Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 شهریور 1401

با هودی چه لباسی بپوشیم؟ + ست کردن لباس هودی!

ویژگی های هودی را بدانید!

    هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می باشد و داخل بعضی از مدل های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیش تر می شود و در جنس های متفاوتی تولید و عرضه می شود. هودی به صورت جلو بسته و جلو باز زیپ دار یا دکمه دار با جیب و بدون جیب در بازار به فروش می رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که وجود یک طناب یا بند برای تنظیم کلاه به شکل دل خواه آن را از گروه لباس های پاییزه دیگر جدا می کند.

    این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم ها و آقایان، به خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می کنند، به هودی توجه ویژه ای دارند.هودی ها را می توانید با لباس های مختلفی پوشیده و استایل پاییزی زیبایی ایجاد کنید. از آن جایی که با افزایش محبوبیت هودی ها در میان جوانان، طرح ها و رنگ های متفاوتی از آن ها در بازار عرضه شدند، انتخاب برای طرفداران این زیبای کلاهدار دشوارتر گردیده است.

    به طور کلی می توان گفت که هودی را با هرچیزی که دلتان بخواهد می توانید بپوشید، اما باید از خلاقیت خود نیز بهره بگیرید. از آن جایی که هودی ها ذاتا لباس های آزاد و رهایی هستند، پس امکان پوشیدن آن ها با لباس های آزاد دیگری نیز می تواند گزینه درستی باشد.ممکن است تصور کنید که پوشیدن هودی، می تواند شیک و خوش استایل بودن را از شما بگیرد، در حالی که این طور نیست و خرید هودی می تواند یکی از لذت بخش ترین خریدهای شما باشد. زیرا با پوشیدن هودی نه تنها استایلی کژوال و خاص را صاحب می شوید، بلکه احساس راحتی بسیار زیادی نیز در آن خواهید داشت.  پس اگر در کمد خود هودی ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک هودی خریده و در کمد خود داشته باشید.

هودی را با چه چیز هایی می توان پوشید و ست خاصی ایجاد کرد؟

    همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، با خلاقیت در زمینه پوشش می توانید بهترین استایل ها را با هودی برای خود بسازید. اما به طور کلی می توانید هودی های خود را با موارد زیر ست کرده و بپوشید

ست کردن هودی با پالتو ترکیبی زمستانه

    هودی های خود را می توانید در زمستان از زیر پالتوهای خود به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از کم نظیرترین استایل های زمستانی می باشد که به شدت نیز ترند شده است. به هنگام ست کردن لباس های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال مانند هودی و لباسی رسمی مانند پالتو هراس نداشته باشید. در این استایل نیز بهتر است از شلوارهای آزاد استفاده کنید.

    البته لگینگ های مشکی نیز گزینه های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل می باشد. به عنوان کفش نیز می توانید از اسنیکرز و یا نیم بوت های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می توانید میان رنگ های قسمت های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد کنید.

ست کردن هودی با کت چرم

    استفاده از کت های چرم استایلی راک گونه به افراد می بخشد و البته بسیاری از افراد جسارت انتخاب و پوشیدن کت های چرم را ندارند. اما اگر به دنبال استایلی منحصر به فرد با هودی هستید، پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک کت چرم از روی آن می باشد. استفاده از شلوار های راسته می تواند ظاهر راک گونه ی شما را به خوبی حفظ کند.

ست کردن هودی با کت های جین

    کت های جین یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پاییز می باشند پس یکی از اصلی ترین استایل ها با هودی، ست کردن آن با کت جین است. پوشیدن این کت ها از روی هودی می تواند جلوه ای بسیار زیبا به استایل فرد بخشیده و نیز بسیار راحت می باشد. معمولا کت های جین آبی رنگ گزینه مناسب تری می باشند، زیرا این رنگ دست فرد را در انتخاب سایر المان های استایل باز می گذارد.

    شلوارهای اسلیم یا لگینگ جین و یا مشکی گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل می باشند. البته می توانید از شلوارهای جین آزاد نیز استفاده کنید. برای کفش نیز می توانید از اسنیکرزهای سفید و یا نیم بوت های ساده استفاده کنید.

هودی رو با چه چیزی بپوشیم

  • کت جین با هودی
    ست کردن هودی با یک کت جین یک راه عالی برای داشتن ظاهری اسپرت و شیک است. اگرچه می توانید از بین رنگ های مختلف کت های جین یکی را برای ست کردن با هودی انتخاب کنید، اما کت جین آبی بسیار شکیل تر است و می تواند با طیف وسیعی از سبک ها مطابقت داشته باشد. سعی کنید کت جین را با یک هودی سفید یا خاکستری با کلاه سفید استایل کنید و در آخر، لباس خود را با شلوار جین تنگ و کفش کتانی تکمیل کنید.
  • کت چرم با هودی
    یکی از بهترین روش ها برای گرم نگه داشتن در زمستان این است که یک هودی را زیر یک کت چرمی بپوشید. این ترکیب علاوه بر گرمای فراوان، شیک و براق نیز بنظر می رسد.
  • استفاده از کت های کوتاه
    کت های کوتاه برای پوشیدن با هودی به همراه یک شلوار مام و کتانی ظاهری زیبا ایجاد می کند. استفاده از جوراب های ساق بلند هم رنگ کت نیز به این ترکیب بسیار جلوه میدهد.
  • پالتو و هودی
    استفاده از پالتو و هودی با هم، یکی از بی نظیرترین استایل هایی است که مد شده. می توانید بهمراه آنها از شلوار های گشاد استفاده کنید و حتی استفاده از شلوارهای تنگ هم بهمراه کتانی و نیم بوت جذاب است.

استایل  هودی با شال چه طور است؟!

برای انتخاب اکسسوری در کنار استایل با هودی و شال یا روسری زنانه و دخترانه و یا در استایل دانشجویی نیز ابتکار به خرج بدهید. انتخاب اکسسوری مناسب می تواند بر زیبایی تیپ شما بسیار موثر باشد و اگر هودی شما ساده باشد، می توانید با انتخاب اکسسوری های رنگی نظیر شال طرح دار و یا دست بند یا ساعت طرح دار به استایل خود حال و هوای رنگی و جذاب دهید. در مناطقی که هوا سرد است و دوست دارید از هودی استفاده نمایید، می توانید به جای شال یا روسری، از کلاه بافتنی و جذاب استفاده نمایید.

برای طرفداران استایل اسپرت و کسانی که دوست دارند به تیپ اسپرت برسند، انتخاب هودی با شلوار اسلش بسیار مناسب می باشد که در عین زیبایی، بسیار راحت نیز می باشد. برای روزهای آخر فصل پاییز و منتهی به زمستان، که هوا سرد می باشد، استایل با هودی در کنار کاپشن نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. ترکیب هودی با کاپشن و شلوار جین، یک ترکیب زیبا برای دختران و زنان در فصول سرد می باشد.

کلام پایانی و جمع بندی…

خب گفتیم که هودی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لباس هایی است که در روزهای سرد پاییز و زمستان از آن استفاده می شود پس چه بهتر که بدانیم برای داشتن یک استایل زیبا و جذاب هودی را با چی بپوشیم؟ و برای خرید هودی دخترانه چه نکاتی را رعایت کنیم .
روش های ست کردن هودی را برایتان شرح دادیم و عنوان کردیم که در نظر داشتن برخی از نکات مهم می تواند به شما کمک کند تا ست زیبایی برای هودی خود فراهم کنید.

امیدوارم این پست برای شما مفید و ارزشمند واقع شده باشد و توانسته باشیم شما کمک کنیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست