Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 تیر 1401

برخی اشتباهات رایج خانم‌ها در انتخاب استایلشان را بشناسیم

اشتباهات رایج خانم‌ها در انتخاب  استایلشان

گاهی اوقات هنگامی که می‌خواهید جایی بروید حس می‌کنید به قدر کافی خوش استایل نشده‌اید و هرچه فکر می‌کنید متوجه ایراد خاصی نمی‌شوید.

 

در این موقعیت‌ها ممکن است با خود فکر کنید که تمام خانم‌ها خوش استایل هستند و می‌دانند چطور باید لباس بپوشند؛ اما هیچ کس کامل نیست، خصوصاً وقتی صحبت از لباس پوشیدن می‌شود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

نگران نباشید با مطالعۀ این مقاله سایت پخش پوشاک عمده استایل با اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان آشنا می‌شوید و نسبت به استایل خود دقیق‌تر عمل می‌کنید.

 

در نشان دادن پوست زیاده‌روی می‌کنند

داشتن ظاهر جذاب اصلاً بد نیست اما باید قبلش باید استایل مورد نظرتان را امتحان کنید. شاید نشان دادن زیادی از حد پوست در شرایط مختلف مناسب نباشد.

 

به همین ترتیب پوشیدن پیراهن یا دامن زیادی کوتاه و تنگ خیلی شیک نخواهد بود. با این حال تاپ یا پیراهن باز یا پیراهن چاک‌دار خیلی هم زیبا است و شکل بدن را به خوبی نشان می‌دهد.

 

خودتان را در لباس‌های اورسایز غرق می‌کنند

یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان، پوشیدن لباس‌های گشاد و بگی است. این کار اشتباه بزرگی برای استایل شما است.

 

بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند که می‌توانند ایرادات بدن خود را در لباس‌های اورسایز قایم کنند؛ اما زیاده‌روی در پوشیدن این لباس‌ها تیپ شما را نامناسب نشان می‌دهد. بهترین کار این است که فقط یکی از آیتم‌ها را اورسایز انتخاب کنید و بقیۀ اجزای استایلتان معمولی باشد.

 

هر رنگی مناسب شما نیست.

کارشناسان مد هشدار می‌دهند که رنگ‌های بی‌ربط را باهم ترکیب نکنیم. علاوه‌بر اشتباه در انتخاب لباس رنگ نامناسب لباس یا حتی آرایش شما می‌تواند ظاهرتان را بسیار زشت جلوه دهد.

 

برای فهم راحت‌تر می‌توانید یک سایه چشم سبز و رژلب قرمز را تصور کنید. این کار کاملاً دور از قواعد سادگی خواهد بود. ثانیاً پوشیدن رنگی که با پوست شما مطابقت ندارد، اشتباه است.

 

اگر شما علاقه داشته باشید یک رنگ خاص بپوشید زیرا رنگ سال است، اشکالی ندارد. اما قواعد تناسب رنگ پوست و رنگ لباس را در نظر داشته باشید.

 

هرگز استایل خود را تغییر نمی‌دهند

استایل‌های مختلف به ما یادآوری می‌کنند که لباس‌های پاره و کهنه را عوض کنیم و هر از گاهی نونوار کنیم. خوب است که همیشه زیبا و سرحال باشید و استایل همیشگی خود را داشته باشید.

 

با این حال نیاز است که از هر چند وقت کمدتان را آپدیت کنید و خود را با استایل‌های جدید به‌روز کنید.

 

همیشه و همه جا با یک کیف می‌روند

برخی افراد زیاد به کیفشان اهمیت نمی‌دهند و فکر می‌کنند کیف جدا از استایل است. با خود فکر می‌کنند مهم نیست کیفشان چه رنگ یا چه کیفیتی داشته باشد.

 

اگر می‌خواهید شیک باشید مهم است که کیفتان با لباستان ست باشد. همچنین دقت کنید که برای موقعیت‌های مختلف باید کیف‌های مختلفی استفاده کنید.

 

این که در موقعیت‌های مختلف با یک کیف ظاهر شوید خیلی زیبا نیست. به طور مثال همانطور که نمی‌توانید با یک کیف دستی کوچک سر کار بروید؛ کیفی که برای کنسرت یا تئاتر برمی‌دارید هم باید با کیف خریدتان متفاوت باشد.

 

بدترین کار، بیرون رفتن با کیسه‌های پلاستیکی است. برخی افراد همراه با کیف زیبا و گران خود، تعداد زیادی کیسۀ پلاستیکی حمل می‌کنند. این کار تصویر شیکی که از یک خانم زیبا داریم را از بین می‌برد.

 

نکته: تصویر شما شامل هر چیزی که می‌پوشید و هر چیزی که در دستتان است، می‌شود. اگر به جای بسته‌های پلاستیکی از کیف یا کیسۀ پارچه‌ای استفاده کنید بسیار شیک‌تر است.

 

خیلی کم یا خیلی زیاد از اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند

دو اشتباه متضاد در مورد اکسسوری‌ها وجود دارد: برخی افراد اکسسوری‌های زیادی استفاده می‌کنند: برخی افراد در استفاده از اکسسوری‌ها در استایلشان افراط می‌کنند.

 

به عنوان مثال برخی افراد کش قرمز را با کیف قرمز، گوشوارۀ قرمز، گردنبند قرمز، سنجاق سینۀ قرمز و روسری قرمز ست می‌کنند. می‌توانید تصور کنید چقدر بد می‌شود! برخی افراد دور اکسسوری را خط می‌کشند: دقت کنید که نبود اکسسوری حتی ممکن است خطرناک‌تر باشد.

 

برخی خانم‌ها بهانه‌هایی می‌آورند و توضیح می‌دهند که زمان کافی برای انتخاب اکسسوری را نداشتند. در حالی که استفاده از اکسسوری فقط 30 ثانیه زمان می‌برد.

 

حواستان باشد که اکسسوری‌های کوچک مانند گردنبند، روسری یا عینک همیشه استایل شما را تکمیل می‌کنند.

 

لباس‌های فیک و قلابی می‌خرند

این روزها اجناس فیک و تقلبی زیاد شده‌اند؛ به خصوص کیف، کفش و عینک. اگر از نظر مالی برایتان به‌صرفه نیست، لازم نیست حتماً اجناس برند بخرید.

 

از اجناس فیک حمایت نکنید. امروزه برندهای زیبا و با کیفیت زیادی وجود دارند که در حد برندهای عالی  هستند اما قیمت خیلی مناسب‌تری دارند. فکر نکنید با خریدن کفش فیک  زیبا می‌شوید. اول از همه خودتان می‌دانید که لباستان فیک است و این باعث می‌شود اعتماد به نفستان پایین بیاید.

 

دوم این که کسانی که در برندها تخصص دارند به سرعت تشخیص می‌دهند که لباس یا کفش شما تقلبی است. کسانی که با برندها آشنایی ندارند هم ارزشی برای برند خریداری شده توسط شما قائل نیستند چون به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند.

 

برای اینستاگرام خرید می‌کنند

خرید برای اینستاگرام یک اشتباه مد جدید است و امروزه افراد زیادی منحصراً برای اینستاگرام خرید می‌کنند. اگرچه اینستاگرام به فروش لباس‌های شیک و مد روز کمک می‌کند.

 

با این وجود گاهی لباس‌هایی می‌خریم که نیازی به آن‌ها نداریم. اگر احساس کردید لباسی را فقط برای پست کردن در اینستاگرام می‌خرید و در کمدتان به آن نیازی ندارید، دست نگه دارید.

 

اگر لباسی را بخرید که با سایر اجزای کمد و استایلتان همخوانی ندارد، به احتمال زیاد آن لباس را نمی‌پوشید؛ پس این کار را نکنید.

 

در پوشیدن لباس زیر مناسب دقت نمی‌کنند

برخی افراد به لباس زیرشان اهمیت نمی‌دهند و با خود فکر می‌کنند چون کسی آن را نمی‌بیند نیازی به توجه ندارد. پوشیدن لباس زیر نامناسب یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان است.

 

اگر لباس روشن بپوشید و لباس زیرتان تیره باشد، ظاهر مناسبی نخواهید داشت. همیشه لباس زیر مناسب بپوشید. گاهی تنها فاکتوری که ظاهر شما را جذاب یا غیر جذاب می‌کند همین است.

 

پوشیدن لباس های ساده و یک دست در استایل زنانه

اغلب خانم ها از پوشیدن لباس هایی با طرح های مختلف امتناع می کنند.

 

شاید دلیل این موضوع عدم اعتماد به نفس کافی یا تردید داشتن در ست کردن لباس ها با یکدیگر باشد.با داشتن ضمینه ی مناسب برای ست کردن استایل شخصی خود می توانید بهترین انتخاب را در بین لباس های طرح دار زنانه برای خود داشته باشید.داشتن ظاهری ساده و بدون طرح در لباس، ظاهری کسل کننده و خنثی را برای شما ایجاد می کند.

 

شما هم اگر دوست دارید؛ ظاهری جذاب و منحصر به فرد را تجربه کنید؛ بایستی کمی انتخاب های جسورانه تری در بین لباس های خود داشته باشید.ست کردن لباس هایی که دارای پارچه ی طرح دار هستند، باعث می شود ظاهر زنانه تر و هوشمندانه تری داشته باشید.

 

اگر در ست کردن لباس های طرح دار با یکدیگر کمی مبتدی هستید، بهتر است از طرح های ساده تر شروع کنید.جامعه ایران کمی افسرده به نظر می رسد و با یک دیدگاه کلی به نحوه ی لباس پوشیدن افراد این نظر را به اثبات رساند.

 

استفاده از رنگ های شاد و طرح های گل گلی از طبیعت را فراموش نکنید.زیرا استفاده از لباس هایی با رنگ شاد در استایل دخترانه، باعث تغییرات مثبتی در روحیه ی شخص می شود.

 

 

 شستن بیش از حد شلوار جین و لباس های جین زنانه

برخی از لباس های جین دارای جنس و رنگی حساس است، که در برابر شستشو دوام بالایی ندارد.شستن بیش از اندازه ی لباس های جین زنانه، باعث از دست دادن فرم و ظاهر اولیه لباس می شود.

 

خاصیت شلوار های جین در این است که، زمانی که مدتی از آن شلوار استفاده می کنید. فرم بدن شما را به خود می گیرد و بهتر از روز اول روی پای شما می ایستد.بنابرین تا زمانی که شلوار جین شما قالب و فرم پاهای شما را به خود نگرفته است آن را نشویید.

 

شستن لباس های جین بایستی در دمای پایین در لباسشویی صورت گیرد و بهترین روش برای شستن لباس های جین وارونه کردن آن در هنگام شستشوی آن است.

 

سعی کنید از مواد شوینده ی کمی در هنگام شستشوی لباس های جین زنانه ی خود استفاده کنید؛ تا شلوار یا لباستان رنگ کمتری را از دست بدهد.

 

لباس مناسب با موقعیت نمی‌پوشند

همیشه شرایط و موقعیت را بشناسید و با توجه به آن موقعیت لباس بپوشید. بدترین کار پوشیدن لباس نامناسب با شرایط است. زیادی رسمی پوشیدن یا زیادی راحت پوشیدن در همۀ شرایط درست نیست.

 

در صورت رعایت نکردن موقعیت حس ناراحتی و معذب بودن خواهید داشت. در واقع گفته می‌شود اگر به استایلتان شک دارید یعنی لباستان با شرایط متناسب نیست.

 

 

به جزئیات توجه نمی‌کنند

یکی از اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان عدم توجه به جزئیات استایل است. به طور مثال خیلی از افراد به کفش‌هایشان اهمیتی نمی‌دهند.

 

باید بدانید که پاشنه‌های بیش از حد فرسوده هرگز زیبا نیستند. اگر کفش‌های شما نیاز به تعمیر دارند، حتماً به کفاش مراجعه کنید. در غیر این صورت کفشتان آسیب می‌بیند و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کند.

 

اگر برچسب لباستان دیده می‌شود یا نخ‌هایی از لباس آویزان می‌شوند؛ بهتر است به آن‌ها رسیدگی کنید.

 

ترجیح مارک لباس به اندازه آن

حتی اگر یک قطعه لباس مارک‌دار را با تخفیف شگفت‌انگیز پیدا کنید، مطمئن شوید از نظر تناسب و اندازه برای شما کار کند.

 

بسیاری از خریداران فقط به‌خاطراین‌که به‌نظر می‌رسد یک لباس چشمگیر است و یا تخفیف زیادی دارد، کلید خرید را فشار می‌دهند! آن‌ها تصور می‌کنند در این خرید برنده‌اند اما نمی‌دانند خرید لباسی که در اندام آ‌ن‌ها زیبا دیده نمی‌شود، هرچقدر هم خود لباس برازنده باشد، دور ریختن پول است.

 

برای برجسته کردن جذابیت خود، در انتخاب لباس حتماً موضوع راحتی آن را در نظر بگیرید و مطمئن باشید همیشه عالی به‌نظر خواهید رسید!

 

عدم چک کردن برچسب لباس

یک راه تضمین‌شده برای پرداخت هزینه‌های زیاد برای یک لباس، عدم بررسی برچسب مراقبت لباس است! شست‌وشو و اتوکشی نادرست می‌توانند در درازمدت برای شما بیشتر هزینه کنند. بنابراین همیشه قبل از خرید یک قطعه جدید، برچسب مراقبت را بررسی کنید.

 

برای دیگران لباس می‌پوشند

خانم‌ها در درجۀ اول باید برای خودشان لباس بپوشند. ما نباید برای برای جلب توجه اشخاص دیگر لباس بپوشیم. نباید برای تحت تاثیر قرار دادن کسی به چیزی که نیستیم تظاهر کنیم.

 

شما برای لباس پوشیدن نیاز به رقابت با شخص دیگری ندارید. مهم‌تر از همه ما لباس می‌پوشیم تا حس اعتماد به نفس داشته باشیم، خودمان را دوست داشته باشیم و از هنر مد لذت ببریم.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و فروشگاه لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

بهترین اکسسوری اعتماد به نفس و قدرت بالا نگه داشتن سر است.در این مقاله اشتباهات رایج خانم ها در استایلشان را مرور کردیم. در نهایت نکتۀ قابل ذکر این است که در لباس پوشیدن اول خود و علاقۀ شخصیتان را درنظر بگیرید.

 

اگر حس می‌کنید شما هم این اشتباهات را دارید، سعی کنید آن‌ها را در استایل خود اصلاح کنید تا ظاهری عالی و بدون نقص داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست