Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
29 شهریور 1401

با رنگ سبز چه لباسی را ست کنیم؟ + استایل لباس رنگ سبز چگونه است؟

روانشناسی رنگ سبز چیست؟ 

رنگ سبز رنگ طبیعت هست و از ترکیب رنگ آبی و زرد به دست می‌آید. از نظر روانشناسی نیز سبزرا ترکیبی از حس آرامش آبی و خوش بینی رنگ زرد می‌شناسند.

اگر فردی هستید که به رنگ سبز علاقه دارید و یا در اطراف شما افرادی علاقه مند به این رنگ هستند، بهتر است بدانید که این افراد عاشق طبیعت هستند. بنابراین ثبات و تعادل در رفتار این افراد دیده می‌شود. رنگ سبز احساس امنیت به شما می‌دهد و باعث می‌شود با دیدن این رنگ امید به پیشرفت در زندگی در شما زنده شود. احتمالا شما هم برای اینکه حس طبیعت را به خانه بیاورید از ترکیب رنگ های سبز در دکوراسیون منزلتان استفاده می‌کنید.

رنگ سبز چه طبعی دارد؟

برای ست کردن درست رنگها‌ در هر زمینه‌ای باید طبع رنگ رابشناسید. رنگ سبز طبعی سرد دارد، پس هنگام ست کردن حواستان باشد که در کنارش رنگ های گرم را استفاده کنید. اما یکی از نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس‌ دقت کنیم، یکی رنگ پوستمان هست  و یکی هم موقعیت نسبی رنگ‌ها نسبت به هم.

اغلب کارشناسان رنگ سبز را رنگی سرد به حساب می‌آورند. اما برخی بعلت ترکیبی بودن رنگ سبز از یک رنگ گرم (زرد) و یک رنگ سرد (آبی) آن را خنثی می‌دانند. در هر صورت مهم این است که اگر در رنگ سبز لباس ما، تناژ آبی بیشتر باشد به معنای سردی بیشتر رنگ سبز هست. اما اگر رنگ زرد بیشتر باشد به معنای گرمی بیشتر هست. بنابراین تنالیته رنگ سبز می‌تواند گرمی و سردی رنگ را تا حدودی تغییر بدهد.

مکمل رنگ سبز در لباس پوشیدن

رنگ‌های بسیار زیادی هستند که می‌توان آن‌ها را با رنگ سبز ست کرد. این خود بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد، به عنوان مثال محیط و موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید، رنگ پوست شما، شکل اندام و از همه مهم‌تر، علاقمندی‌های شما. نگران نباشید! تنوع در این زمینه آنقدر زیاد است که شما با هر سلیقه و برای هر شرایط و موقعیتی می‌توانید رنگ‌های مناسب برای ست کردن با رنگ سبز را پیدا کنید. اما باید یک اصل کلی را برای ست کردن با رنگ سبز در نظر گرفت، این رنگ از دسته رنگ‌های سرد است و بنابراین در پاسخ به این سوال که بهترین مکمل رنگ سبز چه رنگیست باید بگوییم که رنگ‌های گرم بیشترین تناسب را با رنگ سبز دارند.

برخی افراد رنگ مکمل را بجای رنگ متضاد بکار می‌برند. مثلا می‌گویند رنگ متضاد سبز چیست؟ و یا برخی می‌گویند رنگ مکمل سبز چه رنگی است؟ مهم نیست از چه واژه‌ای استفاده می‌کنید. آنچیزی که مهم است، این است که ست لباس سبز را با چه رنگی می‌توان پوشید. پیشنهادات ما بسته به رسمی بودن یا نبودن فضایی که در آن قرار می‌گیرید، در چند دسته قرار می‌گیرد. دقت کنید که برخی رنگ ها، رنگ سبز را “ست” می‌کنند و برخی رنگ‌ها آن‌را “تاکید” می‌کنند.

ست رنگ سبز با زرد یا کرم

ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر از جمله زرد هم میتواند جذاب باشد. رنگ زرد یا تنالیته‌ای از آن یعنی رنگ کرم، بعلت بکار رفتن در ساخت رنگ سبز، انتخاب مناسب دیگری هست که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار هم برای آن محیط مناسب است. در طبیعت نیز ترکیب رنگ سبز با زرد را در میوه بسیاری از درختان یا در میان رنگ سبز برگ‌های آن مشاهده می‌کنید. بنابراین، ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما میدهد.

ست رنگ سبز با مشکی

انتخاب رنگ مشکی در کنار رنگ سبز به عنوان رنگ مکمل بسیار شیک است. اگر لباس مردانه سبز دارید و یا مانتو بلند سبز پوشیده اید، رنگ مشکی برای شلوار شما، شال و یا کلاه بسیار مناسب است. شاید جالب باشد که بدانید، رنگ مشکی برای جلوه بیشتر رنگ سبز، انتخاب مناسبی است. اگر قصد دارید از ترکیب رنگ سبز و مشکی با رنگ دیگری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ سفید است. ترکیب این سه رنگ، ظاهر بسیار زیبایی برای شما خواهد ساخت.

رنگ سبز یشمی با طیف‌های رنگ‌ سبز

یشمی با سایر رنگ‌های موجود در طیف سبز به خوبی ست می‌شود. سبز یکی از رنگ‌های مناسب برای استایل مونوکروم است؛ پس شما می‌توانید با استفاده از لباس‌های سبز تیره و روشن یک تیپ شیک داشته باشید.

ست رنگ سبز در محیط های رسمی و نیمه رسمی

اگر قرار است به محیطی نیمه رسمی بروید و انتخاب اصلی شما رنگ سبز است، بهترین مکمل شما برای این رنگ، رنگ آبی است. تقریبا بیشتر رنگ های آبی برای ست با رنگ سبز مناسب هستند اما پیشنهاد ما آبی تیره و یا آبی کاربنی است. اما اگر رنگ آبی روشن را انتخاب کردید، دقت کنید که بهتر است از رنگ خاکی مایل به قرمز نیز در ترکیب خود استفاده کنید.

همچنین اگر برای حضور در محیط رسمی، مثل یک قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید. ما به شما رنگ سورمه ای را پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب رنگ کفش قهوه ای با مانتو و یا کت سبز انتخابی بسیار زیبا برای افراد سخت پسند است که در محیط های رسمی ظاهر می‌شوند. پیشنهاد دیگر ما برای حضور در مهمانی های رسمی اما مجلل انتخاب رنگ سفید و مشکی در کنار رنگ سبز است که می‌تواند رنگ سبز را بسیار به چشم افراد حاضر زیبا کند.

چه رنگ‌هایی با سبز یشمی ست می‌شوند؟

در ست کردن رنگ یشمی باید به سردی و گرمی رنگ‌ها توجه کنید و در نظر داشته باشید که یشمی جزو رنگ‌های خاصی است که اگر در کنار رنگ‌های مناسب با خود قرار گیرد، ترکیباتی منحصر‌به‌فرد و زیبا می‌سازد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست