Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
20 آذر 1401

جوراب ساق بلند چیست ؟ + ویژگی جوراب ساق بلند !

همه چی درباره جوراب ساق بلند !

جوراب های ساق بلند یکی از جوراب هایی است که امروزه در بین زنان و دختران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.استفاده از این جوراب ها بیشتر جنبه ی زیبایی داشته و غالبا در مهمانی های شبانه به منظور جذب کنندگی در روابط جنسی استفاده می شود همچنین جنسشان معمولا از نایلون، ابریشم، نخ یا لاتکس می باشد.

 

در مورد تاریخچه‌ی جوراب روایت زیاد است و ظاهرا قدمتی دیرینه دارد. اما همگانی شدن آن طبق گفته‌ها برمی‌گردد به حدود قرن بیستم که پیش از این قرن هر گونه اشاره ای به پای زنان ناشایست قلمداد می شد.

 

اما در دهه ی 1930 با معرفی نایلون و انقلابی که این محصول در بازار جوراب به پا کرد، دیگر تولید محصولاتی مرتبط با پا برای بانوان مورد پذیرش عموم قرار گرفت. استقبال از این محصول به قدری بالا بود که در اولین روز فروش آن در مغازه ها بیش از 780 هزار جفت به فروش رسید. الیزابت یکم انگلستان اولین نفری بود که از جوراب های بلند ابریشمی استفاده کرد.

 

با شروع جنگ جهانی دوم درخواست مردم ( به علت کاربرد پایین آن در طول جنگ)، برای خرید این جوراب ها به شدت کاهش یافت و مردم بیشتر به استفاده از جوراب های کوتاه و بلند روی آوردند. این موضوع ادامه پیدا کرد تا اینکه در دهه ی 60 با ظهور دامن کوتاه مردم وادار به استفاده مجدد از جوراب های ساق بلند روی آوردند.

 

از آن پس با روی کار آمدن طرح های متنوع از این محصول، استفاده از جوراب های نایلونی و بند جوراب به یکی از ضروریات زندگی خانم ها تبدیل شد.

 

استفاده از این جوراب ها فراتر از مهمانی ها و مراسم های خاص رفت، به گونه‌ای که کارمندان دولتی نیز ملزم به استفاده از این جوراب ها زیر دامن های خود شدند.ا

 

ز آن به بعد تا به امروز سالیان سال است که جوراب های ساق بلند را با پیراهن های مجلسی کوتاه یا دامن های کوتاه می پوشن

 

به علت تنوع بالای این محصول، انتخاب صحیح این جوراب ها و ست کردن آن با لباس ها و موقعیت های مد نظر کار دشواری است.

 

هنگام خرید به این نکات توجه کنید

1-سایز

معمولا این جوراب ها سایزبندی دارند. سعی کنید جورابی را انتخاب کنید که کاملا فیکس پاهای شما باشد. جوراب بزرگ و گشاد به سمت پایین تا می شود و چسبندگی و زیبایی خود را از دست می دهد. اگر جوراب برای شما کوچک باشد هم خیلی زود پاره می شود و معمولا زمان زیادی دوام نخواهد آورد. پس سعی کنید جوراب را بنا به چاقی، لاغری و قد پاهای خود انتخاب کنید.

 

2- بند جوراب

اگر می خواهید ازجوراب های ساق بلند استفاده کنید پس حتما باید بند جوراب را هم خریداری کنید. نشست و برخاست های مکرر، تعریق و جنب و جوش که معمولا در مهمانی ها و یا محل کار زیاد اتفاق می افتد سبب بد حالت شدن جوراب و پایین آمدن و سرخوردن آن می شود. استفاده از بند جوراب به شما کمک می کند تاجوراب ها در حالت اولیه ی خود مانده و حرکت نکند.

 

3- توجه به کش جوراب

جوراب هایی را انتخاب کنید که کش های پهن داشته باشد چرا که وجود این کش ها سبب فیکس شدن بهتر و چسبیدن جوراب به پا می شود. چسبیدن جوراب به پا، ظاهر آن را زیباتر و لطیف تر نشان می دهد. بهترین و مناسب ترین اندازه برای کش جوراب 3 تا 4 اینچ و یا 7 تا 10 سانتی متر است.

 

4- دامن های کوتاه، جوراب های مشکی

بهترین انتخاب برای ست کردن دامن های کوتاه، جوراب هایی با رنگ مشکی است. این کار از بلند نشان دادن بیش از حد پاها جلوگیری می کند.

 

جوراب بلند با چه کفشی بپوشیم؟

جوراب بلند را می توانید بنا به موقعیت خود با انواع کفش های مختلف استفاده کنید و هر چقدر کفش ها باز تر و سطح بیشتری از جوراب در معرض دید قرار بگیرد استایلتان متفاوت تر خواهد بود و بیشتر جلب توجه می کند.

 

1- پوشیدن با بوت ، نیم بوت: اگر تمایل به پوشیدن بوت با دامن و یا شلوارک های کوتاه دارید از جوراب فانتزی بلند با پترن های مناسب با رنگ لباستان استفاده کنید. ترکیب جوراب های بلند رنگی با چکمه زیرزانو را برای فصل پاییز گزینه ای عالی برای عکاسی می باشد که می توان این ظاهر را با پلیور یا ژاکت کامل کرد.

 

جوراب بلند با چه کفشی بپوشیم؟

 

نکات انتخاب رنگ جوراب بلند

انتخاب اشتباه یک جوراب میتواند هارمونی تیپ شما را بر هم بزند بنابراین بهتر است در این مورد دقت زیادی داشته باشیم.

 

۱_جوراب را با شلوارتان ست کنید نه کفش ! این یک اشتباه رایج است و طبق اصول مد و استایل باید رنگ جوراب و شلوار سایه روشن یا مکمل یکدیگر باشند.

 

۲_سعی کنید رنگ الگو و پترن های بکار رفته در جوراب با رنگ شلوارتان هماهنگی داشته باشد مثلا رنگ های جیغ و طرح فانتزی مناسب تیپ های کلاسیک و رسمی نیستند.

 

3_استفاده بیش از حد از جوراب های طرح دار از جذابیت استایلتان کم میکند بهتر است شلوار یا جوراب را ساده انتخاب کنید.

 

4_طرح ها و الگو ها شخصیت شما را نشان می دهد اگر میخواهید حس شوخ طبعی و سرگرمی به لباس خود اضافه کنید به دنبال طرح های شاد و جالب بگردید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

 

جوراب ساق بلند بعنوان زیر پوش زنانه

بعنوان لباس زیر هرچند جوراب ساق بلند معمولا به تنهایی پوشیده می شوند، هنگام پوشیدن با سایر لباس های زیر مثل سوتین یا ست های ۲ تکه، جوراب ساق بلند توانسته برای هر مردی هوس انگیز باشد.

کاربرد پزشکی جوراب نازک بلند

همچنین می توان از جوراب بلند برای کمک به وضیت طبی پا استفاده کرد که امروزه بسیار مورد علاقه زنان و دختران است. جوراب های ساق بلند ساپورت به کنترل مشکلاتی نظیر واریس کمک می کند و مانع ایجاد آن برای افرادی که زیاد می ایستند و پیشگیری برای سایر افراد می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست