Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مهر 1401

تیپ و لباس لش چگونه است؟ + تفاوت استایل لش و بگ چیست؟

همه چی در رابطه با تیپ و لباس لش

استایل لش امروزه از محبوب ترین تیپ ها بین جوانان محسوب می شود، زیرا جلوه آن بسیار خاص و منحصر به فرد است. برخی افراد «تیپ لشی دخترانه و پسرانه» را با استایل بگی، اشتباه می گیرند اما بین این دو تفاوت وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی این استایل و تفاوت آن با تیپ بگ دخترانه و پسرانه بپردازیم. با دایان شاپ همراه باشید.

ویژگی مهم تیپ لشی، ساختار شکن بودن آن است. معمولاً در هر استایلی، فیت بودن لباس ها اهمیت بسیار زیادی دارد اما در لباس لشی پسرانه و دخترانه، چنین موضوعی مطرح نیست. در حقیقت مدل لشی، جنبه های ضد اجتماعی و اعتراضی دارد و به همین دلیل عموماً افراد درونگرا و سنت شکن از آن استفاده می کنند.

در رگه های درونی استایل لش، نوعی ولنگاری و ساختار شکنی پنهان وجود دارد که با واژه «لش» هم کاملاً سازگار است. اگر علاقه مند به استفاده از این تیپ هستید، باید حتماً مشخصات و ویژگی های آن را بشناسید. این تیپ برخلاف استایل های عادی مثل تیپ اسپرت مردانه و دخترانه، قوانین بسیار خاصی دارد که رعایت آن ها می تواند به جذابیت فرد کمک کند.

ویژگی های استایل لش چیست

استایل لش ویژگی های خاصی دارد این سبک یک استایل ساختار شکن بوده زیرا در اغلب استایل ها فیت و اندازه بودن لباس ها مهم است اما چنین موضوعی در لباس های لشی دخترانه و پسرانه اهمیتی ندارد. سبک لباس های لشی حالتی ضد اجتماعی و اعتراض آمیز دارد گاها اگر به نوشته ها و طرح های روی آن ها توجه کنید متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل اغلب افراد درونگرا و سنت شکن طرفدار این سبک هستند و از آن استفاده می کنند. به دلیل سبک ولنگاری و ساختار شکنی که در این استایل وجود دارد با واژه لش بسیار سازگار است اگر شما طرفدار چنین سبکی هستید حتما باید مشخصات اصلی و ویژگی های آن را بشناسید زیرا برخلاف استایل های عادی مثل تیپ های اسپرت و کژوال قوانین مخصوص خود را دارد که اگر این قوانین را رعایت کنید می توانید یک استایل منحصر بفردی داشته که باعث جذابیت شما می شود.برای انتخاب شلوار در استایل لشی می توانید از سبک شلوار جین زاپ دار و یا پاره دخترانه و پسرانه بهره ببرید که بسیار هم برای استایل های لش پر کاربردند. در مقابل شلوارهای مدل اسکینی هم وجود دارند که از آن ها برای استایل زنانه افراد لاغر مناسب هستند و برای استایل لش کاربردی ندارند.
استفاده از دورس هم می تواند به استایل شما کمک کند و یک استایل لش جذابی را برای شما ایجاد کند البته حتما به خاطر داشته باشید دورس شما نباید فیت تن باشد زیرا ماهیت و ویژگی استایل لش به گشاد بودن آن است. در ادامه می توانید لباس دورس گشاد خود را به همراه یک کلاه، شلوار هم رنگ و یک کفش بستکبالی تکمیل کنید. این استایل می تواند یک استایل مناسب برای افرادی باشد که می خواهند در کنار استایل لش قد بلند دیده شوند.یکی از لباس های پر طرفدار و محبوب برای سبک لشی در استایل دخترانه و پسرانه استفاده از هودی است. در انتخاب هودی برای استایل لشی حتما دقت کنید زیرا بهتر است از مدل های طرحدار آن استفاده کنید تا بتوانید استایل لش را بهتر به نمایش بگذارید. همچنین فراموش نکنید که گشاد بودن هودی از ویژگی های ضروری و مهم آن است. اما کوتاه و یا بلند بودن قد هودی شما بستگی به سلیقه و قد خودتان دارد. اما بخاطر داشته باشید که برای اینکه قد خود را کوتاه تر نشان دهید استفاده از هودی بلند ظاهر جالبی نخواهد داشت.

تاریخچه ای کوتاه از استایل لش

سبک این لباس ها گشاد و آزاد و همچنین بلند هستند و اغلب 2 الی 3 سایز بزرگتر از سایز اصلی خود آن ها را می پوشند که در واقع مهمترین مشخصه اصلی لباس های لش همین خصوصیات هستند. این استایل لباس پوشیدن ابتدا توسط خوانندگان رپ و هیپ هاپ آمریکایی مد شده و بعد با محبوبیتی که پیدا کرد به کشورهای دیگر هم نفوذ کرد. سبک لش علاوه بر اینکه 2 الی 3 سایز از اندازه نرمال بزرگتر هستند دارای طرح های خاصی هستند که روی آن ها به کار رفته است.

جوانان و اللخصوص نوجوانان به تیپ و استایل های گنگ علاقه خاصی دارند که به عنوان یک تیپ خفن درنظر آن ها جذاب است مانند همین تی شرت های لش که برای علاقه مندان به استایل گنگ بسیار مناسب و جوابگو علاقه آنهاست. البته زمان ورود این استایل به بازار کسب و کارها در سال های اخیر رخ داد. حدودا در دهه 70 سبک همه لباس ها گشاد و آزاد بود مانتوهای آن زمان بسیار عریض و فراخ بودند لباس های مردانه هم بسیار گشاد و بزرگ بودند و با همان لباس ها استایل خود را حفظ می کردند. رپرها و هنرمندان و خواننده ها در آن دوران لباس های گشادتر و خاص تری می پوشیدند اما کم کم در اواخر دهه 80 بود که این لباس ها جذابیت خود را از دست دادند و لباس ها به سمت سبک های تنگ و بدن نما سوق پیدا کرد البته این سبک لباس ها عمر زیادی نداشت زیرا در سال های اخیر مجددا لباس های گشاد و آزاد در قالب تی شرت های استایل لش وارد بازار شد و جوانان و افرادی که سبک های متفاوت دوست داشتند طرفدار این استایل متفاوت شدند.

تفاوت استایل بگی و لش در چیست؟ 

نکته مهم درباره استایل بگی این است که اصلا سبکی به اسم استایل بگی وجود ندارد زیرا تنها یک اصطلاح محاوره ای است که در بین جوانان و نوجوانان جا افتاده و صرفا به استایل هایی که به همراه شلوار بگ ست می شوند می گویند زیرا این شلوار ها مدل گشاد و راحتی دارند. معمولا به همین دلیل است که تصور می کنند استایل بگ و لش تفاوتی با یکدیگر ندارند زیرا علاوه بر شلوار بگ از اجزای مختلفی تشکیل شده است مثل لباس های آزاد و بلند، اکسسوری ها، کلاه، شال و کفش های بسکتبالی و… که هرکدام تاثیری در استایل فرد و ظاهر او می گذارد. در مقابل، استایل لشی هم همین ویژگی های گشاد و راحت بودن را دارد اما ویژگی که این دو استایل را از هم متمایز می کند این است که استایل های بگی نسبت به استایل های لشی نظم بیشتری داشته و مرتب ترند و ویژگی هایی مثل ساختار شکنی و ضد اجتماعی و اعتراضی بودن در استایل ها بگ کمتر دیده می شود و به همین دلیل استایل بگ برای بیشتر افراد قابل قبول تر و نسبت به استایل لش پر طرفدار است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز