Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 مرداد 1403

بهترین روش پاکسازی پوست چیست ؟ انواع روش پاکسازی پوست!

پاکسازی پوست چیست

پاکسازی پوست به فرایندی گفته می‌شود که در آن بافت آلوده و مرده‌ی پوست برداشته‌می‌شود و پوست می‌تواند بهتر نفس بکشد. توجه داشته‌باشید که پاکسازی پوست مختص جنس خاصی نیست و برای آقایان و خانم‌ها و همه‌ی بخش‌های صورت و بدن می‌شود.

فواید پاکسازی پوست چیست؟

اهمیت پاکسازی پوست برای بسیاری از افراد مشخص نیست. افراد زیادی برای جراحی زیبایی و انواع روش‌های جوانسازی پوست هزینه می‌کنند، اما به پاک سازی پوست توجهی ندارند. بسیاری از مشکلات پوست به تمیز نکردن درست پوست و باقی‌ماندن آلودگی‌ها و مواد آرایشی در پوست بر می‌گردد. ازاین‌رو پاکسازی صورت بسیار مهم بوده و پس از انجام آن می‌توانید تغییرات را در پوست مشاهده کنید. برخی از فواید پاکسازی عبارتند از:

  • بافت پوست را بهبود بخشیده و به پوست درخشندگی می‌دهد.
  • به رفع لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و سرسفید کمک می‌کند.
  • گردش خون را افزایش داده و باعث سلامت پوست می‌شود.
  • به هیدراته شدن و تغذیه پوست کمک می‌کند

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

در این روش پاکسازی و لایه‌برداری پوست به صورت همزمان انجام شده و برای درمان زخم، تغییر رنگ پوست و آسیب‌های ناشی از نور خورشید استفاده می‌شود. پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن از طریق دو روش انجام می‌شود. در روش اول کریستال‌های ریز روی سطح پوست صورت پخش شده و سپس با استفاده از دستگاه مکش همراه با سلول‌های مرده پوست جمع می‌شوند. در روش دوم با استفاده از ابزاری با نوک الماس پوست لایه برداری می‌شود. در نهایت بسیاری از مشکلات پوستی برطرف شده و پوست شفاف می‌شود.

پاکسازی پوست با لیزر برای سلامتی بدن چقدر مفید است؟

یکی از روش‌های پاکسازی پوست لیزر درمانی است که از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود. انجام این روش باعث تحریک کلاژن‌سازی و جوان‌سازی پوست می‌شود. برای مثال با استفاده از لیزر YAG رنگ‌دانه‌ها تحریک شده و غدد چربی کاهش پیدا می‌کند و پس از انجام لیزر پوست کمی قرمز رنگ می‌شود که این حالت موقت بوده و به مرور زمان قرمزی پوست از بین می‌رود  و نتیجه پاکسازی به خوبی مشاهده می‌شود. اغلب استفاده از لیزر به منظور رفع لکه‌های پوستی، رفع چین و چروک و سفت شدن پوست استفاده می‌شود. اما اگر هدف شما از پاکسازی صورت از بین بردن خشکی و رطوبت بخشیدن به پوست است، استفاده از ماسک و فیشال صورت به شما پیشنهاد می‌شود.

چرا باید پوست را به طور عمیق پاکسازی کنیم؟

برای این که بدانید چرا باید پوست خود را به طور مرتب و عمیق پاکسازی کنید، کافی است مزایای این اقدام را بدانید:

  • ماسک‌های پاک‌کننده عمیق صورت، جوش‌های سرسفید و سرسیاه را تخلیه می‌کنند.
  • پاکسازی عمیق، به منافذ پوست نفوذ کرده و کثیفی‌ها و ناخالصی‌ها را بیرون می‌کشد.
  • این اقدام نه تنها به تمیز کردن منافذ پوست کمک می‌کند، بلکه اندازه آن‌ها را نیز کوچک می‌کند. در نتیجه پوست صاف‌تر و سفت‌تر به نظر می‌رسد.
  • اگر مستعد جوش زدن هستید، استفاده از ماسک‌های پاکسازی عمیق صورت، بهترین راه برای جلوگیری از جوش و آکنه است.
  • بهبود قدرت جذب پوست یکی دیگر از مزایای پاکسازی عمیق است. با این کار محصولات مراقبت از پوستی که استفاده می‌کنید، بهتر جذب می‌شوند.
  • پاکسازی عمیق باعث جلوگیری از ظهور علائم پیری و حفظ جوانی پوست برای مدت طولانی می‌شود

تفاوت پاکسازی پوست صورت فیشیال

تفاوت پاکسازی پوست صورت فیشیال باید به این نکته توجه کنید که معمولا پاکسازی در خانه و با روش های سطحی تر انجام می شود اما فیشال در سالن های تخصصی و به صورت حرفه انجام می شود. همواره صورت خود را با یک فیس واش ملایم پاک کنید. مراقبت از سطح مناسب آبرسانی پوست را به یاد داشته باشید. با استفاده از تونرها و لایه بردار های خانگی پوست صورت خود را ماساژ دهید. اما به خاطر داشته باشید که مراقبت در منزل کافی نیست، بلکه مراقبت از پوست در منزل و فیشیال تخصصی پوست در سالن های زیبایی مکمل هم هستند و نباید جدا از هم بمانند.

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه این است که پوست شما را عمیق تر درمان می کند. در واقع این تکنیک یکی از بهترین روش و مواد برای پاکسازی صورت می باشد. جوش های پوستی که در لایه های عمیق تر قرار گرفته اند را بیرون می کشند بدون اینکه به سطح پوست آسیب برسد. همچنین پاکسازی هایی که با دستگاه ها انجام می شوند به جوان سازی و جوان نگهداشتن پوست شما کمک بسیار می کند.

قیمت پاکسازی صورت با دستگاه در تهران

قیمت پاکسازی صورت با دستگاه در تهران بسته به موقعیت مکانی تفاوت های جزئی دارد. در حال حاضر مراکز و سالن های زیادی وجود دارند که خدمات پاکسازی پوست و فیشال و انواع روش های آرایش دائم مانند فیبروز ابرو را ارائه می دهند. قیمت پاکسازی صورت با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند نیز متغیر است. در مراکز پاکسازی پوست مراحل متعددی برای فیشال وجود دارد. از جمله:

  • لایه برداری
  • بخور
  • ماساژ پوست
  • ماسک های پوستی
  • نور درمانی با ال ای دی
  • لایه برداری با میکرودرم
  • آبرسانی پوست با هیدرودرم

در هر یک از مراکز و سالن ها با توجه به نوع پکیج هایی که ازین دوره درمان ارائه می دهند، قیمت ها متفاوت است. به همین دلیل نمی توان در اینجا هزینه پاکسازی صورت در مرکز تخصصی مریم حمزه ای را به صورت دقیق ارائه کرد. پس پیشنهاد ما برای شما این است که با کسب اطلاع کافی و بررسی چند کلینیک پاکسازی پوست، از نوع خدمات و کیفیت کار با خبر شوید و براورد هزینه بهترین مرکز را برای انجام پاکسازی پوست صورت خود انتخاب کنید.

 

با عمده استایل پوشاک فروشگاه خودتون رو تامین کنید.عمده استایل همراه با ضمانت فروش و ضمانت خرید 

زمان مناسب برای پاکسازی پوست صورت

بهتر است پاکسازی پوست از ساعت ۱۰ شب که فرد نیازی به بیرون رفتن از منزل را ندارد انجام شود تا پس از آن پوست کاملا استراحت کرده و نتیجه ی مطلوب تری از پاکسازی پوست  حاصل گردد . عمل پاکسازی پوست باید هر دو یا سه ماه یکبار صورت پذیرد تا با رعایت فاصله ی لازم از افتادگی پوست جلوگیری شود.

در کنار انجام عمل پاکسازی پوست باید خواب کافی، تغذیه ی مناسب، مراقبت های بهداشتی، عدم  خوردن فست فود و هله و هوله، عدم قرار گیری طولانی مدت در معرض آفتاب، شست و شوی مناسب و مصرف آنتی اکسیدان ها رعایت گردد تا پوستی جوان و شاداب ایجاد شود.

پاکسازی پوست

استفاده از پاک کننده اشتباه برای نوع پوست شما

عملکرد تمام پاک کننده ها برای پوست یکسان نمی باشد؛ به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها تولید کننده لوازم پاک کننده پوست این محصولات را برای انواع مختلف پوستی تولید می نمایند و مهم است که فرد نوع پوست خود را بشناسد و پاک کننده مناسب را انتخاب نماید.

  • اگر دارای پوست حساس هستید، از پاک کننده های ملایم که خاصیت آبرسانی دارند استفاده نمایند.
  • اگر پوست چرب و آکنه ای دارید از فوم و یا پاک کننده های حاوی اسید سالیسیک استفاده کنید.
  • اگر پوست خشک دارید بهتر است از پاک کننده های کرمی که به حفظ رطوبت پوست کمک می نمایند استفاده نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user