Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مهر 1401

تیشرت بچه گانه خوب چه ویژگی دارد؟ + نکات خرید تیشرت کودکانه!

همه چیز در رابطه با خرید تیشرت بچه گانه مناسب!

به خاطر فعالیت زیادی که بچه‌ها دارند بهتر است در انتخابتان سراغ لباس‌هایی بروید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند.
این تفکر که هرچه بیشتر پول بدهید؛ بیشتر آش می‌خورید را از ذهنتان دور بریزد! چون لزوما لباس‌های برند و مارک‌دار که قیمت بالایی دارند با کیفیت نیستند. پس به دنبال لباس‌هایی باشید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را یکجا دارند.
هنگام خرید لباس بچه به ضخامت پارچه لباس توجه کنید.

پارچه را به سمت نور بگیرید و اگر پارچه نازک بود و به آسانی می‌شد طرف دیگر آن را دید درباره خریدش بیشتر فکر کنید؛ چون احتمالا با چند بار شسته شدن کیفیتش را از دست خواهد داد.

نکاتی که هنگام خرید تیشرت پسرانه باید در نظر داشته باشید چیست

نکات مختلفی وجود دارد که باید قبل از خرید تیشرت در نظر داشته باشید. رعایت این نکات قبل از خرید تیشرت پسرانه (و همچنین خرید تیشرت مردانه و زنانه) باعث می شود تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سرشانه تیشرت

پیش از آنکه بخواهید برای خرید تیشرت پسرانه اقدام کنید، باید اندازه سرشانه گل پسر خودتان را بدانید. برای اندازه‌ گیری سرشانه، دو روش پیش رو خواهید داشت:

  • روش اول این است که سرشانه پسرتان را از روی اندام او اندازه‌ گیری کنید. برای این کار باید یک متر برداشته و فاصله بین دو شانه او را اندازه بگیرید. بهتر است بخش میانی هر سرشانه را ملاک قرار دهید. حال باید به دنبال تیشرتی باشید که اندازه سرشانه آن با اندازه سرشانه پسرتان مطابقت داشته باشد.
  • روش دوم، اندازه‌گیری سرشانه از روی یکی از تیشرت‌ های قدیمی او است. این کار یک روش بسیار ساده و البته دقیق‌ تر در مقایسه با روش قبلی محسوب می‌ شود. در این روش فقط کافی است تا یکی از تیشرت‌ های قبلی او که اندازه‌ اش برای او مناسب است را روی زمین پهن کنید.

سپس یک متر برداشته و فاصله دو سرشانه لباس را اندازه بگیرید. معمولاً تمامی تیشرت‌ ها در محل اتصال آستین به حلقه‌ ای لباس، یک درز مشخص دارد. برای اندازه‌ گیری، فاصله بین این دو درز بسیار مناسب خواهد بود. سپس هنگام خرید تیشرت پسرانه، باید اندازه سرشانه تیشرتی که قصد خرید آن را دارید نیز اندازه بگیرید. به‌این‌ترتیب می‌توانید از بابت مناسب بودن اندازه سرشانه اطمینان حاصل کنید.

آستین‌ های تیشرت باید مناسب باشد

دررابطه‌با اندازه آستین‌ ها، دو مسئله را باید در نظر داشته باشید. اول طول و دوم عرض آستین را باید به‌درستی اندازه بگیرید. تیشرت دارای انواع آستین بلند و آستین کوتاه است؛ اما این دلیل نمی‌شود که اندازه تیشرت آستین کوتاه را در نظر نداشته باشید. برای این کار نیز دو راه پیش رو دارید.

  • اول اینکه دور بازوی پسرتان را اندازه بگیرید. سپس عرض آستین تیشرتی که می‌ خواهید تهیه کنید را اندازه بزنید و ضرب در دو کنید تا اندازه دور آستین به دست بیاید. اگر این دو با یکدیگر تطابق داشتند، می‌ توانید آن را تهیه کنید.
  • روش دوم نیز استفاده از تیشرت‌ های قدیمی او است. یک تیشرتش را روی زمین پهن کنید. عرض و قد آستین تیشرت را اندازه بزنید. حال اندازه‌ ها را با اندازه‌ های تیشرت پسرانه جدیدی که قصد خرید آن را دارید، مقایسه کنید. به همین راحتی می‌ توانید از بابت اندازه آستین تیشرتی که قصد خرید آن را دارید، اطمینان حاصل نمایید.

فیت تیشرت چیست

بر اساس فیت، تیشرت‌ ها به سه دسته اسلیم فیت، بگی فیت و ماسل فیت تقسیم می‌شوند.

  • اگر پسرتان اندامی استاندارد و متناسب دارد، می‌ توانید تی شرت پسرانه اسلیم فیت برای او تهیه کنید. تیشرت اسلیم فیت همان طور که از نامش مشخص است، کمی حالت جذب دارد و به تن می‌ چسبد. البته این تحت شرایطی است که پسرتان علاقه‌ ای به پوشیدن تیشرت‌ های جذب داشته باشد.
  • بگی فیت همان طور که حدس می‌ زنید، حالت گشاد دارد. بگی فیت برای برخی از استایل‌ های خاص طراحی شده است. همچنین افرادی که اضافه‌ وزن دارند و نمی‌ خواهند اندامشان مشخص شود نیز بگی فیت را انتخاب می‌ کنند. البته در تابستان نیز بگی فیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا حسابی پسرتان را خنک می‌ کند.
  • ماسل فیت معمولاً جزء استایل‌‌ هایی است که برای افراد که دارای اندامی عضلانی دارند استفاده می‌ شود. معمولاً ماسل فیت برای پسر بچه‌ های کوچک معنایی ندارد؛ اما برخی از پسران نوجوان، به ورزش و تندرستی خود اهمیت می‌ دهند. اگر پسر شما اندامی عضلانی و بسیار زیبا دارد، می‌ توانید با خرید تیشرت پسرانه ماسل فیت، اجازه دهید تا به اندام ورزیده خود بیشتر افتخار کند. پس هنگام خرید تیشرت پسرانه، حتماً استایل آن را در نظر داشته باشید.

اندازه دور گردن تیشرت پسرانه

به‌صورت کلی تیشرت‌ ها دارای سه نوع یقه مختلف هستند. یقه‌ گرد، یقه هفت و یقه دار جزء محبوب‌ ترین مدل‌ های تیشرت پسرانه به‌ حساب می‌ آیند. برخی از انواع یقه، دور گردن می‌ چسبند. در این حالت حتماً باید اندازه حلقه گردن لباس را اندازه‌ گیری کرده و با اندازه دور گردن پسرتان مقایسه کنید.

اگر احساس می‌ کنید سایز گردن پسرتان به شکلی است که دقیقاً به یقه می‌ چسبد، بهتر است یک نوع دیگر تیشرت را انتخاب کنید؛ زیرا یقه تنگ باعث می‌شود تا پسرتان احساس خفگی کند و حسابی اذیت شود. پس برای آنکه این مشکل به وجود نیاید، حتماً باید اندازه دور گردن پسرتان و اندازه یقه تیشرت را اندازه‌ گیری نمایید.

  • نگذارید زود بزرگ شوند

همیشه دختران برای استفاده از رژلب مادرشان اشتیاق دارند و پسر‌ها دوست دارند کفش‌های پدر را به پا کنند. هرچه‌قدر اشتیاق فرزندان شما نسبت به پوشیدن لباس‌هایی بزرگ‌تر از سن‌شان بیشتر باشد اجازه ندهید که تمام آیتم‌های کمد لباسشان را مانند لباس بزرگسالان انتخاب کنند. بسیاری از این استایل‌ها حتی برای ما به عنوان بزرگسال هم استایل‌های ناراحتی به شمار می‌روند و تحمل آن‌ها برایمان دشوار است. نگذارید فرزندان شما به استقبال این استایل‌ها بروند و به آن‌ها کمک کنید تا از بی قیدی و آزادی دوران کودکی نهایت استفاده را کنند.

  • لباس‌هایی با پارچه مرغوب انتخاب کنید

بخش عمده خلاقیت و یادگیری کودکان از طریق بازی و تجربه است. به همین دلیل باید به کودکان خود اجازه شیطنت بدهید. این واقعیت به این معنی است که باید خود را برای این که لباس‌هایشان خیلی سریع کثیف شود آماده کنید. البته اگر لباس‌های کودکانتان به سادگی لکه‌ها را نشان دهد و نتوان به راحتی لکه‌های آن‌ها را تمیز کرد، پذیرش این شیطنت‌ها آسان نیست. پس بهتر است برای فرزندان خود از لباسی استفاده کنید که لکه‌های آن به راحتی تمیز شود و بر اثر شست‌و شو زود کهنه نشود.

  • راحتی فرزند خود اهمیت دهید و توجه کنید

توجه کنید که برای چه موقعیت و مناسبتی لباس می‌خرید. قطعا پسر کوچک شما در یک پیراهن سفید و شلوار مشکی به همراه ساسبند و پاپیون قرمز خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود اما اگر به یک جشن در فضای باز آن هم در زیر آفتاب سوزان تابستان دعوتید این لباس قطعا انتخاب مناسبی نخواهد بود. نتیجه چنین استایلی در این شرایط یک کودک ناراضی و کلافه است که قطعا شما را (و شاید هم همه مهمانان را) کلافه خواهد کرد. پس در رابطه با خرید لباس برای موقعیت و مناسبتی که به آن دعوتید واقع‌نگر باشید و از پارچه و لباسی مناسب شرایط استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست