Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

با شلوار خاکستری چه لباسی بپوشیم؟

نحوه ست کردن شلوار خاکستری را یاد بگیرید!

مردان عموما از رنگ های شاد و جیغ استقبال نمی کنند و رنگ های طوسی و مشکی و سرمه ای رنگ های محبوب آن ها محسوب می شود. رنگ های خاکستری و طوسی جزو رنگ های خنثی هستند و به این دلیل که با طیف گسترده ای از رنگ ها ست می شوند، رنگ خاکستری هم برای موقعیت های رسمی و هم برای آخر هفته و قرار های دوستانه مناسب است. جزئیات و ست پیراهن، کمربند و کفش شما رسمی بودن و یا اسپرت بودن این ست را می سازد

موقعیت های کژوال

وقتی می خواهید برای یک مهمانی و یا ملاقات کژوال لباس بپوشید، تنها ذهنتان را محدود به شلوار جین آبی نکنید. جین های خاکستری جایگزین های خیلی خوبی هستند که شما را از دیگران متمایز می کند.  با این نوع شلوار ها نه تنها ظاهری شیک خواهید داشت، بلکه به نسبت جین های آبی تطبیق پذیرتر با رنگ های دیگر هستند.

برای داشتن یک تیپ ساده ولی جذاب، توصیه می کنیم شلوار جین خاکستری را با رنگ های خنثی مثل سفید، سیاه، سورمه  ای و دیگر تون های خاکستری بپوشید.

همچنین، شلوار های کتانی نیز بسیار مناسب تیپ کژوال هستند بخصوص اگر آنها را با لباس های غیر رسمی و کژوال دیگری مثل تیشرت های یقه گرد (یقه تنگ) و کفش کتانی بپوشید.

با شلوار خاکستری چه لباسی بپوشیم تا خاص شویم؟

همان طور که گفتیم می توانیم خاکستری را با بسیاری از طیف رنگ ها بپوشیم اما برای انتخاب راحت ترین ترکیب، باید سایه و توناژ رنگی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر ترکیب رنگی سرد می خواهید، شلوار خاکستری را با رنگ های خنثی مانند آبی بپوشید و اگر خواستار ترکیب رنگی گرم تر هستید، آن را با رنگ قهوه ای ست کنید.

شلوار خاکستری می تواند برای رویداد های رسمی انتخاب بسیار مناسبی باشد. هم چنین با همراه کردن یک کت تک شیک و یا یک پیراهن آستین بلند ست خود را تکمیل کنید.

اکسسوری ها را نیز فراموش نکنید. همانطور شلوار های جین و یا کتان خاکستری حالت اسپرت تری دارند و با اضافه کردن یک تیشرت و شال گردن زیبا، استایل زیبایی بسازید.

اگر از شلوار جین های آبی خود خسته شده اید، به سراغ شلوار های کتان خاکستری بروید. این شلوار نیز به همان اندازه شیک هستند و با همه لباس ها ترکیب مردانه جذابی را می سازند. این شلوار را با رنگ های خنثی ای مانند سیاه، سفید، آبی و سایه های خاکستری  ست کنید.

اگر جز افرادی هستید که بیشتر ست های رسمی به تن می کنید، رنگ خاکستری کمک بسیار خوبی برایتان محسوب می شود. برای ساختن یک ست زیبا تابستانه، از یک شلوار خاکستری روشن و برای روز های سرد زمستان از رنگ خاکستری تیره بهره ببرید. سپس متناسب با آب و هوا ست خود را تکمیل کنید، با به تن کردن پیراهن و کفش مورد نظر خود، از استایل تان لذت ببرید و در زمستان با اضافه کردن یک ژاکت و یا کت ضخیم احساس سرما نکنید.

برای رسیدن به یک ست زیبا، انتخاب پیراهنی که متناسب با شلوار تان باشد ضروری است. رنگ پیراهن شما در این ضمینه بسیار مهم است. با این که رنگ خاکستری با سایه روشن ها و رنگ های زیادی مچ می شود اما رنگ هایی مانند سیاه، سفید و آبی به رنگ خاکستری جلوه زیبایی می بخشند. البته انتخاب این رنگ ها متناسب با موقعیت مورد نظرتان نیز مهم تلقی می شود

شلوار خاکستری همراه با پیراهن سفید را امتحان کنید

همراه کردن شلوار خاکستری با پیراهن سفید، یکی از ساده ترین ترکیب ها محسوب می شود. البته این ست در عین سادگی ترکیب فوق العاده ای است. این استایل می تواند برای رویداد های مختلفی مناسب باشد. در انتها شما به کفش و کت مورد علاقه تان نیاز دارید.

شلوار خاکستری همراه با پیراهن آبی ستی بی نظیر

ترکیب شلوار خاکستری با پیراهن آبی مینیمال و شیک است. شلوار خاکستری تیره را برای مراسم های رسمی و شلوار خاکستری روشن تری را برای موقعیت های معمول انتخاب کنید. با همراه کردن کراوات آبی تیره و کفش های قهوه ای یا مشکی استایل خود را بسازید.

بعد از انتخاب صحیح پیراهن، مورد دوم انتخاب کفش است. اگر کفش مناسبی در کنار شلوار خاکستری قرار بگیرد، استایلی بسیار شیک به وجود می آورد. اگر چه کفش مشکی برای بیشتر موقعیت ها مناسب می باشد اما فراموش نکنید از رنگ های دیگر نیز می توانید بهره ببرید.کفش های قهوه ای و یا نزدیک به رنگ شراب و زرشکی، هر دو می توانند انتخاب های عالی در کنار شلوار خاکستری باشند.

شلوار خاکستری همراه با پیراهن مشکی ترکیبی عالی

شلوار مردانه خاکستری پوشیده شده با پیراهن مشکی، یک ترکیب کلاسیک مردانه محسوب می شود. این ست برای رویداد های رسمی پیشنهاد می شود. برای چشمگیر تر به نظر رسیدن کفش مشکی و کمربند براق را نیز اضافه کنید. مردانی که ترجیح می دهند سنتی تر به نظر برسند، پوشیدن یک کت بر روی لباس شان به آن ها کمک می کند.

شلوار خاکستری همراه با کفش قهوه ای را امتحان کنید

کفش های قهوه ای به طرز شگفت انگیزی به شلوار مردانه خاکستری می آیند. برای ترکیب درست، تنها کافی است سایه مناسبی را انتخاب کنید. برای یک نگاه جسورانه و تازه، کفش قهوه ای روشنی را انتخاب کنید. اما برای ظاهری سنتی تر، رنگ قهوه ای تیره مناسب می باشد.

شلوار خاکستری همراه با کفش زرشکی یا شرابی

این رنگ کفش ها هنگامی که با شلوار مردانه خاکستری مرتبط شوند، یک کنتراست شیک ایجاد می کنند. این رنگ بسیار منحصر به فرد تر از رنگ مشکی یا قهوه ای است. این ست برای اشخاصی که متفاوت به نظر رسیدن را دوست دارند پیشنهاد می شود. حتی اضافه کردن کت به رنگ این کفش ها نیز بسیار شیک به نظر می رسد

تیپ هوشمندانه با ترکیب رنگ خاکستری

شلوار رنگی‌های باریک و فیت تن شما انتخابی عالی برای جلسه‌های کاری شما هستند و به شما تیپی هوشمندانه القا می‌کنند. انتخاب رگه‌های تیره‌تر خاکستری به شما احساس رسمیت بیشتر و راحتی کمتر می‌دهد، این در حالیست که رگه‌های روشن‌تر خاکستری به شما تیپی تابستانه‌تر و غیررسمی‌تر می‌دهند. فقط مطمئن شوید که شلوار شما اندازه‌تان است و کمرش نه بالاتر و نه پایین‌تر از بدن شما قرار می‌گیرد. اگر به دنبال رگه‌های روشن‌تر خاکستری در شلوار  هستید حواستان باشد که مدل‌های تنگ و چسبان انتخاب نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست