Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مهر 1401

اکسسوری تیپ رسمی چیست؟ برای استایل رسمی چه اکسسوری هایی لازم است؟

همه چی درباره اکسسوری های تیپ رسمی!

اکسسوری ها تکمیل کننده زیبایی و جذابیت ظاهری می باشند و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی خاص داشته باشید بهتر است از اکسسوری مناسب استایل رسمی در پوشش خود استفاده نمایید.

انواع اکسسوری مناسب استایل رسمی

اغلب خانم ها و آقایان در هنگام انتخاب طرح و رنگ اکسسوری های خود حساسیت زیادی را به خرج نمی دهند در صورتی که این کار نادرست می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی ایده آل داشته باشید بهتر است در انتخاب اکسسوری مردانه و زنانه خود جساسیت لازم را به خرج دهید

معرفی انواع اکسسوری های زنانه

اکسسوری های زنانه مجلسی انواع مختلفی دارند و اگر شما تمایل دارید از لباس رسمی و مجلسی ساده در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است اکسسوری هایتان را طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر از لباس های طرح دار و گلدار در پوشش تان استفاده می کنید بهتر است اکسسوری های خود را ساده تر انتخاب نمایید. انواع اکسسوری های رسمی و مجلسی زنانه عبارتندا از

دستبند

چنانچه قبلاً از دستبند استفاده نمی¬کردید، زمان آن رسیده است که از هم‌اکنون این کار را شروع نمایید. دستبند آقایان جزء اکسسوری‌ها برتر آقایان برای مدت‌زمان طولانی بوده¬اند و در سال 2021 نیز همچنان محبوب¬ترین خواهند بود.

سبک لباس پوشیدن شما بر انتخاب نوع دستبندهایی که بیشتر به شما می¬آیند تأثیر دارد. چه اهل پوشیدن لباس¬های کلاسیک یا چه اهل پوشیدن لباس¬های غیررسمی باشید و چه سبکی مابین داشته باشید، همواره دستبند مناسبی وجود دارد تا کاملاً متناسب با سبک لباس پوشیدن شما باشد.

به یاد داشته باشید که دستبند در استایل شما حضوری نامحسوس دارد و مهم‌ترین قسمت ست لباس شما نیست؛ هرچند که قطعاً به‌عنوان قسمت متمایز تیپ شما است.
اگر هرروز کت وشلوار و کراوات  می¬پوشید، دستبندی فلزی و شیک مانند زنجیر نقره یا دستبند مهره¬دار با جزئیات فلزی انتخابی عالی خواهد بود.

اگر در کمدتان بیشتر لباس¬های راحت و غیررسمی وجود دارد، بهتر است تا از دستبندهای غیررسمی‌تر مثل دستنبد توری‌بافی شده ، دستبند چرمی لنگر دار مد روز یا دستنبد مهره‌دار به رنگ دلخواهتان استفاده نمایید.

 نکته: بنا بر سبک دستبند، می¬توانید از یک یا چندین دستبند برای بالا بردن تأثیر استفاده نمایید.

قانون این نکته این است که می¬توانید از چندین دستبند طنابی باریک و دستنبد مهره‌دار بر روی یک مچ استفاده نمایید، اما بیشتر از یک دستبند فلزی بزرگ بر روی یک مچ استفاده نکنید.

همچنین، بر روی هر دو مچتان دستنبد نبندید؛ ترجیحاً یک مچ را خالی نگاه‌دارید.

عینک آفتابی

استفاده از عینک¬های¬ آفتابی کاربردی و همواره مد روز بوده است.

در ابتدا برای حفاظت از چشم¬ها در مقابل اشعه‌ی مضر خورشید تولید شدند. امروزه، عینک¬های آفتابی همانند گذشته از چشم¬ها محافظت می¬نمایند.

هرچند که اغلب به‌منظور نشان دادن استایل ¬فرد استفاده ¬می¬شوند. برخی از افراد عینک¬های آفتابی متعددی دارند تا بتوانند عینک مناسب را با موقعیت، لباس¬ و خُلق¬شان هماهنگ نمایند.

صرف‌نظر از اینکه در چه سالی هستید، عینک آفتابی مناسب و همواره مد اکسسوری است که باید خریداری نمایید.

این به این معنی نیست که باید پول زیادی صرف نمایید، اما چنانچه مطمئن نیستید که چه مدل عینک آفتابی به شما خواهد آمد، قطعاً زمان لازم را جهت پیدا کردن عینک آفتابی که به شما می¬آید باید صرف کنید.
در ادامه می¬توانیم با عینک¬های آفتابی ضروری که باید در کمدتان داشته باشید، ادامه دهیم.

چه دوست داشته باشید که از عینک¬ آفتابی استفاده نمایید و چه دوست نداشته باشید، قطعاً باید یک جفت عینک آفتابی با رنگ خنثی، همانند عینک آفتابی ملوانی (با قاب فلزی سبک و شیشه نسبتاً بزرگ که معمولاً رنگی است) یا عینک آفتابی ویفرر (با قاب پلاستیکی و شیشه تیره) داشته باشید. چه یک روز غیررسمی باشد و چه میهمانی یا مراسم خاک‌سپاری باشد، این عینک¬ها به‌راحتی در هر جا می¬توانند استفاده شوند.

چنانچه تمامی اصول اولیه رعایت شوند، باید در رنگ¬ها و ظاهر تغییر ایجاد کنید و شاید با اضافه کردن شیشه رفلکتیو (منعکس¬کننده)، تیپ خود را بهتر نمایید.

نکته: اگر به دنبال یک جفت عینک گیرا و تأثیرگذار خوب هستید، از عینک شفاف بدون نمره استفاده نمایید. عینکی که اندازه¬اش مناسب فرم صورتتان باشد، می¬تواند شما را در هر موقعیتی مطابق مد روز نشان دهد.

ساعت

نکته مسلم این است که ساعت¬های مچی هرگز از مد نمی¬افتند.

ساعت شکلی از بیان خود است. سبک ساعتی که دور مچتان بسته¬اید، چیزهای زیادی را در مورد سبک زندگی¬تان به دیگران بیان می¬کند.

این نکته را در هنگام انتخاب ساعت در نظر داشته باشید. برخی از افراد تمایل دارند که تنها یک ساعت باکیفیت داشته باشند که بتوانند از آن در موقعیت-های مختلف استفاده نمایند. برخی دیگر ترجیح می¬دهند که تنوع و انتخاب¬های بیشتری داشته و چندین ساعت مختلف که بتوانند هرروز از یکی از آن‌ها استفاده نمایند، داشته باشند.

با نگاه به ترندهای امروز ساعت¬ (هر چیزی که در یک بازه‌ی زمانی خاص مد بشود و استقبال فراوانی از آن به وجود بیاید که این موضوع می‌تواند جهانی، منطقه‌ای و یا مربوط به بخش¬های خاصی از جهان یا حتی یک کشور باشد)، دو مدل ترند شده توجه ما را به خود جلب می¬کنند.

اولین‌ترند متداول¬تر، ساعت¬هایی هستند که طرح بسیار ساده¬ای دارند؛ ظاهر این ساعت¬ها معمولاً بسیار مینی¬مالیست و رنگشان خنثی است.

نکته مهمی که در مورد این نوع از ساعت¬ها وجود دارد این است که آن‌ها اغلب چندکاره هستند و می¬توان آن‌ها را چه با لباس غیررسمی و چه با کت‌وشلوار کلاسیک ست کرد.
ترند اصلی دیگری که در حال حاضر وجود دارد، ساعت اسکلتون با جزئیات دقیق است. (ساعتی است که از طریق یک پنجره شفاف نمایی از موتور ساعت را ارائه می‌دهد؛ ساعت¬های اسکلتون، با صفحه خود تمام‌کارهای پیچیده داخلی خود را به نمایش می‌گذارند.

زنجیر

زنجیر مردان هرسال محبوب‌تر می‌شود. گردنبند زنجیری اکسسوری ساده¬ای است، بااین‌حال در انواع سبک¬ها و سایزها در دسترس است.

اگر دنبال زنجیر ساده¬ای هستید، می¬توانید نوع کوتاه و باریک آن را بخرید؛ و یا نوع پهن¬تر و بلندتر آن را برای داشتن زنجیری با ابعاد بزرگ‌تر انتخاب نمایید.

چه جدیداً از زنجیر استفاده می¬نمایید و یا زمان طولانی است که زنجیر می¬اندازید، به شما زنجیرهای بادوام همیشه مد استنلس استیل را توصیه می¬نماییم.

استنلس استیل زنگ نمی¬زند، نمی¬پوسد و باگذشت زمان رنگش را از دست نمی-دهد.

مهم‌تر از همه اینکه، برخلاف طلا و نقره به نگهداری نیاز ندارد. به همین علت به نظر ما استنلس استیل بهترین جنس ممکن برای گردنبند زنجیری بادوام طولانی است.

از مهم‌ترین سبک¬های کلاسیک زنجیر می¬توان به زنجیر کرب (متشکل از پیوندهای مربع یا مورب که دارای سطحی صاف، ضخیم و سنگین هستند)، زنجیر فیگارو (متشکل از 3 پیوند دایره¬ای شکل و سپس 1 پیوند بیضی‌شکل طولانی)، زنجیر رولو (متشکل از پیوندهای به‌هم‌پیوسته بیضی‌شکل متناوب )، زنجیر جعبه‌ای یا ونیزی (متشکل از پیوندهای مربع شکل به‌هم‌پیوسته که مانند یک جعبه به نظر می‌رسند)، زنجیر گندمی (متشکل از 4 رشته از پیوندهای بیضی‌شکل پیچ‌خورده که باهم در یک‌رشته بافته‌شده‌اند)، زنجیر طنابی (از پیوندهای کوچک متعددی تشکیل‌شده است که به شکل طناب هستند) و زنجیر فرانکو (متشکل از 2 تا 4 زنجیر کرب که به شکل v درهم‌تنیده شده¬اند) اشاره کرد.

زنجیری را انتخاب نمایید که سبک لباس پوشیدن شخصی شمارا تکمیل کند و ¬می¬توانید سال¬ها از آن استفاده و لذت ببرید.

نکته: اگر تمایل به استفاده از زنجیرهای کلاسیک طلا و نقره ندارید، یک گردنبند زنجیری مشکی ممکن است باب میلتان باشد. مشکی جایگزین مدرن¬تری برای طلا و نقره است و رنگش به شما می¬آید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست