Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مرداد 1401

این پست به شما کمک میکند تا در ست کردن لباس مشکی بهتر عمل کنید

خوش تیپی رازهای کوچکی دارد . از ترکیب رنگ‌ها در استایل گرفته تا طرز راه رفتن و مدل لبخند زدن. اگر یک تیپ دخترانه پسر پسند می‌خواهید یا دنبال تیپ دخترانه سنگین یا تیپ زنانه شیک هستید مطلب 6 راز ست کردن لباس مشکی دخترانه را با دقت بخوانید.

 

برخی نکات هستند که اگر آن‌ها را یاد بگیرید، خیالتان راحت است که همیشه به عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین افراد جمع شناخته خواهید شد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

چگونه لباس مشکی دخترانه زیبا بپوشیم؟

لباس مشکی دخترانه خصوصیت هایي دارد که آن را خاص و مادام العمر میکند . مثلاً ساده و کلاسیک هست, هیچوقت از مد نمی‌افتد و حالتی رازآلود و جذاب دارد.

 

برای بسیاری تیپ مشکی, یک استایل هرروزه هست, همان‌هایي که وقتی در کمد لباس‌هایشان را باز کنید, پر هست از ردیف‌هاي مشکی تی شرت و شلوار و پیراهن. در ادامه 6 راز ست کردن لباس مشکی دخترانه را با شما در میان میگذاریم

 

زیر مانتوی مشکی یک پیراهن رنگی بپوشید

شما می توانید یک پیراهن رنگ روشن به ویژه سفید از زیر مانتوی خود بپوشید و یقه و سر آستین های آن را خارج کنید تا دیده شوند. این ترکیب بسیار دوست داشتنی و جذاب خواهد بود.

 

با لباس مشکی دخترانه تیپی غیررسمی و جالب بزنید

اگر می خواهید تیپی داشته باشید که تقریبا همیشه در آن از آیتم های مشکی استفاده کرده باشید باید رنگ های دیگر را به خوبی و متنوع انتخاب کنید.

 

مثلا یکی از آیتم های اساسی مثل شلوار جین، تیشرت جوراب ،کفش کمربند و دامن را می توانید مشکی انتخاب کنید و بقیه آیتم ها را هربار تعویض رنگ کنید.

 

نکته: هرگز از سر تا پا مشکی نپوشید. مدل های سرتا پا یک رنگ می تواند ترکیب رنگ تیپ شما را خراب کند و آنطور که انتظار دارید شما را خوشتیپ نشان ندهد. مثلا تیشرت مشکی با شلوار جین ترکیب جالبی ایجاد می کند اما یک تیپ سراسر مشکی با جین مشکی خیر

 

برای مجالس رسمی مشکی بپوشید

وقتی به مجلس رسمی دعوت بودید حتما مشکی به تن کنید. لباس مشکی زنانه سرمایه گذاری خوبی هستند.

 

زیرا در اکثر موقعیت های رسمی قابل پوشیده شدن هستند، از مراسم ختم گرفته تا عروسی. جذابیت خاصی دارند و هیچ وقت از پوشیدنشان پشیمان نمی شوید

 

استفاده از یک کمربند با لباس مشکی دخترانه

مشکی به نوبه خود باعث لاغر نشان داده می شود استفاده از یک کمربند باریک در قسمت کمر این خطای چشمی را افزایش می دهد و شما باریکتر بنظر خواهید رسید. علاوه براین از یکنواختی استایل شما نیز کاسته می شود

 

سایز درست را انتخاب کنید

انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد, به خصوص اگر سرتاپا مشکی میپوشید. مشکی این مزیت را دارد که اندام شما را خوش‌فرم و لاغرتر نشان دهد, برای آنکه از این خصوصیت رنگ مشکی بیشترین بهره گیری را کنید به جای لباس‌هاي گشاد و آزاد, لباس‌هایي را انتخاب کنید که درست فیت بدن شما هست.

 

طرح‌ها را به تیپ مشکی اضافه کنید

طرح‌هایی مثل پلنگی، گلدارهای ظریف یا حتی طرح‌های دو رنگ سیاه و سفید می‌توانند در ترکیب ست لباس مشکی دخترانه خیره‌کننده و متفاوت و البته مدرن و مد روز دیده شوند. از طرح‌های ظریفی استفاده کنید که مد سال باشند.

 

لباس مشکی دخترانه لاغرتر نشان تان می دهد

از قدیم گفته اند که “رنگ مشکی لاغر کننده است”.و این درست نیز هست. چراکه رنگ مشکی نور را به جای اینکه بازتاب کند جذب می کند. و دیدن چروک ها، خطوط درزها و سایه ها را برای چشم مخاطب سخت تر می کند و نتیجتا لباس در تن شما لاغرتر دیده می شود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

طرح مشکی شما چیست؟!

عام ترین لباس مشکی دخترانه ای که مورد استفاده قرار میگیرد، پارچه های ساده و یک دست است که تنها رنگ در آن ها جلب توجه می کند.

 

اما اگر جزو افرادی هستید که لباس های طرح دار و گلدار را دوست دارید،هنگام ست کردن رنگ مشکی و حتی رنگ های دیگر آن اندکی دقت به خرج دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست