Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

تیپ و استایل صورتی مخصوص آقایون!

از بچگی یاد گرفتیم آبی رنگ پسرها و صورتی رنگ دخترهاست، درحالی‌که اصلا هیچ بایدی وجود ندارد!

آبی و صورتی از ازل آلوده به برچسب‌های جنسیتی نبودند و بنا به دلایل مختلفی به دو رنگ مذکر و مؤنث تفکیک شدند. برخی کارشناسان معتقدند که مثلا رویکرد برندهای تولید پوشاک در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی در جنسیتی‌کردن آبی و صورتی بی‌تأثیر نبوده است. از وقتی آزمایش تعیین جنسیت باب شد و پدرومادرها توانستند چند ماه مانده به تولد فرزندشان بفهمند که باید برای دختردارشدن مهیا شوند یا پسردارشدن، تولیدی‌ها هم بیکار ننشستند و برای جنسیت دختر و پسر لباس‌هایی با رنگ‌های خاص و مجزا به بازار عرضه کردند، اقدامی که به‌نوبه خود به پاگرفتن سنت صورتی برای دخترها و آبی برای پسرها قوت بخشید. البته که دلایل دیگری هم می‌توان برای رواج چنین طرز تفکری برشمرد، اما در این مطلب نمی‌گنجد.

خلاصه که هرقدر آبی پوشیدید، بس است! آبی‌پوشی‌های بچگی که به‌احتمال قوی تصمیم خودتان نبوده، اما حالا به‌عنوان فردی بالغ و مستقل که به صورتی علاقه‌مندید، می‌توانید انتخاب خودتان را داشته باشید و باور کنید که صورتی برای آقایان رنگ جلفی نیست، بلکه رنگ بااعتمادبه‌نفس‌هاست، چون وقتی کمتر کسی صورتی می‌پوشد، باید آدم بااعتمادبه‌نفسی باشید که مثلا کت صورتی بپوشید! شک نکنید صورتی‌ای که به رنگ پوست‌تان بیاید و به مابقی لباس‌تان هم بخورد، استایل شیک و جذابی از آب درخواهد آمد.

صورتی با چه رنگ‌هایی خوب ترکیب و میکس می‌شود؟

شاید فکرش را هم نکنید، اما صورتی رنگ اصلا سختی برای ست‌کردن نیست و با اغلب رنگ‌هایی که شما آقایان برای استفاده روزمره می‌پوشید، قابل‌ست‌کردن است. مشکی، خاکستری یا سرمه‌ای در کمد لباس هر آقای کت‌وشلوارپوشی پیدا می‌شود، رنگ‌هایی که به‌خصوص با صورتی هارمونی چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند. جالب‌تر اینکه صورتی رنگ انعطاف‌پذیری است و در هم استایل‌ رسمی و هم غیررسمی کاربرد دارد. پیراهن صورتی با به‌خصوص کت‌وشلوار مشکی یا خاکستری ترکیب شیکی است؛ کت‌وشلوار خاکستری با کراوات صورتی هم ترکیب جذابی به دست می‌دهد. صورتی برای تیپ اسپرت تابستانی درعوض با سفید خوب ست می‌شود.

اما یک نکته: برای ست‌کردن صورتی با آبی باید محتاطانه‌تر تصمیم بگیرید، چون برخی آبی‌ها در کنار صورتی به ته‌مایه بنفش می‌زنند که لزوما بد نیست، ولی وقتی به نحوه تعامل رنگ‌ها با هم آشنا باشید، می‌توانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

ازجمله ترکیب‌های کمتر رایجی که با صورتی می‌بینیم، می‌توان به ترکیب سبز زیتونی و صورتی روشن اشاره کرد که خاص و کم‌پیدا اما شکیل و زیباست.

لباس صورتی با چه رنگ پوستی بیشتر ست میشود ؟

صورتی رنگ تطبیق‌پذیری است و به‌خوبی با هر رنگ پوستی ست می‌شود، به شرط اینکه انتخاب درستی داشته باشید و صورتی‌ای انتخاب کنید که به پوست‌تان بیاید.

تیره‌پوست‌ها معمولا با صورتی‌های روشن بهتر به نظر می‌رسند، مثلا صورتی‌هایی شبیه رنگ گل میخک و شکوفه گیلاس یا صورتی اسطوخدوسی. درکل، صورتی پریده یا پاستلی برای پوست‌های تیره انتخاب معمولا بهتری است. اما شماهایی که پوست روشن‌تری دارید، امکان بیشتری برای بازی با طیف‌های تیره‌تر دارید، مثلا سرخابی یا صورتی‌هایی شبیه رنگ پرشین رز. البته، این را هم بدانید که صورتی‌های تند و غلیظ به هر پوست‌ خیلی روشنی خوب نمی‌نشینند و شاید پریده‌ترش کنند

پیراهن صورتی؛ ترکیبی خاص برای مردان

پیراهن صورتی برای تیپ‌های اسپرت با مثلا شلوار جین تیره به‌راحتی قابل‌ست‌کردن است. ترکیب پیراهن صورتی با شلوار سفید و کفش و کمربند قهوه‌ای هم جالب درمی‌آید، با شلوارک کتان و کفش لوفر قهوه‌ای هم همین‌طور. اما شماهایی که هنوز با صورتی‌پوشی راحت نیستید، تا زمانی که به این رنگ خو بگیرید، ترجیحا از صورتی‌های روشن‌تر استفاده کنید. صورتی روشن حتی برای قرارهای کاری هم به اندازه آبی و سفید رنگ قابل‌اعتمادی است و همان طور که گفتیم، با کت‌وشلوار مشکی یا سرمه‌ای خوب ترکیب می‌شود. منتها با پیراهن صورتی ترجیحا کت‌وشلوار براق ست نکنید.

صورتی برای هر لباسی با چه ترکیبی خوش‌تیپ تر به نظر می‌رسد؟

در بین لباس‌های مردانه پیراهن از مواردی است که صورتی پیداکردنش گشتن زیادی نمی‌خواهد؛ پس بیایید با پیراهن شروع کنیم:

از صورتی‌های دارای تناژ حنایی هم به‌سادگی نگذرید، چراکه مثلا با کت بلیزر مشکی ترکیب شیکی به دست می‌دهند. و اما شما کراواتی‌ها: یادتان باشد پیراهن صورتی کم‌رنگ و ملیح با کراوات سرمه‌ای تیره یا بنفش و ارغوانی عمق دلنشینی پیدا می‌کند

کت و کاپشن صورتی را حتما امتحان کنید

با کت یا کاپشن صورتی شلوغ‌کاری ممنوع! چون صورتی برای پوشش رویی رنگ بولد و برجسته‌ای است و با شلوغ‌کاری از نما می‌افتد. پس برای زیر کت یا کاپشن صورتی دنبال چیزی ساده و خلوت باشید؛ مثلا می‌توانید با کاپشن خلبانی صورتی از تیشرت سفید ساده و شلوار جین آبی یا مشکی استفاده کنید. برای استایل پاییزی یا زمستانی حتی می‌توانید پوشش زیری تماما مشکی داشته باشید؛ با این کار صورتی کاپشن تن‌تان بیشتر به چشم می‌آید.

می‌بینید که صورتی، برخلاف تصور عموم، رنگ لزوما بهاری یا تابستانی‌ای نیست و در تمام فصول سال کاربرد دارد؛ به‌عبارتی، حتی می‌توان به صورتی رنگی برای تمام فصول لقب داد! اما برای بهار و تابستان ترجیحا از صورتی‌ روشن  استفاده کنید

شلوار صورتی؛ مخصوص گرما و تابستان

شلوار صورتی روشن با پیراهن سفید یا سرمه‌ای استایل تابستانی متفاوتی است؛ می‌توانید با چنین ترکیبی کت بلیزر سرمه‌ای هم ست کنید. شلوارک کتان صورتی با پیراهن سفید و صندل قهوه‌ای را هم برای تعطیلات تابستانی در ویلای شمال پیشنهاد می‌کنیم؛ تازه کلاه هم با شلوارک و صندل ترکیب بیراهی نیست!

تیشرت و هودی صورتی برای اسپرت‌پوش‌ها، انتخابی فوق العاده!

تیشرت صورتی کم‌رنگ با کت جین ترکیب پیشنهادی ما برای استایل بهاری تیشرت‌پوش‌هاست. پولوشرت صورتی با شلوار جین تیره به‌اضافه کتانی سفید هم به امتحان‌کردنش می‌ارزد.

کفش صورتی مینیمالیستی برای استایل غیررسمی عالیست

کتانی صورتی انتخاب خوبی برای ست‌کردن با شلوار جین خام یا شلوار جاگر خاکستری است. منتها پیشنهاد ما کتانی‌های صورتی تقریبا پریده با طراحی مینیمالیستی است.

کراوات، پاپیون و سایر اکسسوری‌ها مخصوص صورتی پوشان

صورتی رنگ رمانتیکی است؛ تلفیق قرمز، نماد شور عشق، با سفید، نماد پاکی و خلوص. با این اوصاف، صورتی برای کراوات عروسی هم رنگ جالب‌توجهی است، اما یادتان باشد کراوات صورتی روشن با کت‌وشلوار روشن و کراوات صورتی پررنگ با کت‌وشلوار تیره بهتر ست می‌شود؛ مثلا می‌توانید برای کت‌وشلوار بژ یا خاکستری روشن تا متوسط از کراوات صورتی طیف شکوفه گیلاس و برای کت‌وشلوار برنزه تیره یا خاکستری زغالی از کراوات صورتی‌تری استفاده کنید. درضمن، پیراهن سفید از مطمئن‌ترین انتخاب‌هایی است که با کراوات صورتی پیشنهاد می‌کنیم.

شماهایی که علی‌رغم علاقه زیاد به صورتی هنوز حاضر به صورتی‌پوشی در حد پیراهن یا کت نیستید، بد نیست اول با اکسسوری‌هایی از قبیل همین کراوات یا پاپیون و دستمال جیب شروع کنید. جوراب صورتی هم فکر بدی نیست!‌

کلام آخر…

می‌بینید که استایل صورتی برای آقایان هم به‌راحتی قابل‌اجراست! برای اینکه صورتی به تن‌تان خوب بنشیند، باید هارمونی بیافرینید، یعنی صورتی انتخابی شما بایستی به رنگ پوست‌تان بیاید و با مابقی اجزای لباس‌تان ترکیب دلنشینی ایجاد کند؛ به‌عبارتی، با رعایت هارمونی است که می‌توانید صورتی‌پوش شیک‌وپیکی به نظر برسید. حرف آخر اینکه با اعتمادبه‌نفس صورتی بپوشید و از حس خوبی که با تن‌کردن رنگ موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید، لذت ببرید!

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست