Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
17 تیر 1403

بوت و چکمه هارا با چه شلواری بپوشیم؟

نمیدانید با بوت و چکمه خود چه بپوشید؟ هزینه بالایی برای خرید آن داده اید و میخواهید ازپوشیدنش لذت ببرید اما نمیدانید با چه ست میشود.

با این تنوعی که در بازار بوتها وجود دارد از اندازه کوتاه تا بلند آن گرفته در رنگ ها و طرح های مختلف ست کردن آن با لباس مناسب کار مشکلی است.

اولین پوششی که در کنار بوتها قرار می گیرد و زیاد جلب توجه می کند شلوار است. شما در مرحله اول باید ببینید با چه شلواری ست می شود.

حال باید ببینیم چه شلواری را با چه نوع پوتین زنانه  جذاب تر و شیک تر است.

ابتدا انواع بوتها را بررسی می کنیم:

بوت و چکمه ‌های بالای زانو

همراه با بوتهایی که تا بالای زانو هستند ( بوت بلند ) بایستی از شلوارهای چسبان و کشی و ترجیحا جین استفاده کنید. شلوار نباید زیاد بلند باشد که زیر بوت جمع شود. تا قوزک پا باشد بهتر است. جوراب مناسب این نوع بوتها جورابهای بلند تا زانو و یا جورابهای مخصوص می باشد. البته این نوع جورابها برای زمانی است که نمیخواهید با آن شلوار بپوشید چون از تماس پوست با لبه های آنجلوگیری می کند و پوست شما کمتر تحریک می شود. با توجه به رنگ بوتها می توانید رنگی مناسب با آن را برای شلوار انتخاب کنید. به همراه بوتهای مشکی، شلوار جین‌ همرنگ مثل مشکی یا طوسی بسیار جذابتر و شیک تر است.

بوت ‌های هم‌سطح زانو

این بوتها که بلندی آن تا زانو است بیشتر سوارکاران از آن استفاده می کنند. این نوع چکمه نیز با شلوار چسبان و کشی ست می شود. جنس شلوار اگر چرم باشد زیبا تر است ولی با جین هم می توان پوشید. بهتر است همراه پالتو و یا مانتو زمستانه پوشیده شود.

بوت و چکمه های ساده

بلندی این نوع بوتها حدفاصل بین زانو و قوزک پا است. در واقع ارتفاعی بلند تر از نیم بوت و کمتر از بوتهای هم سطح زانو دارند. این نوع بوتها به دلیل باز بودن نیاز به پوشیدن شلوارهای چسبان ندارد. از شلوارهای جین راسته می توانید استفاده کنید به طوریکه شلوار را بتوانید به راحتی در آن قرار دهید. این امر مستلزم به اندازه بودن شلوار می باشد.

نیم بوت یا بوت تا سطح قوزک

بلندی این نوع بوتها تا قوزک پا است و به آن عموما نیم بوت می گویند. در مردان نیز پوشیدن نیم بوتها بسیار شایع است. به دلیل ساده بودن در بهار و تابستان نیز می توان از آنها استفاده کرد. با هر شلوار جینی می توانید آنها را بپوشید. از شلوار تنگ و چسبان گرفته تا شلوار های راسته و آزاد. بعضی از بوتها را می توان با آوردن شلوار تا روی آن هم پوشید که ظاهری جذاب و رسمی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user