Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 آبان 1401

تاریخچه استایل دارک چیست ؟

همه چی درباره استایل دارک

آکادمیا سبکی نو ظهور در دنیای مد و زیبایی و گرایشات و علاقمندی های تحصیلی و حتی روزمره است که همانگونه که از نام اش بر می آید، برگرفته از فضای آکادمیک و دنیای اساتید و دانش آموخته گان است که عموما به رشته های علوم انسانی می پردازند. این سبک یادآور افراد عاشق مطالعه و نوشتن است که وقت خود را صرف دنیای خود می کند تا پیروی از اتفاقات بیرونی.

با همه گیری بیماری کرونا در جهان و تعطیل شدن مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و هنری، سبک آکادمیا با بهره گیری از نوستالژی آکادمی و آمیخته شدن با روح گوتیک قرن نوزدهم و زیبایی شناسی یونان باستان به پدیده ای تبدیل شد که هرروز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و حتی در جهان حرفه ای مد برخی طراحان در ارایه ی مجموعه های جدید خود به سوی آن کشیده شده است.

لباس هایی با رنگ مشکی را می‌توانید به راحتی با اکسسوری ها و لباس هایی با رنگ های دیگر ست کنید، بدون این که ناهماهنگی به وجود بیاید. شما باید در نظر داشته باشید که اگر اصول و قواعد استفاده از مد و استایل سیاه یا دارک را در نظر نگیرید، حس یکنواختی و کسل کنندگی به اطرافیان منتقل خواهید کرد.

  • داشتن استایل دارک راحت است: داشتن استایل دارک با رنگ سیاه (Dark) کار دشواری نیست و شما می‌توانید با لباس ها و اکسسوری های سر تا پا مشکی این سبک پوشش را برای خود ایجاد کنید. ممکن است شما بخواهید با سایه روشن های دیگر این رنگ، در لباس های خود تنوع به وجود بیاورید.
  • تیپ و مدی همه فن حریف: تنها رنگی که شما می توانید با آن استایل رسمی و غیررسمی داشته باشید، رنگ سیاه است که فقط در عناصر آن میتوانید تغییراتی اعمال کنید.
  • ست کفش در مد دارک: اگر میخواهید استایل رسمی دارک را داشته باشید، کفش های بروژ و لوفر گزینه های مناسبی هستند. در صورتیکه استایل شما غیر رسمی است، کفش کالج انتخاب عالی خواهد بود.
  • در مورد تیپ دارک، مراقب یکنواختی باشید: از آنجایی که سبک پوشش دارک یا مشکی، می‌تواند خسته کننده باشد، برای اینکه استایل خود را از حالت یکنواختی در بیاورید، بهتر است از پارچه هایی با جنس های مختلف بهره بگیرید. برای مثال پیراهن نخی به همراه کت براق مشکی می تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

کفش یکی از مهمترین اکسسوری های مورد استفاده در تیپ و مد دارک است که نباید از آن غافل شد. کفش مشکی بهترین انتخاب برای استایل دارک می باشد زیرا می توان آن را با تمامی لباس های تیره ای که می پوشید، ست کنید. کفش کالج، اکسفورد، لوفر و اسنکیرزهای مشکی گزینه های خوبی برای این تیپ مشکی هستند. در رابطه با اکسسوری های این استایل باید بگوییم که قطعا همه آنها باید به رنگ سیاه باشند. برای مثال کروات کاملا مشکی و یا با زمینه سیاه و طرح دار (طرح ها با رنگی دیگر) می تواند تیپ مشکی شما را حفظ کند. همچنین عینک آفتابی سیاه و یا با فریم فلزی نیز انتخابی مناسب است. ساعت مشکی و زیورآلات فلزی و یا مشکی (دستبند، گردنبند و… ) همگی قابل ست شدن با بقیه مولفه های تیره در این استایل هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست