Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 آبان 1401

اکسسوری مناسب فصل پاییز چیست؟ + انواع اکسسوری پاییزی!

همه چیز در رابطه با اکسسوری های پاییزی!

هر فصلی اکسسوری های مخصوص به خود را دارد و استفاده از این نوع اکسسوری ها زیبایی و استایل فوق العاده شما را چندین برابر می کند. همانطور که قبلا هم به شما گفته ایم:هر فصلی استایل مخصوص به خود را دارد و شما باید پوشش و استایل مناسب با آن فصل را داشته باشید همچنین این مورد را هم یادآور شده ایم که فصل پاییز فصلی است که درجه هوا در آن کاملا متغیر است و شما باید به طور کامل در مورد بهترین نوع پوشش در فصل پاییز اطلاعاتی داشته باشید که هم در عین حال بتوانید متناسب با این آب و هوا لباس بپوشید و هم استایل شیک و همه پسندی داشته باشید

کیف های کمری و کیف های ریشه دار

یکی دیگر از گزینه های مورد نظر ما برای معرفی به عنوان بهترین اکسسوری های پاییزی کیف های کمری و کیف های ریشه دار هستند. درست است این نوع کیف ها در طول سال مورد استفاده قرار می گیرند ولی اگر ما این نوع کیف ها را جزء بهترین اکسسوری های پاییزی می دانیم خوب حتما دلیلی داریم. ما در مقاله  گفتیم که فصل پاییز فصلی است که درجه هوا در آن کاملا متغیر است و اگر شما می خواهید بهترین نوع پوشش در فصل پاییز را داشته باشید حتما از پوشش های چند لایه استفاده کنید تا در صورت نیاز به راحتی آن را درآورید یا بپوشید و بتوانید به راحتی پوشش خود را در تغییرات دمای هوا تحت کنترل خود نگهدارید. در این مورد کیف ها ممکن است دستگیر باشند به همین علت است که توصیه ما به شما استفاده از کیف های کمری در استایل پاییزیتان می باشد. استفاده از کیف های ریشه دار نیز بیشتر جنبه ی زیبایی دارد. ریشه های موجود در این نوع کیف ها در هنگام باد و نسیم پاییزی در هوا معلق شده و استایل شما را جذاب تر می کند

گوشواره های بزرگ و سنجاق سینه

امروزه استفاده از گوشواره های بزرگ در فصل پاییز ترند شده است. قبلا استفاده از گوشواره های کوچک جذاب به حساب می آمد ولی امروزه گوشواره های بزرگ محبوبیت پیدا کرده اند. به گونه ای که می توان گفت هیچ تیپ زنانه ای بدون گوشواره کامل نمی شود. استفاده از سنجاق سینه های براق و زیبا بر روی یقه ی بارانی یا پالتوی شما جلوه استایل شما را چندین برابر می کند.

غوغای زیورآلات

  امروزه لباس‌ها به اوج خود رسیده‌اند و نهایت جذابیت را دارند؛ اما حواستان باشد که از زیورآلات غافل نشوید. گردن خود را با گردنبند چوکر و آویزهای بزرگ بپوشانید. از گوشواره و انگشترهای خاص و بزرگ استفاده کنید. نمی‌دانید برای دورهمی دوستانه کدام را استفاده کنید؟ تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آن‌ها را لایه بندی کنید. از این زمان طلایی استفاده کنید، ممکن است دیگر فرصتی برای رفتن به مهمانی و نشان دادن جواهرات وجود نداشته باشد.  

دستمال گردن

اگر بخواهید یک اکسسوری شیک و در عین حال ساده در استایل پاییزی خود داشته باشید بهترین انتخاب برای شما دستمال گردن ها خواهند بود. بهتر است بدانید که در انتخاب دستمال گردن نیازی به جستجوی متریال خاصی نیست یک تکه پارچه هم می تواند به شما در این مورد کمک کند. البته حواستان باشد که رنگ آن متناسب با ترکیب استایلتان باشد. می توانید به سلیقه ی خود و با هر مدل گره که دوست دارید دور گردن خود بپیچید. به جرأت می توان گفت دستمال گردن ها یکی از بهترین اکسسوری های پاییزی می توانند باشند.

این اکسسوری‌ها را به یاد داشته باشید و مهم هستند

به غیر از اکسسوری های پاییزی که در بالا نام بردیم؛ سایر اکسسوری‌هایی که معرفی می‌کنیم هم حتما در سال ۲۰۲۱ به کارتان می‌آیند.

  ● کلاه: کلاه یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها است که در فصل‌های سرد سال به داد شما می‌رسد. کلاه از سر شما در برابر سرما محافظت می‌کند و البته اگر موهای شما نامرتب باشد، کلاه به شما کمک می‌کند که آن‌ها را بپوشانید و در عین حال استایلتان نیز جذاب می‌شود.

● کیف منحنی: امسال کیف‌های منحنی در طراحی‌های ورساچه، لویی ویتون و پرادا ظاهر شدند. این نشان از بازگشت دوباره‌ی این سبک دارد.

● کیف خرید: چه اکسسوریی بهتر از کیف خرید! این روزها همه از اهمیت محیط زیست بر زندگی ما و وابستگی زندگی ما به محیط زیست با خبر هستند. همچنین امر باعث شده که کیف خرید به یکی از اکسسوری‌های جذاب امسال تبدیل شود. با همراه داشتن کیف خرید زیبای خود از تولید پلاستیک جلوگیری کنید.

● بوت جذاب زمستانی: در مقاله‌های قبل هم از اهمیت بوت در فصول سرد سال بسیار گفتیم. بوت از جمله کفش‌های جذاب و پر طرفدار است که فقط در فصل‌های سرد کاربرد دارد؛ پس امسال تا می‌توانید بوت‌های خود را بپوشید. می‌توانید بوت را با دامن میلادی ست کنید. 

بوت های کلاسیک:

برای بلندتر شدن قد و کشیده تر جلوه دادن پاهای خود بوت های کلاسیک گزینه ی مناسبی هستند، اگر در استایل پاییزی خود بوت های کلاسیک را امتحان نکرده اید پیشنهاد می کنیم که حتما در استایل پاییزی خود از این بوت ها نیز استفاده کنید.

قوانین استفاده از لباس های پاییزی لایه لایه

برای زیبا جلوه دادن، راحتی خود را فراموش نکنید:

اگر لباس های لایه دار را اشتباه انتخاب کنید علاوه بر شلخته جلوه دادن شما احساس راحتی هم نخواهید داشت.

هدف از پوشیدن لباس های لایه لایه بالا بردن درجه حرارات بدن در هوای سرد است به شرطی که فرد احساس راحتی هم داشته باشد.

به جای اینکه یک لباس ضخیم بپوشید، چندین لباس با لایه نازک بپوشید، زیرا هوا در بین لباس های با لایه ی نازک گرفتار شده و این امر باعث بالا رفتن دمای بدن و گرم شدن شما می شود.

سادگی نقطه مقابل زیبایی:

با کاهش دما لباس های پاییزی رنگارنگ خود را کنار نگذارید، رنگ های مناسب این فصل رنگ های قهوه ای، آبی آسمانی و خاکستری هستند اما می توانید این رنگ ها با رنگ هایی مانند نارنجی، سبز، بنفش یا زرد هم ترکیب کنید.

یک نکته مهم اینکه استایل خود را محدود به یک یا دو رنگ کنید که استایل شما شلوغ و شلخته به نظر نرسد.

ضرورت استفاده از اکسسوری پارچه ای:

اکسسوری های پارچه ای علاوه بر تکمیل کردن ظاهر شما، راحتی و گرما را هم به استایل شما اضافه می کند. برای مثال یک روسری ترکمن یا یک روسری از جنس ترمه یک اکسسوری زیبای پارچه ای محسوب می شود.

در این مقاله سعی کردیم شما را با انتخاب لباس مناسب فصل پاییز، لباس های پاییزی و قوانین استفاده از آنها آشنا کنیم، از اینکه تا اینجا همراه ما بوده اید از شما ممنونیم و امیدواریم که از مطالب ما لذت کافی برده باشید و مطالب مقاله برای شما سودمند و مفید واقع شده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست