Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
14 مرداد 1401

با استایل گرانج، بهترین خودت باش!

استایل گرانج مفهوم عمیق از شلختگی را در خودش دارد و شما برای داشتن این استایل نیازی نیست که از لباس های مرتب و اتو کشیده و خوش سایز و فیت بدن استفاده نمایید بلکه می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود در پوشش تان هر لباس و اکسسوری را با یکدیگر ست نمایید.

 

معرفی استایل گرانج

گرچه انتخاب لباس و اکسسوری برای داشتن تیپ گرانج آسان است ولی شما باید برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در این سبک به خوبی ویژگی های این تیپ را درک نمایید و از قواعد آن نیز مطلع شوید. در مطالب قبلی تیپ هنری و تیپ کلاسیک را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از تیپ گرانج را گردآوری کرده ایم

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

 

ویژگی تیپ گرانج

تیپ گرانج در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی شکل گرفت و چیزی که باعث گسترش این سبک شد گروه موسیقی به نام آرنشیست بود. افراد این گروه موسیقی بر خلاف سایر هنرمندان دوره خود از لباس های اتو کشیده و مرتب استفاده نمی کردند و با لباس هایی شلخته و معمولی روی صحنه حاضر می شدند تا به همگان نشان دهند که پوشیدن لباس هایی فاخر دلیل بر ارزشمندی یک هنرمند نمی باشد.

 

اگر شما احساس می کنید که تیپ گرانج با شخصیت و الگو اجتماعی تان مطابقت دارد بهتر است مانند یک فرد حرفه ای عمل کنید. برای داشتن چنین تیپی باید از لباس های چروک که بدون خط اتو هستند استفاده نمایید

 

 

پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه نیز یکی دیگر از اصول این سبک استایل می باشد و شما می توانید یک تیشرت را به همراه سوئیشرت یا یک بارانی ست نمایید تا استایلی چند لایه داشته باشید.

 

در این سبک استایل توجه به فرم اندام اهمیتی ندارد و شما می توانید بدون توجه به برجستگی و انحنا های اندام خود لباس هایی خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین این سبک استایل برای آقایان و خانم ها انتخابی مناسب می باشد

 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست