Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 مهر 1401

تیپ اسپرت دخترانه چگونه است؟ + ویژگی استایل اسپرت دخترانه!

همه چی درباره یک استایل اسپرت دخترانه جذاب!

در تیپ اسپرت دخترانه و زنانه، ترکیبی از عناصر اسپرت و شیک در کنار هم قرار میگیرند تا سبک و پوششی فوق العاده راحت، مدرن و مُد روز رو برای شما ایجاد کنند.

اگرچه استایل اسپرت به نوبه خودش شیک و جذاب هست اما بسیاری از خانم‌ها ممکنه با نکات مربوط به استایل اسپرت دخترانه آشنا نباشن و یا اعتماد به نفس کافی برای تجربه کردن این استایل رو نداشته باشند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، به شما یاد میدیم که چه جوری عناصر اسپرت رو در استایل خودتون استفاده کنید و تیپ اسپرت امروزی، شیک و راحتی رو برای خودتون به وجود بیارید. علاوه بر این، مدل های مختلفی از تیپ اسپرت دخترانه و زنانه رو هم براتون گردآوری کردیم تا بتونید با ایده گرفتن از این مدل‌ها، استایل اسپرت جذابی رو برای خودتون به وجود بیارید. با ما همراه باشید.

تیشرت برای تیپ اسپرت دخترانه چگونه است!

هر خانمی برای اینکه بتونه یک تیپ اسپرت و شیک داشته باشه حتما چند مدل تیشرت در کمد لباس خودش داره. تیشرتهایی که دارای رنگهای خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری هستن میتونن گزینه خیلی عالی برای یک تیپ اسپرت دخترانه و زنانه باشن. اگر پایین تیشرت رو به شکل گره زدن جمع کنید، تیپ شما فوق العاده جذابتر هم میشه.

یک تیشرت تقریبا سایز بزرگ به همراه شلوار جین یا لگ، و کفش ورزشی، بهترین پیشنهاد برای تیپ اسپرت دخترانه و زنانه هستند.

شلوار جاگر برای تیپ اسپرت دخترانه و زنانه چگونه است؟

شاید اینطور تصور کنید که شلوار جاگر (jogger) فقط مخصوص باشگاه و یا یک شلوار مناسب برای محیط خانه هست و پوشیدن این مدل از شلوار برای بیرون از منزل براتون سخت باشه! اما جالبه بدونید که شلوارهای جاگر یکی از اجزای بسیار محبوب در تیپ اسپرت و شیک هستند و بهتره برای داشتن یک استایل اسپرت دخترانه، این مدل از شلوارها رو بیشتر مورد استفاده قرار بدید.

البته فیت بودن و نوع دوخت و برش این مدل از شلوارها هم خیلی مهمه تا اینطور به نظر نرسه که شلوار خواب یا راحتی خونه رو برای تیپ بیرون استفاده کردید! شلوار جاگر شما بهتره در قسمت ران و پشت پا فیت باشه و قسمت پایین شلوار کمی آزاد باشه.

شلوار جاگر راسته و بلند هم برای تیپ اسپرت دخترانه مناسب نیست و بهتره شلواری که حالت اسکینی و جذب داره و یا در قسمت مچ پا دارای گَت هست رو با یک کفش اسپرت ست کنید و تیپ اسپرت فوق العاده‌ای داشته باشید.

اصول تیپ اسپرت دخترانه را بدانید

پس از بررسی تیپ اسپرت تابستانی، به سراغ اصولی می رویم که با رعایت آن ها افراد می توانند تیپ اسپرت و در عین حال جذاب داشته باشند. این اصول شامل موارد زیر می شوند:

  • استفاده از لباس هایی با رنگ شاد در اولویت است

اولین اصلی که می خواهیم به آن اشاره کنیم و یکی از اجزای جدانشدنی تیپ اسپرت است، استفاده از لباس هایی با رنگ شاد است. برخی از افراد از پوشیدن رنگ هایی که تا به حال امتحان نکرده اند نگرانند و می ترسند که به ظاهر آن ها نیایید، اگر شما هم جزو این افراد هستید توصیه می کنیم از استفاده از رنگ های شاد و رنگ هایی که تا به حال استفاده نکرده اید نترسید.

یکی از ویژگی های تیپ اسپرت دخترانه این است که از بلوزهای ساده و یا چهارخانه ی قرمز رنگ و همچنین شلوارهای جین آبی روشن استفاده کنند، این تیپ یکی از تیپ هایی است که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز از این تیپ استفاده می کنند.

یکی دیگر از رنگ هایی که امروزه جایگاه ویژه ای میان جوانان دارد استفاده از رنگ های پاستلی است، استفاده از این نوع رنگ ها نیز برای داشتن تیپی اسپرت می تواند ایده ای جذاب باشد.

از جمله رنگ های پاستلی که طرفداران بسیاری دارد و امروزه مد هستند می توان به رنگ هایی همچون رنگ آبی نوزادی، صورتی کم رنگ و گلبهی اشاره کرد.

تیپ اسپرت تابستانی چگونه است

با ورود به فصل گرما رنگ و همچنین استایل لباس ها تغییر می کنند تا افراد کمتر گرمای هوا را احساس کنند. در فصول گرم دختران جوان برای داشتن تیپی اسپرت و زیبا از مانتوهای روشن و خنک استفاده می کنند این مانتوها نه تنها استایل فرد را جذاب تر می کند بلکه به دلیل رنگ روشنی که دارند گرما را کمتر به خود جذب می کنند.

در کنار مانتوهای روشن و خنک، برخی از افراد نیز ترجیح می دهند که از مانتوهای جلو باز استفاده کنند. علاوه بر این، استفاده از شلوارهای نخی گشاد در کنار مانتوهای جلو باز امروزه مد شده است و جلوه ی زیبایی به تیپ افراد می دهد.

علاوه بر این، این نوع شلوارها، هم راحت هستند و هم خنک.

استفاده از شلوارهای لبه پاکتی و تاخورده نیز طرفداران خاص خود را دارد. نوعی دیگر از شلوارهایی که می توان در فصول گرم سال از آن استفاده کرد و جزو تیپ های اسپرت دخترانه به شمار می آیند شلوارهای مام استایل و دم پا کش هستند.

  • کمتر از زیورآلات استفاده کنید.

یکی از علایق خانم ها استفاده از زیورآلات است به طوری که می توان گفت استفاده از زیورآلات جزء جدا ناشدنی از تیپ و استایل خانم ها است. اما اگر می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید توصیه می کنیم که تا جایی که امکان دارد استفاده از زیورآلات را کاهش دهید.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید تیپ اسپرت داشته باشید نباید از جواهرات نقره و طلا استفاده کنید. به جای استفاده از جواهرات نقره و طلا می توانید از گردنبندها  و دستبندهایی استفاده کنید که از جنس چوب و پارچه هستند، اما توجه داشته باشید که نباید در استفاده از این گردنبند ها و دستبندها زیاده روی کنید.

در صورتی که به زیورآلات علاقه ی زیادی دارید به گونه ای از زیورآلات در ظاهر خود استفاده کنید که ظاهری ساده و معصوم داشته باشید.

استایل اسپرت زنانه به جای استایل کژوال زنانه

وقتی می‌ خواهید در خیابان قدم بزنید، می‌ توانید استایل اسپرت را جایگزین استایل کژوال کنید یا اینکه هر دو را با هم ادغام کنید؛ برای مثال، طبق استایل کژوال لباس بپوشید و یک کلاه کپ (لبه دار) هم به سر بگذارید، یا اینکه کفش پاشنه بلند قرمز، شلوار جین چسبان، تاپ سفید و کت چرمی بپوشید و در نهایت، یک کلاه  Snapback هم  به سر بگذارید.
همان طور که دیدید، استایل اسپرت، لزوما به معنای پوشیدن کفش کتانی نیست؛ به علاوه، می ‌توانید تیشرت ورزشی را به همراه صندل‌ پاشنه‌ بلند هم بپوشید؛ بدین ترتیب، تیپ شما کژوال و بسیار راحت خواهد شد.

یا مثلا شلوار طرح جین به همراه تیشرت آستین بلند، استایل شما را کژوال و اسپرت می‌ سازد. اگر یک کلاه لبه دار هم به این تیپتان اضافه کنید، شگفت‌ انگیز خواهید شد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست