Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
17 آذر 1401

با مانتو سبز چه شالی بپوشیم ؟ + ست کردن شال با مانتو!

همه چی درباره ست کردن مانتو سبز با شال و روسری!

جالب است بدانید که طیف رنگ سبز بعد از رنگ آبی دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیاست. این رنگ تاثیر گذار از پرتکرارترین رنگ‌ها در طبیعت است. رنگ سبز نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن (همچون طبیعت بهاری) و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. با این‌حال در دنیای فشن٬ رنگ ریسکی و پر چالشی محسوب می‌شود و معمولا این سوال را در ذهن می‌آورد که به مانتو سبز چه رنگ شالی میاد؟

 

مانتو سبز با شال و روسری مشکی

این ترکیب رنگ، یکی از امن‌ترین و رایج‌ترین ترکیب‌های رنگ سبز در استایل بانوان ایرانی است و علت آن حضور رنگ مشکی است. انتخاب اول بسیاری از بانوان ایرانی در ایجاد یک هارمونی زیبا با رنگ سبز، رنگ مشکی است چرا که رنگ مشکی رنگی رسمی محسوب می‌شود و همزمان نمادی از شکوه و قدرت است.

 

اگر شما هم به این ترکیب رنگ علاقه دارید، خبر خوبی که کمدا برای شما دارد این است که رنگ مشکی با کلیه ته‌رنگ‌های رنگ سبز به خوبی همخوانی دارد و می‌توانید با داشتن یک شال یا روسری مشکی، استایل‌های متعددی با رنگ سبز ایجاد کنید

.

ست کردن مانتو سبز با شال قهوه ای

یکی از رنگ های بسیار جذاب برای هماهنگ کردن با یک مانتو سبز، انواع طیف رنگی های قهوه ای است. این رنگ از شال هماهنگی لازم با انواع طیف رنگ سبز در مانتو را دارد. اصلی ترین قسمت پوشش که باید با مانتو هماهنگ باشد، رنگ مناسب در شال است.

 

انتخاب یک شال قهوه ای در طرح و مدل مناسب با مانتوهای سبز می تواند ظاهری شیک و جذاب را در یک استایل روزانه و حتی مجلسی ایجاد کند.

 

در هنگام ست کردن مانتو سبز با شال قهوه ای بهتر است به هماهنگی بین جنس، مدل، سبک و طرح هر دو توجه داشته باشید. در صورتی که مانتو شما از نمونه های مجلسی با اکسسوارهای زیاد است بهتر است شال نیز از همان استایل و با طرحی ساده انتخاب شود. این موارد باعث ایجاد تعادل در پوشش می شوند.

 

مانتو سبز تیره در کنار رنگ قهوه‌ای

شما می‌توانید با استفاده از ترکیبی از رنگ سبز تیره و قهوه‌ای یک پوشش ایده‌آل و شیک برای خود ایجاد کنید. به طور مثال می‌توانید یک مانتو سبز تیره را با کفش‌های قهوه‌ای خود ست کنید و یا از یک اکسسوری قهوه‌ای مانند کیف چرم در کنار شال و روسری قهوه‌ای استفاده کنید.

 

پوشیدن مانتوهای سبز با شال سفید

رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی هماهنگی لازم با تمام رنگ های دیگر را دارد. در ست کردن مانتو سبز با شال سفید می توان بدون هیچ‌گونه محدودیتی از انواع طیف رنگی های سبز در مانتو استفاده کرد. انواع شال سفید در مدل های ساده و طرح دار با توجه به حالت کلی استایل، می توانند در پوشش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

 

هماهنگی مانتو رنگ سبز با شال های رنگ زرد

رنگ زرد یکی از طیف رنگی های شاد و سرزنده است که کاربرد آن در انواع مدل های شال می تواند یک ایده جذاب و شیک باشد. در هنگام خرید مانتو سبز یکی از رنگ هایی که می توانید برای شال هماهنگ با آن در لیست خرید خود قرار دهید، رنگ زرد است.

 

انواع طیف رنگی های سبز با رنگ های متناسب با آن در گروه زرد هماهنگی بالایی را ایجاد می کنند. یکی دیگر از ترکیب های رنگی پیشنهادی برای ست کردن این دو رنگ، مانتو سبز تیره با شال های زرد خردلی است. می توان در مراسم و مناسبت های خاص از این ترکیب استفاده کرد.

 

هماهنگی مانتو رنگ سبز با شال های رنگ زرد

 

ست کردن جنس پارچه مانتو با شال یا روسری

درست است که سادگی از همه‌ چیز جذاب‌ تر است اما بهتر است که جنس مانتو و شال خود را با هم ست کنید. برای مثال اگر یک مانتو رنگی با آستین‌های حریر دارید، می توانید آن را با یک شال از جنس حریر ست کنید. مطمئن باشید که از داشتن این استایل فوق ‌العاده جذاب لذت خواهید برد.

 

همچنین اگر در مانتو شما از پارچه های خاص، مانند ساتن استفاده ‌شده است، توصیه می شود از یک روسری یا شال از همان جنس پارچه برای ست کردن استفاده کنید. اما برای مانتو از جنس جین شما نمی‌ توانید از روسری های حریر، ساتن و این نوع پارچه های ظریف استفاده کنید. بلکه باید از روسری ‌هایی از جنس نخ و روسری ‌های پشمی استفاده کنید.

 

مانتو، روسری یا شال از اصلی ترین لباس های خانم های ایرانی است پس اگه میخواین شیک پوش باشید باید به این سه آیتم خیلی توجه کنید. در واقع هرچقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید.

 

 تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امرروز نوبت بررسی رنگ سبز میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی سبز داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

 

مانتوی سبز با شال یا روسری طوسی

اگه بگیم که رنگ طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. در واقع رنگ طوسی یه رنگی خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. اگه مانتوی سبز رو با شال یا روسری طوسی بپوشید ترکیب بسیار جذابی میشه.

 

مانتوی سبز با شال یا روسری پلنگی

طرح های پلنگی یکی از طرح هایی است که چند سالیه پاش به دنیای مد باز شده و در بین بانوان خوش پوش بسیار پرطرفدار شده. روسری یا شال هایی با پترن پلنگی تقریبا با همه لباس ها ست میشن.

 

طرح های پلنگی در کنار رنگ سبز هم جلوه بسیار خوبی پیدا می کنند. پس اگه یه مانتوی سبز دارید حتما این ترکیب امتحان کنید. کلا همه خانم ها باید یه شال یا روسری با طرح پلنگی داشته باشن چون اونُ با خیلی از لباس ها میتونن بپوشن.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست