Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 شهریور 1401

با رنگ خردلی چگونه لباس ست کنیم؟

همه چیز در رابطه با رنگ خردلی!

هر چند رنگ خردلی برای همه‌ی فصل‌ها مناسب است، اما شاید زیباترین فصل سال برای استفاده از این رنگ درخشان در استایل، فصل پاییز باشد. زمانی که ست زیبای خردلی‌تان در میان برگ‌های زرد و سبز و قرمز پاییزی می‌درخشد و ترکیبی جذاب پدید می‌آورد. در این مقاله بهترین رنگ‌هایی که با رنگ خردلی ست می‌شوند را برایتان معرفی خواهیم کرد و چند ایده برای استایل جذاب و چشم نواز با رنگ خردل یک را ارائه می‌کنیم.

چند نکته مهم در مورد ست کردن رنگ خردلی در استایل ها

طور کلی رنگ جذاب خردلی منحصر به هیچ گروه سنی یا جنسیت خاصی نیست. هم خانم‌ها و هم آقایان در هر محدوده‌ی سنی که باشند می‌توانند از آیتم‌های جذاب خردلی در استایل‌شان استفاده کنند و بدرخشند. با این حال در استایل خردلی نکاتی هست که باید به آن‌ها دقت کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

خردلی جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شود؛ رنگی که گرما و نور آفتاب را تداعی کرده و جلب توجه می‌کند اما چندان مانند زرد روشن یا لیمویی در چشم نیست و بیشتر تمایل به خنثی بودن دارد. به خاطر داشته باشید که استایل مونوکروم با طیف‌های خردلی چندان جذاب نخواهد بود، بنابراین بهتر است این رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید.

ترکیب های رنگی جذاب با رنگ خردلی را بدانید

ترکیب رنگی که با خردلی انتخاب می‌کنید به روحیه شما بستگی دارد. اگر در انتخاب آیتم‌های استایل‌تان روحیه‌ی محافظه‌کار‌تری دارید بهتر است که رنگ‌های خنثی‌تری مانند مشکی، سفید، سرمه‌ای، سبز تیره یا طوسی را با خردلی ترکیب کنید، اما اگر روحیه جسور‌تری دارید می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مانند بنفش و صورتی و عنابی هم بروید. در این بخش چند ترکیب رنگی جذاب و کاربردی را برایتان معرفی کرده و برای هر ترکیب ایده‌هایی را مطرح کرده‌ایم

ترکیب رنگی آبی و خردلی

در چرخه‌ی رنگ تناژهای رنگ زرد و آبی مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند و رنگ زرد خردلی هم مانند دیگر تناژهای زرد به خوبی با آبی ترکیب می‌شود. چه آبی روشن را انتخاب کنید و چه به سراغ آبی تیره و یا حتی سرمه‌ای بروید ترکیب زیبایی با خردلی خواهید داشت. از همین رو ترکیب انواع جین‌ها هم با خردلی بسیار جذاب است. ترکیبی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و جزو چشم‌نواز‌ترین ترکیب‌ها در استایل با رنگ جذاب خردلی است.

ترکیب رنگی خردلی و مشکی

رنگ مشکی شاید بیش از هر رنگ دیگری به رنگ مشکی جلوه می‌دهد و آن را درخشان‌تر می‌کند. میتوانید زیر اورکت مشکی‌تان یک پلیور خردلی بپوشید و یا اگر می‌توانید جسورانه‌تر عمل کنید یک شلوار خردلی انتخاب کنید و با تیشرت یا بلوز مشکی یک استایل منحصر به فرد و چشم‌گیر برای خودتان بسازید.

ترکیب رنگ خردلی و سبز

ترکیب این دو رنگ دقیقا جلوه‌گر فصل پاییز است. زمانی که بخشی از برگ‌های درختان هنوز سبز مانده و برخی دیگر طیف‌های مختلف رنگ زرد و نارنجی را به خود گرفته‌اند. چه از سبز زیتونی استفاده کنید، چه سبز پررنگ کدر را انتخاب کنید و چه به سراغ سبز یشمی بروید، تمامی این ترکیب‌ها با خردلی بسیار دل‌نشین خواهند بود. در کنار ترکیب رنگی سبز و خردلی، رنگ‌های دیگری مانند بژ، نارنجی، کرم و قهوه‌ای هم استفاده کنید تا استایلتان جلوه‌ی پاییزی بیشتری داشته باشد.

نحوه ی پوشیدن رنگ خردلی چگونه است؟

در صورتی که خردلی به رنگ پوست شما نمی آید بهتر است از این رنگ در پایین تنه ی خود که به دور از صورت است به صورت دامن و یا شلوار خردلی استفاده کنید. شما می توانید با پوشیدن مانتو و یا پیراهنی که ترکیب شده از رنگ های مورد علاقه تان با رنگ خردل است جذاب تر به نظر برسید و احساس خوشایندی داشته باشید. بعضی افراد دوست ندارند که رنگ خردلی جزوی از پوشش اصلی آن ها باشد آن ها می توانند کیف و یا کفش خود را به این رنگ انتخاب کنند. داشتن کفشی خردلی حتما استایل شما را جذاب تر خواهد کرد.

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم

رنگ خردلی نام خود را از همان چاشنی معروف: پودر خردل، که طعمی تند دارد گرفته شده است. مانتو خردلی برای هر فصلی و هر مناسبتی مناسب است: برای محیط کار، اوقات فراغت و لباس زرد خردلی شما را در هر محیطی جذاب نشان می دهد، بویژه اگر آنرا به درستی ست کنید.

نکته مهم برای استایل خردلی

  • برای هماهنگ کردن این رنگ ها باید بر روی طبیعت تمرکز کنید، زیرا همه چیز در طبیعت هماهنگ است. از تن های رنگ خردلی در یک مجموعه کامل استفاده نکنید، بسیار خسته کننده به نظر می رسد. هنگام ترکیب خردلی با رنگهای بسیار روشن و گیرا مراقب باشید، آنها تمام توجه را به خود جلب می کنند.
  • از آرایش روشن در کنار لباس های خردلی نترسید.
  • اگر از لباس خردلی برای بالاتنه و یا مانتو خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که به خوبی با رنگ پوست شما ترکیب می شود. نباید شما را رنگ پریده کند.

استفاده از خردلی در شلوار چگونه است

اگر یک شلوار خردلی دارید و نمیدانید آن را با چه چیزی بپوشید، سری به کمد لباس هایتان بزنید. استفاده از شومیز‌های سفید، خاکستری، مشکی یا حتی رنگ‌های ارغوانی، بژ و بنفش با شلوار خردلی ست جذابی را خلق می‌کند. اگر لاغر هستید شومیز خود را درون کمر شلوار قرار دهید و یک کمربند چرم قهوه ای روی شلوار خود ببندید. استفاده از کفش پاشنه بلندی که همرنگ کمربند شما باشد استایل بی نظیری به شما ‌‌‌می دهد. اگر از شومیز رنگ‌های تیره استفاده‌‌ می کنید کافیست یک کمربند ظریف طلایی در کمر شلوار خود قرار دهید و مثل ماه بدرخشید.

خردلی با اکسسوری‌های مردانه چه طور می‌شود

برای کسانی که می‌خواهند از رنگ خردلی در جزئیات پوشش خود استفاده کنند یا عادت به تیپ‌های رسمی و رنگ‌های تیره در پوشش خود دارند اما می‌خواهند همچنان خاص باشند و جذابیت خود را با تاثیرگذاری رنگ پوششان حفظ کنند اکسسوری‌های مردانه به رنگ خردلی مانند کمربند، ساعت، دستبند‌های چرم، کراوات و شال گردن انتخاب کامل و هوشمندی است.

مانتو خردلی با چه شلواری ست میشود؟

ساده ترین راه ست کردن رنگ خردلی این است که آن را با شلوار جین هماهنگ کنید. همچنین می توانید پالتو یا بارانی خردلی خود را با شلوار مشکی ست کنید. در بهار و تابستان، نیز می توانید مانتو خردلی خود را با شلوار و شال سفید ست نمایید

کلام آخر…

این پست در رابطه با رنگ لباس خردلی بود که تقدیم تان شد امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز