Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مرداد 1401

تیشرت مردانه خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

ویژگی های یک تی‌ شرت مردانه خوب

معمولا همه ساله با آغاز گرمای هوا، بازار خرید تی‌ شرت مردانه هم داغ می‌شود؛ لباسی که امکان پوشیدن آن در هر مکان و موقعیتی وجود دارد و به راحتی با هر لباس دیگری هم ست می‌شود؛ با کت و شلوار، پیراهن یا حتی تک.

 

این پوشاک در ابتدای ورودش به بازار به‌عنوان لباس خانه و سپس کار استفاده می‌شد ولی حالا جزو مهم‌ترین و درعین حال ضروری‌ترین لباس‌های مردانه ویژه مردهای جوان محسوب می‌شود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید چون عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

شاید تا حالا ده‌ها تی‌شرت خریده یا هدیه گرفته باشید که تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها مطابق میل و سلیقه‌تان باشد حتی با وجودی که خودتان آن‌‌ها را خریده باشید.

 

علت آن هم چیزی جز اطلاعات ناقص یا نادرست درباره این پوشاک نیست. برای همین امروز قصد داریم درباره استانداردهای خرید یک تی‌ شرت مردانه مناسب برای شما صحبت کنیم.

 

بهترین سایز تی‌ شرت مردانه برای شما

اگر شما یک ورزشکار هستید یا به دنبال لباسی مناسب برای باشگاه ورزشی‌تان می‌گردید، تی‌شرت بهترین انتخاب برای شماست، چون با پوشیدن یک تی‌شرت سایز بدنتان، به راحتی می‌توانید قسمت‌هایی از بدنتان را که دوست دارید نمایان باشد، به بهترین حالت نشان ‌دهید.

 

به طورمثال اگر می‌خواهید بازوهایتان نمایان باشد، باید آستین تی‌شرت‌تان را کوتاه‌تر انتخاب کنید. افراد چهارشانه هم، می‌توانند با پوشیدن یک تی‌شرت اندامی شانه‌ها و زیر بغل‌هایشان را به خوبی نمایان کنند

اما اگر به دنبال تی‌شرتی می‌گردید که افزون بر پوشش بودن، نقص‌های بدنتان مانند لاغری یا چاقی زیادی را بپوشاند، باید از تی‌شرت‌هایی با تن‌پوش کلاسیک و نرمال استفاده کنید ولی در عوض به جزئیات رنگ، نوع یقه و جنس آن بیشتر حساسیت نشان بدهید.

 

در حالت کلی یک تی‌شرت مناسب هیچ وقت نباید خیلی زیاد تنگ باشد که به بدن بچسبد و اذیت باشید یا گشاد باشد و دورتان بپیچد.

 

ویژگی های یک تی‌ شرت مردانه خوب
یک تی‌ شرت مردانه خوب

رنگ‌هایی که از مد نمی‌افتد

برخلاف قبل، امروزه هر رنگی که بخواهید می‌توانید در بازار پیدا کنید. رنگ‌هایی که می‌توانید آن‌ها را به راحتی با سایر لباس‌هایتان هماهنگ کنید.

 

در این میان رنگ‌هایی وجود دارد که شما باید حتما یکی از آن‌ها داشته باشید؛ منظور رنگ‌های کلیدی است که هیچ‌وقت از مد هم نمی‌افتند و معمولا باسایر رنگ‌ها هم ست می‌شوند.

 

تی‌شرت سفید

این تی‌شرت بهترین رنگ برای پوشیدن در خانه با لباس‌های راحتی و از همه مهم‌تر بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوارهای جین در بیرون از خانه است. رنگ سفید خوبی دیگری که دارد، این است که به بیشتر رنگ پوست‌ها می‌آید.

 

تی‌شرت خاکستری

خاکستری بهترین رنگ برای آن‌هایی است که نمی‌خواهند خیلی روشن بپوشند، درعین حال رنگ‌های تیره را هم دوست ندارند. این رنگ تی‌شرت به خوبی قسمت‌های مختلف و عضلات بدن را نمایان می‌کند، بنابراین گزینه خوبی برای پوشیدن در باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی است. تنها نکته مهم آن اینکه جای عرق خیلی زود روی این رنگ تی‌شرت نمایان می‌شود .

 

تی‌شرت مشکی

درست است که مشکی یکی از رنگ‌های مورد علاقه جوانان شیک‌پوش و مدرن است ولی برای تی‌شرت و البته در روزهای گرم تابستانی اصلا مناسب نیست، چون این رنگ در تابستان گرما را جذب می‌کند و در طول روز احساس ناخوشایندی به وجود می‌آورد. البته می‌توانید در فصل‌های خنک‌تر، تی‌شرت مشکی را با ژاکت بپوشید.

 

تی‌ شرت مردانه سیاه
تی‌ شرت مردانه سیاه

تی‌شرت سرمه‌ای

این رنگ تی‌شرت نزدیک به رنگ سیاه است ولی در روزهای گرم تابستان هم می‌توان از آن استفاده و با شلوارهای کتانی رنگ کرمی و سیاه ست‌ کرد.

 

به یقه لباس دقت کنید

اینکه تی‌شرت یقه گرد بپوشید یا یقه هفت، به سلیقه خودتان بستگی دارد و هر دو آن‌ها هم محبوب هستند

 

. ولی در حالت کلی وقتی یک پلیور یقه گرد می‌پوشید، اگر بخواهید تی‌شرت هم بپوشید حتما باید با یقه پلیور یکی باشد.

 

اصولا تی‌شرت یقه هفت باعث می‌شود که گردن شما بیشتر بیرون باشد، ازاین‌رو اگر قد کوتاه هستید، می‌توانند برای بلندتر جلوه دادن به قدتان از تی‌شرت‌های یقه هفت استفاده کنند

 

. همچنین اگر شکل صورت‌تان بزرگ یا دایره‌ای است، این نوع یقه‌ها برای شما مناسب‌تر خواهند بود.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید

 

از طرف دیگر اگر سینه‌های کوچک و شانه‌های افتاده‌تری دارید، بهتر است که از تی‌شرت‌های یقه گرد استفاده کنید، این نوع یقه باعث می‌شود که چهارشانه به نظر برسید.

 

همچنین این نوع یقه برای افرادی که گردن و شکل صورت درازتری در مقایسه با سایرین دارند، مناسب‌تر است .

 

شما می‌توانید از تی‌شرت‌های یقه U یا یقه هفت بزرگ‌تر نیز استفاده کنید ولی توجه داشته باشید که این نوع یقه‌ها مناسب افرادی با سرشانه‌ها و سینه‌های بزرگ و گردن نسبتا کوتاه‌‌‌تر است .

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست