Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
24 آذر 1401

بی بی کرم چیست؟ + ویژگی بی بی کرم چیست؟

BB کرم یکی از کرم های آرایشی می‌باشد که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، این محصول مانند ضد آفتاب می‌باشد که هم پو‌ست تان را بسیار زیابتر می‌کند و همچنین از پوست بسیار مراقبت می‌کند، امروزه بی بی کرم در انواع متعددی تولید می‌شود و در بازار وجود دارد، ولی شما باید یکی از مناسب ترین آنها را که با پوست تان سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید.

 

 BB کرم در واقع یکی از کرم‌های ترکیبی به شمار ‌می‌‌رود که آن را از ترکیب کرم های متفاوتی تولید می‌نمایند. در انتخاب کردن بی بی کرم ها باید به فاکتورهای بسیار متنوعی دقت داشته باشید تا بر اساس آنها بهترین کرم را برای پوست خود انتخاب کنید. این کرم پایه بسیار مناسبی دارد و زمانی که شما از آن استفاده کنید دیگر نیازی ندارید که از کرم های دیگری مانند کرم پودر و یا کانسیلر استفاده نمایید.

 

بر همین اساس بهترین نوع BB کرم را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید، و بهترین آن بستگی به نوع پوست شما دارد. در ادامه عواملی را که در انتخاب بهترین نوع این کرم وجود دارد را بیان می‌کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

 

بی بی کرم‌ها برای چه پوستی مناسب هستن؟

بی بی کرم‌ها برای همه پوست‌ها از جمله پوست‌های چرب و خشک مناسب هستند. این نوع کرم پوشش دهی طبیعی‌تری نسبت به کرم پودر به وجود می‌آورد. طیف رنگی بی بی کرم‌ها خیلی محدود تر از طیف رنگی کرم پودر هستند.

به علت اینکه بی بی کرم‌ها تخصص زیادی ندارند پس نمی‌توانید فقط از این نوع کرم برای درمان مشکلات پوست خود استفاده کنید. اگر پوست شما دارای آکنه، جوش و لک است و دور چشم شما حالت تیرگی دارد بهتر است از کرم پودرها و محصولات آرایشی قوی‌تر جهت رفع این مشکلات استفاده کنید.

بی بی کرم‌ها برای چه پوستی مناسب هستن

چرا باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

بی بی کرم‌ها ترکیبات زیادی دارند و برای استفاده روزمره، محصولات چندمنظوره ای به حساب می‌آیند. این کرم‌ها به راحتی و سادگی جذب پوست می‌شوند و برای سلامتی پوست مفید هستند.

بی بی کرم‌ها دارای خواص ضد آفتابی، درمانی و مرطوب کنندگی هستند و پوشش دهی نسبتاً خوب و در سطح متوسطی را برای پوست ایجاد می‌کنند. BB کرم‌ها باعث درخشش و شفافیت پوست هم می‌شوند.

فواید استفاده از بی بی کرم

  • کوچک کردن منافذ پوست
  • کنترل چربی
  • اصلاح ناهمواری‌های پوست
  • دارای SPF جهت حافظت از پوست در برابر نور خورشید
  • خاصیت روشن کنندگی پوست
  • دارای خواص آب‌رسان و مرطوب کننده
  • روشن کردن لک‌ها

 

روش استفاده از بی بی کرم

ابتدا پوست خود را تمیز کنید و بی بی کرم را به میزان کافی روی بلندر میکاپ بریزید و آن را روی صورت خود به خوبی محو کنید.

می‌توانید برای اینکه پوشش دهی مناسبی ایجاد کنید مقداری کرم پور و کانسیلر را روی صورت خود بریزید و محو کنید. اگر برای مدت طولانی در معرض نور خورشید هستید می‌توانید از یک کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

تفاوت بی بی کرم با کرم مرطوب کننده رنگی

بی بی کرم‌ها فراتر از مرطوب کننده‌های رنگی هستند چراکه دارای خواص مراقبتی هم هستند و به خوبی از پوست شما محافظت می‌کنند اما مرطوب کننده‌های رنگی یک رنگ نسبتاً ملایمی را جهت پوشش دهی صورت به وجود می‌آورند.

تفاوت بی بی کرم و پرایمر

پرایمر را معمولاً بعد از استفاده از مرطوب کننده و قبل از اینکه از کرم پودر استفاده کنند، می‌زنند تا منافذ پوست را ببندد و آرایش، مدت زمان طولانی‌تری را روی پوست بماند. شما می‌توانید بی بی کرم را جایگزین پرایمر کنید.

تفاوت بی بی کرم و کانسیلر

معمولاً کانسیلرها پوشش دهی بیشتری نسبت به کرم پودر دارند و زمانی که احساس کردید بی بی کرم‌ها پوشش خوبی را ایجاد نکرده اند می‌توانید از مقداری کانسیلر نیز استفاده کنید.

فواید استفاده از بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم ها بسته به مواد استفاده شده در خود مزایای مختلفی دارند. در ادامه به شما خواهیم گفت فواید کلی بی بی کرم چیست:

 

  • کوچک کردن منافذ پوست
  • کنترل چربی
  • درمان جای جوش و آکنه
  • اصلاح ناهمواری های پوست
  • دارای SPF جهت حافظت از پوست در برابر نور خورشید
  • خاصیت روشن کنندگی پوست
  • دارای خواص آبرسان و مرطوب کننده
  • روشن کردن لک ها
  • برطرف کردن چین و چروک

 

بی بی کرم ها همچنین خاصیت پوشانندگی متوسط رو به خوب و پایه بسیار مناسبی دارند. زمانی که شما از بی بی کرم استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از کرم های دیگری مانند کرم پودر و یا کانسیلر ندارید.

 

این کرم ها اغلب در رنگبندی مختلف برای پوست های خشک و چرب موجود می باشد و بیشتر شبیه به مرطوب کننده های رنگی هستند. البته طیف رنگی بی بی کرم خیلی محدود تر از طیف رنگی کرم پودر است، ولی اکثرا 4 رنگ طبیعی نزدیک به پوست را دارند. برخلاف کرم پودرها که تمامی عیوب پوست را می‌پوشانند، بی بی کرم ها کاور متوسطی دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست