Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 آبان 1401

اکسسوری زمستانی چیست؟ + انواع اکسسوری زمستانی زنانه و مردانه!

همه چیز در رابطه با اکسسوری های زمستانی!

اکسسوری چیست؟ در واقع هر چیز تزیینی به جز لباس اصلی که تیپ شما را تکمیل، شیک و زیبا کند اکسسوری زنانه یا مردانه است. استفاده از اکسسوری‌های مناسب هر فصل در زیباتری نشان دادن تیپ و استایل خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. به کار بردن برخی اکسسوری‌ها در فصل زمستان نه تنها روی ظاهر شما تأثیر می‌گذارد، بلکه برای محافظت در برابر سرما و سلامت پوست شما نیز حائز اهمیت هستند. خوش‌پوش بودن همیشه به این معنا نیست که باید از لوازم گران‌قیمت و برند استفاده کنید. گاهی تنها با اضافه کردن یک اکسسوری مناسب و کم هزینه می‌توانید جلوه‌ای خیره‌‌کننده‌ای به تیپ‌تان ببخشید و ظاهری متفاوت برای خودتان رقم بزنید

گوش گیر خزدار

استفاده از گوش گیر‌های خزدار که یک اکسسوری جدید نیست اما همیشه در بورس است نه تنها به گرم‌تر شدن سر و گوش‌های شما کمک می‌کند، بلکه به شدت روی خوش تیپ‌تر شدنتان در زمستان تأثیر می‌گذارد. شما می‌توانید از گوش گیرها حتی روی شال یا کلاه زمستانی استفاده کنید. بهتر است رنگ آن را متناسب با رنگ سایر لباس‌هایتان انتخاب کنید.

 کلاه زمستانی

شاید بتوان به جرات گفت که کلاه جز بهترین اکسسوری‌های زنانه برای زمستان است که می‌تواند سرمای زمستان را برای شما دلچسب‌تر کند. یک اکسسوری زنانه شیک زمستانی که دست شما را در انتخاب رنگ و مدل حسابی باز می‌گذارد. برای انتخاب کلاه زمستانی گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به تیپ و استایل خودتان طرح و رنگ متناسب را انتخاب کنید.

بوت‌ و چکمه

استفاده از بوت‌ یکی از بهترین اکسسوری های زنانه برای زمستان است که هم همیشه ترند است و هم روی گرم شدن پاها و زیبایی استایل شما تأثیر می‌گذارد. برای پوشیدن بوت‌های بلند حتماً از شلوار تنگ یا ساپورت زمستانی استفاده کنید. اگر دوست دارید استفاده از رنگ مشکی و قهوه‌ای بهترین رنگ‌ها برای بوت‌های بلند هستند. شما می‌توانید با توجه به تیپ زمستانی‌تان از بوت‌هایی با بلندی تا مچ پا و یا زانو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هیچ چیزی به اندازه چکمه‌هایی که درون آن از خز گرم و نرمی پوشیده شده، نمی‌تواند شما را در زمستان گرم نگه دارد. گرم نگه داشتن پاها در زمستان می‌تواند به شما کمک کند تا احساس بهتری را تجربه کنید و با یک اکسسوری خاص یگام‌هایی قوی‌تر در میان جاده‌ای سرد و برفی به سمت جلو گام بردارید.

کیف مربعی
کیف مربعی بخشی از مد زمستان هست؛  این کیف شبیه جعبه با دسته‌های كوتاه برای ‌مهمانی‌های عصر یا دورهمی‌های معمول استفاده میشه. کیف مربعی فضای کمی برای وسایلتون داره.

شال‌گردن تارتان بزرگ

تارتان یک نوع پارچه پشمی شطرنجی هست که معمولا در طراحی کالکشن پاییز و زمستان استفاده میشه. این مدل شال‌گردن زمینه چهارخانه درشت با ترکیبی از رنگهای گرم، سرد و خنثی طراحی میشه. شال‌گردن تارتان معمولا مربعی هست نحوه متفاوت بستن این شال‌گردن سبکی متفاوت به استایلت میده.

جوراب های ضخیم

در فصل سرما باید از همه اندام ها در برابر هوای سرد محافظت کنیم. جوراب ها آخرین خط دفاعی انگشت های پا در سمت مقابل کفش در برابر سرما هستند که باید به آن ها توجه گردد.

جوراب های گرم در فصل سرما بسیار مهم هستند. یک جفت جوراب پشمی خوب در یک روز سرد، حتی در سردترین زمان ها، احساس گرما را در بدن حفظ می نماید.

با این حال، بسیاری از افراد از فواید جوراب های پشمی غافل شده و از عواقب عدم استفاده از آن رنج می برند. اگرچه آن ها گران تر از همتایان پنبه ای خود هستند، اما ارزش آن ها با گرم و نرم نگه داشتن پاها تعیین می گردد.

در فصل زمستان از جوراب های ضخیم، که از جنس پشم یا نخ پنبه هستند بهره ببرید که نه تنها پاها را گرم نگه می دارند بلکه به صورت طبیعی رطوبت را هم از بین می برند.

پشم یکی از مورد اعتمادترین گزینه ها برای جوراب زمستانی است. تنها مشکل پشم این است که کمی گران است و بعضی افراد نسبت به آن حساسیت دارند.

بسیاری از افراد از جوراب های پشمی بیش از حد ضخیم و خارش زا شکایت دارند، اما مزیت گرمی آن بسیار بیشتر از این جنبه های منفی است. در چنین شرایطی، در پی الیاف مصنوعی باشید. این پارچه هم در دفع رطوبت و گرم نگه داشتن پا در زمستان عملکرد بسیار خوبی دارد.

دستکش

ایدئال‌ترین دستکش‌ها برای هوای سرد، آن‌هایی هستند که از جنس چرم بوده و در سرآستین‌شان شیار دارد. این مدل دستکش‌ها این اطمینان را می‌دهند که هیچ هوای سردی به داخل نفوذ نکرده و دست‌ها گرم می‌مانند. آسترهایی مانند شیرلینگ حتی در سردترین روزها هم عایق بودن را تضمین می‌کنند.

نکته‌ی کلیدی در مورد دستکش‌ها این است که مطمئن شوید اندازه‌ی آن‌ها متناسب دستتان بوده و با استایلی که می‌خواهید بپوشید ست باشند. دستکش‌های یک انگشتی یکی از اکسسوری‌های عالی برای زمستان هستند؛ اما نسبت به دستکش‌های پنج انگشتی غیر رسمی‌تر هستند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که باید دستکش خود را با پالتو ست کنند. این موضوع درست نیست و باید دستکش‌ها را با کفش ست کرد. اگر کفش مشکی می‌پوشید دستکش مشکی و اگر کفش قهوه‌ای می‌پوشید، دستکش رنگ قهوه‌ای بپوشید. در مورد رنگ قهوه‌ای لازم نیست به صورت دقیق مطابقت داشته باشند و می‌توانید آن را به رنگ سبز تیره یا سرمه‌ای هم تغییر دهید.

برای انتخاب دستکش دو گزینه وجود دارد: چرم و پشم (نخ پنبه را فراموش کنید، زیرا کمک چندانی به شما نخواهد کرد، به ویژه زمانی که خیس می‌شود). چرم معمولاً برای موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده می‌شود.

نکاتی جامع در رابطه با انتخاب اکسسوری های زمستانی! 

خرید اکسسوری های زمستانی هم مثل هر نوع اکسسوری و پوشاک دیگری چالش برانگیز است. نکات بسیاری هست که شما باید هنگام خرید آن ها مد نظر داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است انتخاب درستی انجام ندهید و نتوانید استایل کامل و زیبایی داشته باشید. انتخاب یک مجموعه از اکسسوری های زیبا و کاربردی به چند عامل بستگی دارد که با در نظر گرفتن آن ها می توان انتخاب موفقی داشت، در ادامه این عوامل را برخواهیم شمرد.

از کاربردی بودن آن ها مطمئن شوید: همه ما به اکسسوری های زیبا که ظاهری جذاب دارند علاقمند هستیم و با دیدن آن ها پشت ویترین مغازه ها هوس خریدن آن ها به سرمان می زند. اما چیزی که شما قبل از خرید هر اکسسوری باید مد نظر داشته باشید کاربردی بودن آن است. برخی اکسسوری ها صرفا جنبه تزئینی دارند و به درد گرم نگه داشتن بدن نمی خورند مثل یک شال خیلی باریک یا جوراب های نه چندان ضخیم. این اکسسوری ها اگرچه زیبا هستند ولی از نظر کاربردی ارزشی ندارند.

با آن ها امکان تحرک و فعالیت داشته باشید: اکسسوری ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن باید گرم باشند اما مهم تر از همه این ها راحتی در هنگام استفاده از آن ها است. اگر یک اکسسوری بیش از حد سنگین باشد یا حرکت کردن را برای شما محدود کند به جای استفاده کرده از آن مجبور خواهید شد این اکسسوری را در دست خود حمل کنید. پس همیشه از سبک بودن و راحت بودن و انعطاف پذیر بودن اکسسوری هایی که تهیه می کنید مطمئن شوید.

به کیفیت پارچه توجه کنید: بیشتر اکسسوری های زمستانی در تماس مستقیم با پوست شما هستند پس اگر به نوع خاصی از الیاف مثل پشم و … حساسیت دارید هنگام خرید به برچسب روی این اکسسوری ها توجه کنید. اگر چیزی حاوی الیافی باشد که باعث خارش پوست و واکنش های آلرژیک در شما می شوند ارزش هزینه کردن ندارد چون سلامتی و راحتی شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

چیزی بخرید که زمستان سال بعد هم بتوانید استفاده کنید: همان طور که گفتیم ترندهای اکسسوری ها عمر بیشتری دارند اما اگر چیزی چند سال است که مد شده است این احتمال وجود دارد که سال آینده قدیمی شده باشد. در این شرایط بهتر است اکسسوری های مد روز تهیه کنید اما مناسب ترین راه، انتخاب اکسسوری های کلاسیک است، اکسسوری هایی که وابسته به زمان نیستند. اکسسوری های باکیفیت که از جنس چرم، پشم کشمیر و … هستند دوام بیشتری هم خواهند داشت و شما می توانید مدت طولانی تری از آن ها استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست