Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مرداد 1401

برای خرید کت و شلوار زنانه، حتما این پست را مطالعه کنید!

کت و شلوار زنانه … کت و شلوار زنانه به عنوان پوششی رسمی از دیرباز مورد توجه خانم های شیک پوش قرار گرفته است. کت و شلوارهای امروزی در طرح و رنگ های متنوع و با کیفیت های متفاوتی در دسترس هستند.در ادامه بیشتر کت و شلوار زنانه را بیشتر به شما معرفی میکنیم.

 

بهترین رنگ کت شلوار زنانه

برای مراسم ها و موقعیت های خیلی مهم و رسمی حتما باید کت و شلوار شما بسیار تمیز و ست باشد. یعنی هم کت و هم شلوار از یک پارچه تهیه شده و دقیقا یکی باشند نه مشابه.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

دقت کنید ست کردن کت و شلوار مشکی که از یک جنس نیستند و تناژهای متفاوتی از مشکی دارند. بسیار اشتباه است مخصوصا برای مناسبت های رسمی و پراهمیت.

 

زیر کت و شلوار زنانه چه بپوشیم ؟

برای لایه های زیر کت میتوانید از تاپ‌ها و شومیزها در رنگ های مختلف استفاده کنید. هربار ظاهری متفاوت داشته باشید. البته استفاده از شومیزهای آستین دار ایست و ظاهری بهتر خواهد داشت

 

علاوه براینکه در هوای گرم استفاده از شومیزهایی با آستین های کوتاه به جای تاپ کمک خواهد کرد کت شما دیرتر نیاز به خشکشویی پیدا کرده و مدت بیشتری تمیز بماند.

 

در موقعیت های رسمی حتما از شومیز های آستین بلند و یقه دار استفاده کنید و توجه داشته باشید حتما آستین ها و یقه شومیز بیرون از کت باشد.

 

انتخاب کت و شلوار زنانه بر اساس فرم اندام

اندام گلابی‌شکل

در این فرم اندامی پایین تنه بزگتر است بنابراین باید مدل‌ کت شلوار را طوری انتخاب کنید که بالاتنه بزرگتر به نظر برسد. به این منظور، مدل های زیر پیشنهاد می شود:

 

کت هایی که یقه دارند و یقه کت‌ها بهتر است بزرگ و دارای جزئیات و تزئینات باشد.
شومیزهای طرح‌دار
کت هایی که در قسمت کمر فیت بوده و سپس حالت فون دارند و کمی ازاد هستند.
کت بلند تا زیر باسن
شلوارهای راسته و ساده
کت‌هایی با اپل‌های ظریف در سرشانه

 

انتخاب و آشنایی با سبک های مختلف کت شلوار زنانه

قبل از خرید کت و شلوار زنانه بهتر است ابتدا سبک های مختلف آن را شناخته و کت شلواری را برگزینید. که به خوبی اندازه شما باشد و اندام شما را متناسب جلوه دهد.

 

مدل هایی که شخص را بلند قد نشان می دهند، زیباتر هستند. به همین خاطر مدلهای کت شلوار مجلسی زنانه که دارای کت های برش خورده کوتاه و شلوارهای بلندتر هستند را انتخاب کرده و بخرید.

 

در این مدل ها بهتر است کمر شلوار تا کنار کت باشد. حتی در برخی موارد امکان جایگزینی دامن با شلوار وجود دارد. در صورت داشتن اندامی با پایین تنه بزرگ و به شکل گلابی، جهت متعادل نشان دادن اندام خود، به آنها پیشنهاد می شود. که از شلوارهایی با دم پای گشادتر استفاده کنند

 

انتخاب و آشنایی با انواع جنس پارچه برای دوختن کت شلوار مجلسی زنانه

با شناسایی جنس انواع پارچه ها و تحقیق در مورد خصوصیات آنها، می توانید تأثیر مستقیمی بر روی قیمت کت و شلوار خود داشته باشید. بعضی از پارچه ها برای فصل های بخصوصی تولید می گردند.

 

از جمله این پارچه ها می توان به انواع پارچه پشمی، نخی و… اشاره کرد. معمولاً کت و شلوارهای کتانی و پشمی، کلاسیک و با دوام هستند. در نتیجه گزینه مناسبی برای استفاده در زمستان و پاییز می باشند. از جمله پارچه های مناسب برای فصل های گرم هم به نخی و پوپلین و یا پنبه ای می توان اشاره کرد.

 

معرفی چند مدل کت زنانه

کت های زنانه دارای مدل های متنوعی هستند که هر شخص باید با توجه به فرم بدن خود، مدل متناسب را انتخاب کند. از جمله این مدل ها می توان به مدل اسپرت، مجلسی، رسمی، کت و شلوار زنانه بلند و… اشاره کرد.

 

همچنین کت های زنانه از لحاظ مدل یقه و… متنوع هستند. مثلاً کت زنانه بدون یقه، یقه اسپرت، یقه ساده، یقه مجلسی دخترانه، یقه B B، و…. از انواع مختلف یقه برای کت زنانه هستند. که هر کدام برای یک اندام مناسب می باشند.

 

لباس زیرین کت چگونه باید باشد؟

حتما باید برای انتخاب لباس زیرین کت نیز انتخابی مناسب داشته باشید. برای انتخاب لباس زیرین کت بهتر است لباسی رسمی و دارای دکمه و یقه انتخاب نمایید. 

 

یا لباسی با یقه هفت را انتخاب نمایید. در زمان انتخاب لباس به رنگ کت و شلوارتان بسیار دقت داشته باشید. ولباسی انتخاب نمایید که با رنگ کت و شلوار شما هم خوانی داشته باشد یک انتخاب غلط می تواند کل استایل شما را خراب کند.

 

انتخاب کت و شلوار آمریکایی

به نوعی راحت ترین کت و شلوار های این لیست است. برای فضای ادارات غیر رسمی و مدارس انتخاب مناسبی است. از ویژگی های مهم این کت و شلوار، دوخت راحت و شل ، بدون پد شانه ، سبک ، کمی گشاد.

 

محافظ ضخیم برای جیب ها ، دو یا تک دکمه ، تک چاک یا دو چاک و شلوار ها با فاق کوتاه است.  بهترین انتخاب برای افرادی که در فضای کاری خود باید همواره کت وشلوار بپوشند.

 

ملاک زیبایی یا رسمی ندارند. این کت وشلوار ها راحت ترین اند اما چون هیچ ساختار یا پدی ندارند استایل کمتری را رعایت میکنند. البته به تازگی کمی عنصر استایل نیز به این کت و شلوار ها اضافه شده است.

 

چطور کت و شلوار زنانه را ست کنیم؟

ست کردن کت و شلوار مجلسی زنانه، زیبایی و جذابیت استایل شخصی شما را چند برابر می‌کند. در این خصوص باید دقت کافی داشته باشید، زیرا با یک انتخاب اشتباه، شما به سادگی جذابیت‌تان را از دست می‌دهید.

 

معمولا برای ست کردن لباس برای دختران جوان، باید دور رنگ‌هایی مثل سبز و خردلی را خط بکشید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید در کت و شلوارتان انتخاب کنید، رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کم رنگ و صورتی است.

 

در پارچه های مدل طرح‌دار نیز، بهترین مدل پارچه تک رنگ خال خالی و پارچه های راه راه بسیار باریک است. جالب است بدانید که ترکیب سفید و سرمه ای سبکی کلاسیک و زیبا ایجاد می‌کند. خلاقیت و هنر شما در انتخاب تاپ زیر کت نیز، بخش جذاب ماجرا است

 

شیک ترین مدل های کت و شلوار زنانه

هنگام انتخاب کت و شلوار زنانه بایستی به نوع برش و طرح و رنگ آن دقت نمایید و مدلی را انتخاب کنید که‌ از تمام ابعاد برازنده و مناسب شما باشد و با پوشیدنش شیک تر و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

 

برخی از خانم ها علاقه دارند در مجالس و مهمانی ها استایلی رسمی داشته باشند. اگر شما نیز یکی از این خانم ها می باشید بهترین انتخاب برایتان می تواند یک کت و شلوار زنانه شیک باشد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

چرا که این مدل لباس لباسی کاملا رسمی بوده و تیپ و استایل شما را در مجالس و مهمانی های رسمی باکلاس و لاکچری جلوه می دهد. این نکته را نیز فراموش نکنید که خانم هایی که ظاهر پوشیده را برای مجالس و مهمانی ها برمیگزینند، پوشیدن کت و شلوار یکی ازبهترین گزینه های انتخاب لباس مجلسی برای آنهاست.

 

امید وایم مقاله ی کت و شلوار زنانه برای شما مفید بوده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست