در میان انواع مختلفی لباس‌هایی که آقایان می‌پوشند، تیشرت سفید همیشه خاص، زیبا و منحصر به فرد است.  تیشرت سفید رنگی خنثی دارد و شاید تصور کنید که چندان قابل توجه نیست؛ درحالی که یک تیشرت جذاب است که در هر فصلی به آقایان استایلی منحصر به فرد و خاص می‌بخشد.

به طور معمول تیشرت سفید با هر نوع استایلی تناسب دارد. فرقی نمی‌کند که شما کت‌وشلوار رسمی پوشیده باشید و یا اینکه برای یک گردش دوستانه این تیشرت را با کت چهارخانه ست کنید؛ در هر صورت با رنگ سفید تیشرت جذابتر خواهید شد

استایلی خاص با تیشرت جذاب سفید

  • قبل از هر چیز بهتر است بدانید که طبق تحقیقاتی در دانشگاه ناتینگهام، تیشرت به رنگ سفید، تاثیر زیادی در خوش قیافه شدن همه مردان دارد. حتی بر اساس این تحقیقات مردان بدهیکل نیز با پوشیدن یک تیشرت جذاب سفید رنگ، بهتر  و جذابتر به نظر می‌رسند. در ادامه روش‌های ست کردن تیشرت سفید با سایر استایل‌ها را بررسی می‌کنیم.

روش‌های ست کردن تیشرت سفید با سایر استایل ها؛ به این نکات مهم توجه کنید!

  • انتخاب تی‌شرتی سفید رنگ در کنار شلوار جین و عینک آفتابی، استایلی مناسب مردان در فصل بهار و تابستان است. با این استایل، خوش‌تیپ شناخته خواهید شد!
  • اگر به دنبال استایلی مناسب فصل بهار هستید، می‌توانید تیشرت جذاب سفید رنگی به همراه اورکت خاکستری تیره، سبز رنگ و یا مشکی بپوشید.
  • اگر قصد دارید استایلی هنرمندانه داشته باشید، در میان اکسسوری‌ها، شال گردن بافتنی را فراموش نکنید. البته این استایل مناسب فصل سرد سال است. اما می‌توانید با یک شال گردن نخی نازک، به همراه تیشرت سفید، استایلی مناسب فصل گرم داشته باشید.
  • اگر قصد دارید در یک جمع غیررسمی حاضر شوید، یک تیشرت جذاب سفید رنگ در کنار شلوار جین بگی، استایلی جذاب از شما به نمایش خواهد گذاشت.
  • ست کردن شلوار پارچه‌ای با تیشرت سفید، انتخابی مناسب برای مراسم و میهمانی‌های رسمی است. البته این استایل تقریبا برای هر نوع مهمانی رسمی و حتی گردش‌های دوستانه مناسب و زیبا است.
  • استفاده از یک کفش اسنیکرز و یا کفش مردانه در کنار شلوار جین آبی به همراه تیشرت سفید و کت تک، استایلی رمانتیک و خیره‌کننده از شما به نمایش می‌گذارد.
  • کمی خلاقیت و تجربه کردن سبک‌های جدید راهی برای خاص بودن شماست. انتخاب یک تیشرت جذاب سفید رنگ در کنار شلوار جین سفید رنگ، یک ست منحصر به فرد است. البته برای انتخاب اکسسوری‌ها به رنگ کتی که می‌پوشید توجه کنید. پوشیدن یک اورکت شتری یا رکم رنگ در کنار بوت کرم رنگ در فصل سرد سال، استایلی خاص و شیک، جوان و شاداب است.
  • هماهنگی و ست کردن تیشرت سفید در کنار کت‌وشلوار سفید رنگ نیز روشی عالی برای جلب توجه در میهمانی‌ها است. البته به این نکته توجه کنید که سایر اکسسوری‌ها مانند شال گردن، کلاه، ساعت و کمربند رنگی متفاوت از سفید داشته باشند. این استایل گزینه مناسبی برای مهمانی‌های رسمی و غیررسمی است

حرف آخر…

آقایان برای داشتن استایل جذاب و خاص انتخاب‌های زیادی دارند. دراین‌بین یک تیشرت جذاب و سفید رنگ با لباس‌های مختلفی ست می‌شود.

فراموش نکنید آنچه که می‌تواند شما را جذاب و خاص نشان دهد تجربه کردن سبک‌های جدید است. به همین دلیل خلاقیت را چاشنی کار خود کنید و از ترکیب رنگ‌ها، لباس‌های جدید و اکسسوری‌های متفاوت ترس نداشته باشید.

در این مقاله به بررسی انواع تیشرت جذاب برای آقایان پرداختیم و استایل های مختلفی را هم بررسی کردیم، امیدواریم مورد پسند واقع شده باشد.