Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مرداد 1401

این پست مخصوص لباس پوشیدن افراد کم مو و کچل است!

طبق بررسی که در دانشگاه پنسیلوانیا انجام شد، از گروه‌هایی از حاضرین زن و مرد خواسته شد تا با توجه به عکس‌های مردان افراد دارای اعتماد به نفس، تسلط و جذابیت را ارزیابی کنند.

 

نتیجه جالب بود! پاسخ هر دو گروه مردان کچل بود! یادتان نرود برخی از ستاره‌های هالیوودی مثل وین دیزل، بروس ویلیس، جف بزوس، جیسون استاتهام، پاتریک استوارت، دوئین جانسون (AKA The Rock) و غیره کچل هستند و هرکدام دارای استایل جذاب و منحصر به فرد خود هستند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر میخوای خریدی مطمئن و صرفه و مفیدی داشته باشی و بوتیکت همیشه پر از جنس باشه حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزن

 

معمولاً 45 درصد مردان از سن 35 سالگی به بعد شروع به ریزش مو و کچل شدن می‌کنند که معمولاً با روش‌های پر هزینه فقط امکان حفظ کردن مقدار کمی از موها وجود دارد

 

. اما قرار نیست کچل بودن، پایان جهان باشد. با روش‌هایی که در زیر ارائه می‌شوند یک کچلِ خوش‌تیپ شدن، کار آسانی به نظر می‌رسد. کافی است توجه را از کله‌ی کچل خود دور کنید.

 

به بالاتنه‌ی خود توجه کنید.

از پوشیدن لباس‌های خیلی‌بزرگ خودداری کنید، زیرا این کار تأثیر هرگونه تمرین بدن فوقانی را که انجام داده‌اید، تضعیف می‌کند.

 

هنگام پوشیدن لباس، باید اطمینان حاصل کنید که خط دوخت روی شانه دقیقاً همان جایی که شانه شما نیز به پایان می‌رسد خاتمه می‌یابد، زیرا این امر راهنمای دقیقی در مورد تناسب لباس شما ارائه می‌دهد. اگر خط سرشانه پایین‌تر از شانه باشد، پیراهن خیلی بزرگ است.

 

دوخت لباس های متناسب با اندام در دوده  طراحی لباس  آموزشگاه پیشکسوتان به‌ علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و شما می‌توانید لباسی منحصراً برای اندام خودتان داشته باید.

 

روی شلوار متناسب سرمایه‌گذاری کنید.

صرف‌نظر از شکل بدن، خرید شلوار می‌تواند کابوس هر کسی باشد. خب، می‌توانید از اینکه اطراف مچ پا دو یا سه‌چین وجود دارد بفهمید که شلوار اندازه شماست، در غیراین‌صورت نشان می‌دهد که بلند هستند و مناسب شما نیستند.

 

حتماً شلوارهایی را انتخاب کنید که متناسب با ابعاد پای شما باشند بدون اینکه خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند، درحالی‌که به شلوارهای استفاده نشده‌ی خود توجه ثانویه می‌کنید

 

. از این گذشته، همیشه می‌توانید یک شلوار در اندازه کمر کمی بزرگ‌تر خریداری کنید و آن را با کمربند بپوشید، زیرا این امر در صورت بزرگ بودن و عضله بودن پاهای‌تان، باعث افزایش راحتی شما می‌شود

 

 

«چگونه کچل خوش‌تیپ باشیم؟»

ساده بپوشید.

رمز اصلی خوش‌تیپی در ساده نگه‌داشتن چیزهاست، زیرا درحالی‌که اغلب هر رنگ چهار یا پنج توناژ مختلف دارد، باید سعی کنید رنگ لباس هایی را که می‌پوشید به حداقل برسانید.

 

در حقیقت، بهتر است در صورت امکان لباس‌هایی بپوشید که در توناژهای مختلف یک‌رنگ قرار داشته باشند، درصورتی‌که اولویت اصلی شما بهتر است رنگ‌های محبوب و ساده مانند خاکستری، قهوه‌ای، آبی و سیاه باشد.

 

گر پوستی روشن دارید، ممکن است فکر کنید باید از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید، در‌حالی‌که افراد کچل دارای پوست روشن‌تر باید در بین رنگ‌های تیره به‌دنبال کنتراست مورد نظرشان باشند.

 

از آن‌جایی که مردان کچل پوست بیشتری را در پوست سر نشان می‌دهند، رنگ آن در ظاهر شما مهم‌تر می‌شود. معمولاً وظیفه‌ی ایجاد کنتراست مناسب با رنگ پوست به‌عهده‌ی موها است ولی بدون وجود مو، این وظیفه‌ی خطیر به رنگ لباس‌هایی که می‌پوشید محول می‌شود.

 

در نتیجه، شما باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را به‌درستی تعریف می‌کند. مثلاً افراد با رنگ پوست تیره‌تر بهتر است رنگ‌های نود و روشن را انتخاب کنند.

 

رنگ چشم خود را در نظر بگیرید.

تحقیقات نشان می‌دهد که پوشیدن رنگ‌های با دقت انتخاب شده و هماهنگ می‌تواند رنگ چشم شما را زیباتر نشان دهد، که به نوبه خود توجه را از پوست سر کچل شما دور کرده و تعادل بیشتری ایجاد می‌کند.

 

برای مثال تصور می‌شود که رنگ کبود یاقوت و سبزی‌های عمیق باعث افزایش خیره‌کنندگی چشم آبی می‌شوند، درحالی‌که سایه‌های نارنجی و یاسی می‌توانند به جذابیت رنگ چشم قهوه‌ای کمک کنند.

 

این قانون می‌تواند برای همه اعمال شود، اما برای کسی که به‌دنبال ایجاد استایل جذاب به عنوان یک مرد کچل است، بسیار مهم است

 

 

«رنگ چشم»

به استایل‌تان اکسسوری اضافه کنید.

بوم خالی خود را با مقداری رنگ زیبا کنید! گردنبند، ساعت‌ها و عینک آفتابی را می‌توانید به عنوان اکسسوری به استایل خود اضافه کنید. همه آن‌ها برای شکستن خط نور گِردی سر شما و ایجاد یک نقطه کانونی به‌غیر از جمجمه‌تان به شما خدمت می‌کنند.

 

عینک می‌تواند رنگ پوست صورت شما را  تاریک‌تر و زمخت‌تر کند. حتی اکسسوری‌های بزرگ مانند یک ساعت بزرگ می‌تواند به حواس‌پرتی بیننده کمک کند. فقط در افزودن اکسسوری زیاده‌روی نکنید تا شبیه جیمز باند به نظر نرسید!

 

در مورد استفاده از کلاه احتیاط کنید!

بیش از حد به آن‌ها تکیه نکنید. شما کسی را گول نمی‌زنید. این کار باعث می‌شود به بیننده این حس را القاء کنید که از سر بی‌موی خود خجالت می‌کشید. مسئولیت سر بی‌موی خود را با اعتماد به نفش بر عهده بگیرید.

 

ولی همین کلاه باعث میشود شما فردی جذاب و منحصر به فرد شوید که خیلی ها این ویژگی را ندارن. کلاه بیشتر افراد کچل را خوشتیپ می کندپس شما هم حتما امتحان کنید.

 

یقه‌ها را دریابید.

یقه‌های شلوغ، یقه هفت‌شکل و یقه‌های پهن و یقه برگردان برای دور کردن نگاه از سر کچل شما بهترین پیشنهاد هستند. در دوره های طراحی لباس پیشکسوتان انواع مدل یقه‌ها قابل آموزش و دوخت هستند. این نوع یقه‌ها به گردن شما عمق می‌بخشند و گرد بودن احتمالی سر را بی‌اهمیت می‌کنند

.

ریش داشتن برای یک مرد کچل مهم است.

باور کنید یا نه، در واقع منطقی وجود دارد ریش برای یک مرد کچل به دلیل ایجاد کنتراست، ضروری به‌نظر می‌رسد. در واقع به دلیل خالی بودن سر از مو بهتر است ریش داشته باشید تا هم جذاب‌تر به‌نظر بیایید و هم تستوسترون‌های خود را به رخ بکشید

 

 

«عینک بهترین اکسسوری برای افراد کچل»

سخت تمرین کن یا برو خونه!

این یک واقعیت است که مردان کچل به‌طور طبیعی ورزش کارتر و عضلانی‌تر به نظر می‌رسند. دلیل این امر ساده است؛ از آنجا که عدم وجود مو، یک سر کوچک‌تر ایجاد می‌کند که تضاد واضحی با شانه‌ها، تله‌ها و عضلات موجود در گردن شما ایجاد می‌کند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر میخوای خریدی مطمئن داشته باشی و فروشگاهت همیشه پر از جنس باشه من بهتون عمده استایل رو پیشنهاد میکنم . حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید.

 

در نتیجه این نواحی بدن بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد، به همین دلیل است که بسیاری از بدن‌سازان رقابتی قبل از نمایش یا مسابقه سر خود را کچل می‌کنند. بنابراین با سرمایه‌گذاری برای تمرینات بدنی می‌توانید ظاهر عضلانی ایجاد کنید که رسیدن به آن با موی کامل یا ضخیم سخت‌تر بود. البته که این به نفع سلامتی عمومی شما نیز خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست