال میکنند.
در سال های کمی پیش تر ترجیح اغلب خانم ها این بود که از ست های کیف و کفش برای شک تر بودن استفاده کنند. اما امروزه مثل قبل توجه چندانی به ست بودن نمیشود.

 

کاربرد کیف دانشجویی و دانش آموزی: 

کیف های دانش آموزی معمولا باید با توجه به مقطع تحصیلی انتخاب شود برای مثال کیف های دانش آموزی باید به گونه ای باشند که هر نوع کتاب درسی در آن جای بگیرد در حالیکه کیف های دانشجویی معمولا کیف هایی هستند که دارای ظاهری امروزی و هنری می باشد که اکثر دختران به این نکات خیلی توجه دارند. برای انتخاب کیف های دانشجویی و دانش آموزی هیچ محدودیتی برای انتخاب جنس و نوع پارچه ندارید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست