Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

اکسسوری مناسب داماد چیست ؟ + کت وشلوار دامادی !

همه چی درباره اکسسوری های داماد !

اکسسوری باعث کامل شدن یک تیپ و اتسایل می شود و باید برای انتخاب اکسسوری مناسب دقت کرد .

انتخاب اکسسوری برای داماد به اندازه اکسسوری های عروس مهم است .

در این مقاله تعدادی از اکسسوری های مناسب برای داماد را بیان کرده ایم :

گل سینه داماد 

از اکسسوری هایی که شاید ضروری به نظر نرسد اما زیبایی فوق العاده ای دارد، گل سینه داماد است. گل سینه داماد به دلیل اینکه کمتر توسط داماد ها استفاده می شود، از شما دامادی خاص و متمایز می سازد. این اکسسوری زیبا لطافت ویژه ای به داماد می بخشد و هماهنگی آن با دسته گل عروس، جلوه زیبایی به عکس و فیلم هایتان می دهد. دقت کنید گل سینه داماد باید روی یقه سمت چپ کت داماد نصب شود.

دستمال جیبی یا پوشت داماد

پوشت داماد از دیگر اکسسوری های زیبا برای داماد می باشد. این دستمال جیبی اگر با رنگ و طرح کراوات‌ یا پاپیون داماد ست شود بدون شک زیبایی اش دو چندان می شود. انواع مختلفی برای تا زدن پوشت وجود دارد که می تواند داماد را متمایز کند.  اگر دقت کرده باشید اکثر دامادها یا از دستمال جیبی استفاده نمی‌کنند و یا طرح‌های بسیار ساده‌ای را انتخاب کرده‌اند.

جلیقه داماد

جلیقه دامادی مدل های متنوعی دارد و از اکسسوری هایی ست که بازهم بنا به سلیقه داماد ممکن است استفاده شود یا نشود! جلیقه باعث می شود اندام داماد متناسب تر به نظر بیاید. اگر داماد گرمایی هستید و در عروسی کت خود را در می آوید پیشنهاد می کنیم با پوشیدن جلیقه استایل رسمی خود را حفظ کنید. استفاده از رنگ های مکمل و خنثی زیبایی بسیار زیادی به استایل داماد می دهد و برای رنگ جلیقه داماد بسیار مناسب است.

کفش و کمربند داماد

کفش و کمربند نه تنها برای دامادی بلکه برای هرجای دیگر نیز از اکسسوری های اصلی آقایان محسوب می شوند. برای مراسم عروسی خود باید رنگ و مدل رسمی تری را نسبت به استفاده روزانه خود انتخاب کنید. اگر در عروسی خود سبک کلاسیک و بسیار رسمی را برای خودتان انتخاب کرده اید که عموما دامادها همین کار را می کنند. رنگ مشکی از تمام رنگ ها رسمی تر و شکیل تر می باشد. کمر بند و کفش داماد بهتر است چرمی و رنگ ست داشته باشند.

حلقه داماد

آخرین و مهم ترین آیتم اکسسوری داماد، انتخاب حلقه ای بی نظیر است. حلقه داماد بهتر است ساده و شیک باشد و از جنس نقره یا مخلوطی از طلا و نقره استفاده شود. پیشنهاد ما این است که از رینگ های ساده یا رینگ هایی که چند لایه هستند بهره ببرید. همچنین بهتر است که تا جای ممکن حلقه عروسی را با عروس ست کنید تا زیبایی خود را بیشتر نشان دهد.

دکمه سرآستین و سنجاق کراوات

برخی اکسسوری ها، به کلاسیک بودن داماد کمک کرده و برای افرادی که به استایل های پر زرق و برق علاقه دارند گزینه خوبی است. یکی از این اکسسوری ها دکمه سرآستین بوده که تیپ داماد را کامل تر و لوکس تر می کند. برندهای معروفی در سراسر جهان وجود دارند که این دکمه و سنجاق ها را تولید می کنند.

کمربند

کمربند یکی از وسیله هایی است که در هر نوع پوشش مردانه ای ضروری و مهم است .

شما هر نوع تیپ و استایلی که داشته باشید وجود کمربند در آن الزامی است .

کمربند داماد باید از جنس چرم انتخاب شود .

رنگ کمربند باید با سایر اجزا لباس همخوانی داشته باشد .

با توجه به رنگ باس از کمربند چرم مشکی یا قهوه ای می توانید استفاده کنید .

سعی کنید از کمربند هایی با بافت ظریف که سگک انها فلزی و ساده و ترجیحا بدون نقش و طرح باشند استقاده کنید .

اگر از لوازم چرمی ذیگری در استایل خود استفاده می کنید رنگ کمربند چرم باید با انها ست شود .

ساعت

ساعت یکی از بهترین و جذاب ترین اکسسوری ها در چه مردان چه در بانوان است .

ساعت یکی از اصول مهم در شیک پوشی است .

داماد حتما باید از ساعت در استایل خود استفاده کند .

ساعت های فلزی و چرمی هر دو انتخاب های مناسبی هستند و طبق سلیقه خود می توانید ساعت را انتخاب کنید .

اما به طور معمول ساعت های چرمی برای قرار های رسمی و ساعت های فلزی برای استفاده روزمره استفاده می شوند .

به هر حال با هر انتخابی برای ساعت باید توجه داشته باشید که ساعت باید با سایر اکسسوری ها همخوانی داشته باشد .

مثلا ساعت فلزی شما باید با رنگ حلقه هماهنگ باشند .

نکته قابل توجه این است که هر چه تیگپ شما رسمی تر باشد باید ساعت ساده تری را انتخاب کنید .

انتخاب رنگ مناسب برای کت و شلوار دامادی

همانطور که در بالا اشاره شد کت و شلوار های کلاسیک بهترین گزینه برای انتخاب کت و شلوار دامادی می باشد. ترکیب رنگ مشکی و کت و شلوارهای کلاسیک از شما یک جنتلمن خواهد ساخت به شرط اینکه به جزئیات دیگر استایل تان مانند، کفش، پیراهن و اکسسوری ها نیز به خوبی دقت کنید که در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت.

ناگفته نماند همانطور که مدل کت و شلوار نیز ممکن است قدیمی شود، رنگ ها هم  این خاصیت را دارند. به طور مثال در سالهای گذشته، کت و شلوارهای شکلاتی بسیاب محبوب بودند، اما امروزه پوشیدن این رنگ از کت و شلوار ها، اصلا جالب نیست.

جنس کت و شلوار مردانه مناسب برای جشن ازدواج

به گفته طرحان مد در ایران، مشتری‌ پسندترین جنس پارچه برای کت و شلوار دامادی پارچه‌ای است که در آن وول ( پشم ) داشته باشد و دامادها معمولا در ایران باتوجه به فصل سال، جنس کت و شلوار خود را انتخاب نمی‌کنند زیرا قرار است آن را تا مدت ها بپوشند 

بنابراین در انتخاب رنگ نیز بهترین گزینه برای شما رنگ مشکی است. اما اگر احساس می کنید که رنگ مشکی برای شما گزینه مناسبی نمی باشد، می توانید روی رنگ های طوسی یا سرمه ای حساب کنید.

به خاطر داشته باشید که رنگ سفید نیز برای کت و شلوار دامادی مرسوم می باشد اما این کت و شلوارها یکبار مصرف خواهند بود و در مراسم دیگر قابلیت استفاده نخواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست