Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
20 آذر 1401

جوراب شیشه ایی چیست ؟ + ویژگی جوراب شیشه ایی!

همه چی درباره جوراب شیشه ایی!

حتما شما هم قبول دارید که بعضی از اجناس جایگاه همیشگی خودشون را دارند  و بازارشان همیشه پرطرفدار و داغ است. یکی از این اجناس جوراب شیشه ای هست که از خیلی سال پیش تا امروز مورد استفاده خانم ها قرار گرفته و می گیرد.

 

برخی بر این تصور هستند که  جوراب شیشه ای مخصوص استفاده خانم هایی با سن بالا است ولی این تصور اشتباه بوده و جوراب شیشه ای با کاربردی وسیع تر ،مزایای زیادی را  نیز دارد.

 

تاریخچه جوراب شیشه ای

صنعت تولید جوراب های شیشه ای با اختراع دستگاه های صنعتی وارد بازار  مد شد. در زمان های دور که مصادف با پیشرفت کردن صنعت مد بود به دلیل ماهیت زیبا بودن جوراب های شیشه ای، قیمت زیادی بایستی بالای آن پرداخت می شد از این بیشتر اشراف زادگان و ثروتمندان مخاطبان این طرح بودند و برای حضور در مراسمات رسمی و مجلل از آن ها استفاده می کردند.

 

با گذشت زمان استفاده از طرح جوراب های شیشه ای در میان عموم افزایش یافت. با افزایش مخاطبان جوراب های شیشه ای تنوع این طرح با رنگ های مختلف نیز افزایش یافت.

 

جوراب های شیشه ای جزء پوشاک تابستانی به شمار می روند چرا که با نازک بودن موجب می شوند پای شما عرق نکند و از افزایش دمای بدن شما در فصل تابستان جلوگیری کند. همچنین این طرح برای کفش های تابستانی کارآمد است که موجب زیبایی هر چه بیشتر پای شما داخل کفش می شود.

 

شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان جوراب به خصوص جوراب های شیشه ای در خاور میانه است که خود نیز صادر کننده به کشور های دیگر است. 

 

مزایای استفاده از جوراب شیشه ای چیست؟

جوراب شیشه ای قیمت مناسبی دارد و مقرون به صرفه است.

جوراب شیشه ای دارای تنوع بالایی در مدل،قد جوراب ،طرح،رنگ،فرم و کاربرد است.

جوراب شیشه ای باعث جذابیت ، زیبایی و آراستگی پاهای شما می شود.

جوراب شیشه ای را می توان به راحتی با انواع شلوار ،لباس های مجلسی ،رسمی و کفش ست کرد.

و به طور کلی جوراب ها نقش مهمی در سلامت و بهداشت پاها دارند و از پاهای شما در مقابل  بسیاری از قارچ ها،ویروس ها ، باکتری ها و میکروب ها محافظت می کنند.

 

شایدجالب باشد بدانید که:

یکی از برندهای معروف تولید جوراب شیشه ای که بسیاری از خانم ها با نام آن آشنا هستند. شرکت پنتی Penti است. اما شاید خیلی از ما ندانیم که کشور ما ،ایران خود یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان جوراب زنانه در خاور میانه و آسیا می باشد .

 

جوراب‌های شیشه‌ای مات

جوراب‌های شیشه‌ای مات معمولا از نخ‌های بیشتری تشکیل شده‌اند و ضخامت بیشتری دارند. این جوراب‌ها ظاهری بسیار طبیعی و بدون هیچ درخشندگی و براقیتی دارند و اکثرا مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هستند.

 

در بعضی از مواقع، جوراب‌های شیشه‌ای مات، اگر ضخامت زیادی داشته باشند، تبدیل به لگ می‌شوند. جوراب‌های شیشه‌ای بلند مات معمولا برای موقعیت‌های رسمی مانند مهمانی‌های رسمی یا محل کار مناسب هستند

 

جوراب‌های شیشه‌ای ابریشمی

جوراب‌های شیشه‌ای ابریشمی معمولا روی پوست احساس لطافت بیشتری ایجاد می‌کنند و درخشندگی کمی دارند. این جوراب‌ها حد وسط بین جوراب‌های مات و براق هستند. جوراب‌های ابریشمی ظاهری لاکچری و جذاب به پاهای شما می‌دهند، بدون اینکه توجه زیادی را به شما جلب کنند. همچنین جوراب‌های ابریشمی خاصیت منعکس کردن نور را دارند که در نتیجه، نسبت به جوراب‌های مات طبیعی‌تر هستند و به پاهای شما درخششی طبیعی و جذاب می‌دهند.

 

جوراب‌های شیشه‌ای براق

جوراب‌های شیشه‌ای براق، ظاهری جذاب و پر زرق و برق به شما می‌دهند. این جوراب‌ها معمولا مورد انتخاب سلبریتی‌ها، افراد فعال در حوزه‌ی مد و همچنین افراد سلطنتی هستند. دست‌یابی به براقیت زیاد در جوراب‌ها، از کار‌های دشوار برای کمپانی‌ها است.

 

برای مثال، کمپانی Cecliia de Rafael از نخی به اسم Sevilla استفاده می‌کند که بیشترین درخششی که تاکنون وجود داشته را به جوراب‌ها می‌دهد.

 

مزایای استفاده از جوراب شیشه ای نازک زنانه چیست؟

  1. جوراب شیشه ای زنانه قیمت مناسبی دارد و مقرون به صرفه است.
  2. جوراب نازک شیشه ای دارای تنوع بالایی در مدل،قد جوراب ،طرح،رنگ،فرم و کاربرد است.
  3. جوراب شیشه ای باعث جذابیت ، زیبایی و آراستگی پاهای شما می شود.
  4. جوراب شیشه ای مشکی را می توان به راحتی با انواع شلوار، لباس های مجلسی، رسمی و کفش ست کرد.

نکات استفاده از جوراب شیشه ای نازک زنانه

جوراب شیشه ای به دلیل داشتن بافت نازک و لطیف بسیار حساس و آسیب پذیر است. هنگام استفاده از این مدل جوراب نکات زیر را رعایت کنید تا ماندگاری آن بیشتر شود:

 

  • ناخن های دست و پا نباید آسیب دیده یا تیز باشند. چون یکی از دلایل اصلی در رفتگی جوراب های شیشه ای نازک، گیرکردن آن ها به ناخن، نگین انگشتر یا دستبند و … است .

 

  • دقت کنید روی سطوح زبر یا خشن ننشینید. مخصوصا اگر جوراب شلواری شیشه ای به پا دارید .

 

  • جوراب شیشه ای نازک خود را با احتیاط بپوشید و به آرامی آن را بالا بکشید. از کشیدن یهویی آن خودداری کنید .

اهمیت جوراب و جوراب شلواری

یکی از انواع پوشش ها و لباس هایی که در بین افراد به ویژه زنان و دختران از اهمیت بالایی در انتخاب، خرید و استفاده از آن بنابه مدل، رنگ، طرح و… از اهمیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است جوراب و جوراب شلواری است که بانوان و دختران نسبت به سایر افراد نسبت به استفاده از بهترین مدل جوراب و جوراب شلواری بنابه محیط و مراسم حضور یافته در آن اهمیت قائل اند.

 

اهمیت جوراب و جوراب شلواری

 

جوراب و جوراب شلواری در بین زنان و دختران برای زیبایی، جذابیت پاها، محافظتت و مراقبت از پاها، پوشش قسمت بالایی زانو در زنان و دختران در مدل ها، رنگ ها، طرح ها و سایز های متنوع و مختلف طراحی، تولید و عرضه می شوند که در بین دختران و زنان از طرفداران و خواهان بسیار زیادی برخوردار هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست