Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 شهریور 1401

بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار زنانه / انواع پارچه زنانه

معرفی بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار زنانه!

شما احتمالا در فکر دوخت شلوار هستید و می خواهید بدانید که بهترین پارچه شلوار زنانه است؟ فکر کردن در مورد این سوال نشان می دهد که شما بسیار به لباس خود اهمیت می دهید و اگر تولید کننده هستید ، می خواهید آگاهی خود را از بهترین پارچه شلوار زنانه برای تولید شلوار با کیفیت افزایش دهید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین پارچه شلوار زنانه چیست و در پایان این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام پارچه مناسب شلوار زنانه باشد.
امروزه در طراحی ، مدل و کیفیت پارچه ها تنوع زیادی وجود دارد و اگر به بازار رفته باشید انواع مختلفی از پارچه ها به خصوص شلوارهای زنانه را دیده اید. اما مسئله این است که وقتی می خواهیم پارچه ای انتخاب کنیم ، مارک های پارچه ای بیشماری تصمیم گیری را برای ما دشوار می کنند و نمی دانیم کدام پارچه برای شلوار زنانه مناسب تر است.
قبل از خرید شلوار ، باید بدانیم هدف ما از خرید پارچه برای تولید چه نوع شلواری است. آیا می خواهیم شلوار رسمی تولید کنیم یا شلوار مهمانی یا شلوار راحتی. طرح این سوال باعث کاهش انتخاب مارک های پارچه ای می شود که این امر تصمیم گیری را آسان تر می کند.

انواع پارچه جهت دوخت شلوار زنانه را بدانید

معمولا در تولید شلوار زنانه از جنس های مختلفی استفاده می شود که انتخاب جنس آن ها به سبک و مدل شلوار بستگی دارد. جنس پارچه هایی که از آن ها شلوار زنانه تولید می شود به شرح زیر است:

  1. استفاده از پارچه کتان و جین به دلیل دوام بالا و همواره مورد توجه افراد بودن
  2. پارچه گاواردین یا گاباردین کج راه و صابونی
  3. پارچه بنگالی
  4. پارچه نیل با رنگی خام
  5. پارچه مرویجت برای شلوار زمستانی
  6. پارچه لک
  7. پارچه دیور و دورس برای دوخت شلوار اسلش و گرمکن
  8. پارچه تیارا در دو نوع پاناما برای تابستان و کجراه برای زمستان
  9. پارچه مخمل ساده، کبریتی و کوبیده
  10. پارچه کرپ
  11. پارچه گرد بافت
  12. پارچه لینن
  13. پارچه پنبه ای برای استایل غیر رسمی
  14. پارچه ابریشمی
  15. پارچه پشمی
  16. پارچه آلفا، بوگاتی و مازراتی
  17. پارچه اسپاندکس
  18. پارچه ریون، پلی استر، اکرلیک و نایلونی
  19. پارچه فلامنت
  20. پارچه فاستونی
  21. کتان
  22. غواصی
  23. تترون
  24. کرپ کش
  25. برنوتی
  26. آهار دار
  27. تافته و ساتن آمریکایی
  28. فلانل
  29. نخ لطیف و خنک
  30. ابریشمی و کشمیری و…

کدام پارچه مناسب دوخت شلوار زنانه است

اگر می خواهید بدانید بهترین پارچه برای شلوار زنانه کدام است این بدان معناست که شما شیک پوش هستید و ظاهری که دارید مهم است. در حال حاضر تنوع در مدل، کیفیت و طرح پارچه ها بسیار زیاد است اما باید بدانید قبل از خرید پارچه برای شلوار هدف، خرید و تولید چه شلواری است؟ شلوار روزمره، مجلسی یا رسمی؟ ناگفته نماند که انتخاب سایز درست شلوار هنگام خرید می توان کمک شایانی به ضاهر درست و دوام شلوار داشته باشد.

پارچه هایی که برای شلوار زنانه استفاده می شود معمولا به سه دسته اصلی، پارچه شلوار های مجلسی، پارچه شلوار های اسپرت و پارچه شلوار های رسمی و اداری تقسیم بندی می شود. پارچه های مناسب برای شلوار رسمی و اداری شامل پارچه فاستونی، فلامنت، گاباردین و کرپ است که معمولا در رنگ های تیره تولید می شود. پارچه های مناسب برای شلوار های زنانه اسپورت و راحت شامل جین، تترون، کرپ کش، غواصی، بنگال و لینن می شود و برای شلوار های مجلسی می توان از کرپ، ساتن و تافته استفاده کرد.

مشخصه پارچه شلوار زنانه چیست

در مقاله ، پارچه شلوار زنانه ، ویژگی هایی را برای شما بیان کرده ایم تا بتوانید به راحتی پارچه شلوار مناسب خود را انتخاب کنید. این ویژگی ها عبارتند از:

خاصیت ارتجاعی پارچه

ویژگی دوم پارچه شلوار زنانه کشسان پارچه است ، این مورد فقط مربوط به پارچه شلوار زنانه است و شلوار مردانه خاصیت ارتجاعی ندارد.
شاید بهتر باشد بدانید که استفاده از پارچه های الاستیک برای افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب خواهد بود زیرا؛ این شلوار به خوبی روی کمر و باسن قرار می گیرد و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

پایداری رنگ

سومین ویژگی ، دوام رنگ پارچه است که هر تولید کننده هنگام تهیه مواد اولیه باید آن را در نظر بگیرد تا بهترین کیفیت را داشته باشد.

سایش

چهارمین مشخصه پارچه شلوار زنانه مربوط به سایش است و هر پارچه ای که در برابر سایش مقاومت بیشتری داشته باشد قطعاً کیفیت بالاتری خواهد داشت.

وزن یا گرما

وزن یا حرارت پارچه است که مقدار آن مستقیماً با ضخامت پارچه ارتباط دارد؛ یعنی هرچه مقدار حرارتی پارچه کمتر باشد ، پارچه نازک تر خواهد بود و هرچه مقدار گرما پارچه بیشتر باشد ضخامت آن بیشتر خواهد بود. مقدار گرمایی شلوار زنانه بین 250 تا 300 گرم است که کمتر از شلوار مردانه است.

معیارهای لازم برای خرید و تولید شلوار زنانه

در انتخاب پارچه برای دوخت شلوار زنانه شاخص هایی مانند گرماژ، کشسانی، و ثبات رنگی و سایشی پارچه اهمیت اساسی دارند.

گرماژ پارچه

گرماژ پارچه هایی که برای شلوار زنانه استفاده می شود، معمولا پایین تر از پارچه های شلوار مردانه است. به طور مثال، گرماژ پارچه کتان و جینی که برای شلوار مردانه استفاده می شود، از ۴۰۰ به بالا است ولی گرماژ این پارچه ها در شلوار زنانه ۲۵۰، ۲۸۰ و نهایتا تا ۳۰۰  گرم است. هر چه گرم پارچه پایین تر باشد، پارچه نازک تر می شود. معمولا گرماژ شلوارهای پاییزی به ۳۰۰ تا ۳۲۰ گرم می رسد، ولی هیچ پارچه تابستانی نداریم که گرماژ آن از ۲۸۰ بالاتر باشد.

کلام پایانی….

امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کرده باشیم در زمینه خرید پارچه مناسب برای دوخت شلوار زنانه.

ما در این پست بهترین پارچه های زنانه را در اختیار شما گذاشتیم تا بتوانید بهترین انتخاب را بکنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست