Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مرداد 1401

با کمک این پست، لباس ورزشی خود را ست کنید!

برای شروع هر کار و یا وارد شدن به هر رشته‌ی ورزشی، آقایان و بانوان نیاز به فراهم کردن یکسری مقدمات دارند. بدیهی است که اگر وارد یک ورزش شوید اما وسایل ابتدایی آن را آماده نکنید. نمی‌توانید آن رشته را به سرانجام برسانید. برای مثال در ورزش شنا باید از کلاه شنا و عینک شنا استفاده نمایید.یا در ورزش دو باید از ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه و زنانه بهره ببرید. در مقاله ، بهترین ست ورزشی برای آقایان ما در انتخاب بهترین ست به شما کمک میکنیم

البته استفاده از این ست فقط مختص ورزش دو نمی‌باشد، بلکه در سایر رشته‌های ورزشی هم از این ست‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های ست  ورزشی آقایان راحت بودن آنها هنگام ورزش می‌باشد. به گونه‌ای که طراحی آنها به نحوی است که موقع انجام حرکات ورزشی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت و به اصطلاح دست و بالتان باز می‌باشد.

باتوجه به اهمیتی که خرید این لباس دارد، باید در انتخاب دقت بالایی به خرج دهید تا بتوانید محصولی باکیفیت خریداری نمایید. ما در این مطلب نکاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم .تا با خیال آسوده ست گرمکن و شلوار ورزشی مورد نظرتان را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

نگاهی گذرا به تاریخچه‌ی استفاده از لباس ورزشی:

لباس ورزشی اولین بار در سال ۱۹۶۴ مورد استفاده قرار گرفت.جالب است بدانید در سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ ظاهر لباس‌ها به شکل لباس‌های ورزشی امروزه بود. اما در امور غیر ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. تا این که در نهایت سال ۱۹۷۵ لباس‌های ورزشی از جنس پنبه، پلی استر، پارچه‌های مخصوص و… تولید و روانه‌ی بازار شدند.

این تغییرات ادامه پیدا کرد تا این که در سال ۲۰۱۰ یکسری برندهای مطرح در عرصه‌ی تولید لباس ورزشی روی کار آمد.برندهایی چون آدیداس و… را وارد بازار کرد. شکل ظاهری این لباس‌ها در ابتدا مانند لباس‌های امروزی نبود، بعدها و به مرور زمان شکل امروزی به خود گرفتند.

راهنمای خرید بهترین ست ورزشی برای آقایان

به صورت کلی برای خرید انواع لباس ورزشی 4 نکته اساسی وجود دارد .که با بررسی این نکات می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید که شامل موارد زیر هستند.

1. به سایز لباس دقت کنید

وقتی ورزش می‌کنید فعالیت کششی مختلفی را دارید و بدنتان در حالت عادی نیست. پس انتخاب سایز مناسب مهم‌ترین نکته است. باید لباسی انتخاب کنید که نه زیاد کوچک بوده و باعث پارگی شود و نه اینکه بیش از حد بزرگ باشد که جلوی فعالیت عادی شما را بگیرد.

سایز لباس هم باید به شکلی انتخاب شود که بتوانید شدیدترین تمرینات را بدون اینکه لباس مانعی برای انجام آنها باشد انجام دهید. این موارد بیشتر شامل تمرینات کششی و ضربتی هستند.

2. جنس پارچه و الیاف را بررسی کنید

بخاطر تعریق زیاد در هنگام ورزش کردن باید به جنس لباس توجه کنید. چرا که پوست بدن در این حالت به خوبی قادر به تنفس کردن نیست. لباسی انتخاب کنید که نه تنها مانع نیست بلکه با جذب عرق بدن شما را خنک نگه داشته و به تنفس پوست نیز کمک می‌کند.

انتخاب جنس پارچه مناسب برای لباس ورزشی موضوعی تخصصی است که بسته به رشته ورزشی باید آن را انتخاب کنید. بنابراین بهتر است که برای انتخاب آن از مربی ورزشی خود کمک بگیرید.

3. چه مدل و رنگی را دوست دارید؟

بیشتر ما ورزش کردن را جدایی از اینکه برای سلامتی انجام می‌دهیم برای استایل بدن و بالا بردن جذابیت انجام می‌دهیم. بنابراین در انتخاب بهترین ست ورزشی برای آقایان هم باید مدلی انتخاب کنید که کاملا در آن راحت بوده و به آن ببالید. این مورد همچنین باعث بالا رفتن اعتماد به‌نفس شده و فعالیت ورزشی را بهتر انجام خواهید داد.

شاید خیلی هم اهل مد باشید و بخواهید که رنگ متناسب با استایل خود انتخاب کنید. انتخاب رنگ گرمکن و شلوار ورزشی به رنگ پوست و استایل خاص‌تان بستگی دارد که می‌توانید روش‌های زیر را تست کنید.

روش اول:

برگه‌ای سفید زیر مچ دست خود قرار داده و به رگ‌هایی که خون در آن جریان دارد نگاه کنید. اگر رنگ رگ‌های به سبزی زد پوستی گرم و اگر به سمت آبی متمایل بود یعنی شما پوست سردی دارید.

روش دوم:

در نور روز و بدون اینکه از لوازمی مانند کرم صورت استفاده کرده باشید جلوی آیینه بایستید. کاغذ سفیدی در کنار صورت خود گرفته و در آیینه ببینید رنگ پوستتان بیشتر به چه رنگی مایل است. اگر زرد باشد پوستی گرم و اگر مایل به صورتی باشد پوست سردی دارید.

روش سوم:

مشابه روش قبل جلوی آیینه بایستید و فویل طلایی و نقره‌ای را به ترتیب جلوی صورت خود بگیرید. اگر فویل طلایی چهره شما را شاداب و زنده‌تر کرد رنگ پوست شما گرم و اگر فویل نقره‌ای همین شادابی را در چهره شما ایجاد کرد شما پوستی سرد دارید.

4. بهترین مارک لباس ورزشی را انتخاب کنید

چون فعالیت تخصصی ورزشی انجام می‌دهید.بهتر است که برای انتخاب بهترین گرمکن ورزشی مردانه از برندهایی انتخاب کنید که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت دارند. برندهایی همچون آدیدایس، نایک و پوما جزو بهترین‌ها هستند.

حال که با نکات مهم در خرید گرمکن ورزشی مردانه آشنا شده . دانستید که چه لباس ورزشی برای شما مناسب است در ادامه می‌توانید از محصولاتی که معرفی کردیم استفاده کنید.

جوراب ورزشی

برای شروع سراغ جوراب ورزشی می‌رویم. جوراب ورزشی باید به اندازه‌ی کافی جذب پا و در عین حال راحت و بادوام باشد

کفش ورزشی مردانه برای رفتن به باشگاه

این که کدام کفش ورزشی را برای ست لباس ورزشی مردانه در باشگاه انتخاب کنید. سوالی است که یک پاسخ مسلم دارد؛ کفش مخصوص تمرین. کفش‌های تمرین به گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای تمرینات مختلف ورزشی مناسب باشند. این مدل کفش ورزشی به اندازه‌ی کافی سبک و انعطاف‌پذیر است. طراحی آن به گونه‌ای است که از قوزک و کف پا به خوبی محافظت می‌کند، در کفی آن از کوشن و در زیره‌ی آن از گریپ استفاده می‌شود.

در بهترین ست های ورزشی برای آقایان اکسسوری‌های ورزشی را فراموش نکنید

ست لباس ورزشی مردانه تنها با تیشرت، شلوار و کفش کامل نمی‌شود؛ به خرده‌ریزهای دیگری هم نیاز دارید که البته بسیار هم مهم هستند.

کیف و کوله‌ی ورزشی

اکسسوری دیگری که برای رفتن به باشگاه به آن نیاز دارید، کیف و کوله‌ی ورزشی است.

سخن آخر

بعد از دانستن تمام این نکات، باید این را هم بدانید که پوشیدن چه لباس‌هایی در باشگاه مجاز نیست و در واقع خط قرمزهای ورود به باشگاه چیست

امیدواریم مقاله ی بهترین ست ورزشی برای آقایان برای شما مفید بوده باشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست